Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooie foto's! Wij komen graag op Terschelling, mijn vriend al 39 jaar.
We hebben genoten van je foto's. In gedachten ben je dan zo even terug op die herkenbare plekjes van het eiland. Dank daar voor.
Groeten van het Spechthorst. A home without a dog isn't a home, it's a house
Hele mooie plaatjes.
Ik moest ook werken. Maar daarna ben ik ook nog even wezen genieten. Hou niet van kou. Maar die sneeuw gisteren vind ik dan weer heerlijk!
Hele mooie sfeerfoto's. Als ik dit zo zie dan wordt het misschien voor ons een keer tijd om (na 4x Ameland) ook eens Terschelling te gaan verkennen in de toekomst.
Met oud en nieuw gaan wij voor het eerst naar Terschelling na jaren naar Ameland te zijn geweest. Ziet er in ieder geval super uit. Krijg er nu nog meer zin in
Nanna schreef:Ik heb er ook al weer helemaal zin. Na een paar jaar West gaan we nu eens naar Hoorn.
En ook die meneer maakte het geen ene donder uit hoeveel honden we meenamen Ze gaan gratis mee, alleen de boot moeten we voor ze betalen.
Hee wat leuk, ik woon in Hoorn. Dan zal ik je vast wel een keer tegenkomen in het bos
Zit je dan soms bij Richard vd Veen? Of in de Ylekamp?
Mijn zus zit ook vanaf maandag tot na oud en nieuw in Baaiduinen. In de Stormvogel. Wij zaten zelf vroeger altijd aan de overkant daarvan, in de Borrekat of de Graukat. Eigenlijk is het overal op Terschelling leuk, Baaiduinen is weer op loopafstand van Midsland en dat is gewoon een gezellig dorp.
Ik hoop voor je dat we dan weer een vers pak sneeuw hebben gekregen; alles is nu ook weer wit, maar of dat zo lang blijft liggen?