Op het gebied van honden
Ik wandelde vanmiddag met Nina mijn nichtje en haar hond...mijn nichtje had Nina vast..ik haar hond want die trekt nogal en bij mij niet (nichtje is pas in het leven van de hond nieuwe vriend is baasje) mijn nichtje had niks met honden en en ook geen overwicht...nu vind ze het wel leuk maar snapt er niet veel van..dus ik loop met haar hond en na 10 minuutjes " ceasar milans" way ..loopt de hond zonder trekken met mij mee

.....na een half uurtje zegt mijn nichtje...." Goh ik kijk steeds naar beneden..of ik nog wel een hond vast heb" haha zij had dus Nina vast en die volgde haar netjes
En net was ik weer aan de wandel..kom ik een man tegen die me bekend voor kwam...hij spreekt me aan en vraagt waar de andere hond is (shaggy is al meer dan een jaar dood maar goed

) hij zei dat hij het altijd zo knap vond dat ik met die twee wandelde en ze nooit uitvielen of iets dergelijks...hij zei ook dat hij de man was van de bouvier die wel altijd uitviel haha toen herkende ik hem inderdaad weer ..maar normaal heeft hij een verbeten gezicht als hij probeert zijn hond onder controle te houden haha...ik heb hem aangeboden een keer te helpen...ben weer goed bezig

haha

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)