Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verliefd... Iemand tips om partner om te krijgen?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Aantal honden: 2

Verliefd... Iemand tips om partner om te krijgen?

Ongelezen bericht door Abby »

Zucht... Ik ben al jaren aan het lobbyen voor een hond erbij, maar vriend vindt het huis nu al vol genoeg (konijn, cavia, Yolah, drie katten en af en toe Abby op bezoek...). Volgens hem komt er hoe dan ook geen tweede hond bij.

:hmmm:

En ik ben verliefd... :I:

Ik krijg de goeie link niet te pakken, maar het gaat om Boy in asiel Ter Marse in Stadskanaal (zie dierenasiels.com).

Zucht. Al wel 11 jaar... maar verder, zolang ie de katten niet verscheurt, even alleen thuis kan zijn en met Yolah overweg kan... Brengt u hem maar. :mrgreen:

Vriend zegt nu dat ik dan maar ergens anders moet gaan wonen. Maar als ik dat doe, hou ik geen geld over om een lading beesten aan te slepen... :pffff:
Zucht. Hij vond het in elk geval wel een mooie hond. Misschien moet ik hem eens meesleuren naar dat asiel. "Gewoon even kijken..." en vervolgens zeuren, drammen, janken enz. :engel:

Iemand tips om die kerel zover te krijgen? Of misschien iemand in de buurt die nog een woninikje te huur heeft? :F:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Verliefd... Iemand tips om partner om te krijgen?

Ongelezen bericht door alm@ »

Nanna schreef:Hou het bij dromen. Het is het niet waard om er ruzie over te krijgen.
Als je vriend er écht niet achter staat moet je het gewoon uit je hoofd zetten.
Helemaal eens :ok:
Afbeelding
Abby
Zeer actief

Jamaar jamaar... Het is niet eeeerlijk (zei zij terwijl ze op de grond stampte). :mrgreen:

Hij roept nu al dat zijn volgende hond een ridgeback moet worden. Prima. Maar ik heb daar niks mee. :19: Dan wil ik dus een andere 'voor mezellef'. Maar nee, dan wordt het te vol. En dat mag hij bepalen, want het is zijn huis. :M: Is ook zo, ik woon er alleen bij in, maar blijkbaar val ik dan onder decoratiemateriaal ofzo, als ik geen inbreng heb qua dat soort zaken.

Oké, ik heb de afspraak 'voorlopig geen beesten er meer bij, alleen nog afbouwen' al een keer genegeerd. We gingen in april van 3 katten naar 2, want er werd eentje ingeslapen. "We nemen er geen derde meer bij hoor" werd er toen gezegd.
En toch....begin augustus huppelde er weer een nummer 3 rond. :engel: en hij was er stiekem ook nog wel blij mee. "Maar hier blijft het echt bij!" :mann:
Abby
Zeer actief

Neeneenee! :O: Maar Abby woont nog 'thuis' bij mn moeder. Twee huizen verderop. :mrgreen: En ik woon dus samen met mijn vriend, en daar woont Yolah ook. Abby komt wel over de vloer, maar is niet permanent aanwezig bedoelde ik.

Ik ga toch mn kleine rolmops niet weg doen zeg... :pffff: :neenee:

Maar ik snap de verwarring. :F:
Abby
Zeer actief

Nanna schreef: Ik zou trouwens sowieso niet bij een vent willen wonen die het over "mijn" huis heeft. Als dat huis zo belangrijk is zou ie er wmb lekker helemaal alleen in mogen wonen want ik maakte met een enórme stofwolk haasgewijs uit de voeten. :ok:
Veel plezier met je kuthuis.

Nou ja, het ís zijn huis. Als in : Hij had t al gekocht, en ik kwam er een paar jaar later bij in wonen. Als ik bij m wegga, is en blijft het zijn huis, ik betaal ook niet ee aan zijn hypotheek e.d.

Maar inderdaad, als hij t in zn hoofd haalt om over een jaar of wat die ridgeback te willen halen, dan eis ik er ook eentje naar mijn keuze. :pffff:

En daarom dus ook het tweede gedeelte van mijn vraag: Nog iemand n leuk huisje te huur? :F: Dan ben ik meteen van t gezeur af, gaan we lekker latten en word ik een hondenvrouwtje. :engel:
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Abby schreef:
Nanna schreef: Ik zou trouwens sowieso niet bij een vent willen wonen die het over "mijn" huis heeft. Als dat huis zo belangrijk is zou ie er wmb lekker helemaal alleen in mogen wonen want ik maakte met een enórme stofwolk haasgewijs uit de voeten. :ok:

Nou ja, het ís zijn huis. Als in : Hij had t al gekocht, en ik kwam er een paar jaar later bij in wonen. Als ik bij m wegga, is en blijft het zijn huis, ik betaal ook niet ee aan zijn hypotheek e.d.

Maar inderdaad, als hij t in zn hoofd haalt om over een jaar of wat die ridgeback te willen halen, dan eis ik er ook eentje naar mijn keuze. :pffff:

En daarom dus ook het tweede gedeelte van mijn vraag: Nog iemand n leuk huisje te huur? :F: Dan ben ik meteen van t gezeur af, gaan we lekker latten en word ik een hondenvrouwtje. :engel:
Als ik bij iemand ga wonen die al een huis heeft zou ik toch een samenlevingscontract opstellen oid. Echt niet dat ik in een huis ga wonen waar ik de rest van mijn leven mee aan ga betalen, kuisen, onderhouden, ... Maar dat niet een gedeelte van mij is. Of je moet echt pietje precies ieder zijn eigen eten gaan betalen, niet kuisen, geen herstellingen betalen ed. Ik zou zwaar allergisch zijn voor iemand die vindt dat het ZIJN huis is, en jij mag dan inwonende kuisvrouw zijn die niks te zeggen heeft. Natuurlijk heeft hij het huis gekocht maar jij betaalt nu toch ook eten, brengt toch ook geld binnen?
Wij hebben dat ongeveer ook zo gedaan. Het huis staat op onze naam, volgens het percentage van inbreng. Zogauw mijn studies afgerond zijn en ik ga werken dan wordt het contract aangepast naar ieder de helft. Eigen inbreng niet meegerekend natuurlijk.
Afbeelding
Chevy
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Grote zwitserse sennenhond, pomeranian.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Chevy »

Ik vind het moeilijk.
Soms kan je hart idd een ingeving geven, maar als beide partijen er niet achter staan houd het wel op ben ik bang.

Als je denkt dat je hem om kunt krijgen, dan zou ik zeggen: Kom op, zeg niet gelijk nee, we kunnen in ieder geval gaan kijken, klikt het niet dan houd het op. Dan houd jij de weg vrij voor hem om nee te zeggen, en heb je zelf de kans om te gaan kijken.

Wat ik wel zorgelijk vind, is dat, ook al is het ZIJN huis, hij dus wel aan zn eigen denkt met een RR straks, maar niet aan jouw wensen en behoeftes.
Alhoewel, misschien geeft hij ook normaal wel veel toe, maar ziet hij uiteindelijk een hele dierentuin niet zitten ;)

Ikzelf heb een ex gehad die zich alles toe eigenen deed, zelfs de dure wasmachine, auto e.d. die IK van MIJN geld had betaald, maar ik had niets te willen en anders, nou ja daar ga ik niet over uitwijden. Prettig was het niet om met zo'n egoist samen te leven. Ik was erg jong, naief, en het was immers ook zijn huis. Dat ik het ooit gepikt heb na alles wat ik daar aan eigen geld heb ingestopt.
Ik mocht met veel pijn en moeite mijn vorige hond overnemen van mn vriendin, terwijl je normaal zonder twijfelen zoiets zou doen. En zo nog meer voorbeelden, maar ik wil er geeneens meer aan denken.

Gelukkig is dat nu anders.
Ik woon nu samen met mijn kanjer, die als ik zou willen, zelfs een complete kinderboerderij zou accepteren.
Ook al betaald hij de huur, het is wel ONS huis, en we beslissen samen over dingen, zegt hij, en dat is ook zo.
Wij overleggen samen, kan het wel of niet.
We heben nu een gezellige bubs huisdieren en we weten dat we in de toekomst zeker nog 1 of 2 kleine hondjes aan willen houden, mits daar ruimte, tijd en geld voor is, en als de een iets wil, staat de andere er voor open en word er overlegd.

Wij hadden 4 poezels, maar de laatste 2 zijn er in goed overleg bijgekomen.
Nero, aanloopkitten bij vrienden, doodziek, mager, en vrienden hadden hem gebeld.
Hij kwam notabene naar mij toe, of ik helpen wilde, en als het nodig was ik hem wel mocht meenemen.

En Joy, onze dove witte doedel, zat bij mn vriendin, die financieel gedonder had, en ze moest katten herplaatsen.

Ik heb Joy daar een aantal jaar terug geplaatst voor een vriendin die op andere kamers moest waar geen huisdieren mochten, bij een andere vriendin van me, omdat ik geen veilige plek had voor een dove kat.

Ik hoefde niet eens te overleggen: Haal maar op, we hebben nu veilig plek, en je bent stapel op die kat, nog steeds.

Zo hoort het als je samen bent, open staan voor elkaar, overleggen met elkaar, en het ook accepteren als de andere helft t niet zit zitten.

Ook al betaald jouw vent de huur, of de kosten van een koophuis, je woont er wel samen, je deelt samen een huis, en jij levert daar op jouw eigen manier jouw bijdrage met andere dingen betalen en t huishouden doen e.d.
Je doet het samen, en niet alleen, dit klinkt me als puur machtsvertoon/spel van hem, en ik zou daar zelf niet tegen kunnen. Been there, heb t laten gebeuren, maar heb gelukkig op tijd gezien dat dit niet de manier was.
Laat je niet onder de voet lopen, en ik zou zeker, ongeacht wel of geen hond, eens over de stand van zaken gaan praten, gewoon voor je eigen om zeker te zijn waar je staat en wat je voor hem waard bent als hij zo makkelijk zegt dat je maar een ander thuis moet zoeken.
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Mijn man wilde Roos eigenlijk niet, maar die had ik in 5 minuten om. Als het langer had geduurd of hij ongematigd negatief had gereageerd had ik niet verder doorgedramd. Mocht er iets gebeuren is het altijd "Ja, maar ik wilde heel die kuthond niet, die heb jij me door de strot geduwd", en dan zit je met bonje in huis. Dat zou het mij niet waard zijn, zo'n beestje moet nog járen bij je blijven en verdient een huisje waarin iedereen ongereserveerd van hem wil houden. Maar goed, da's mijn mening.
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Gewoon voor sinterklaas geven, kijk schat kadootje :engel:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Gut, ik las, 'Verliefd... Iemand tips om partner te krijgen?' Ik denk, neeeeeeeeee toch :eek:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Hilde schreef:Gut, ik las, 'Verliefd... Iemand tips om partner te krijgen?' Ik denk, neeeeeeeeee toch :eek:
Dat had ik ook :F:
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Misschien lees ik het niet goed maar naar mijn idee is de basis niet helemaal......in balans. Niet harmonisch in elk geval.
Híj wil per se een ridgback, het is zíjn huis en jij betaalt niet aan mee.....jij wil een hond erdoor drammen? Als ik op zo'n basis zou moeten samenwonen had ik het snel bekeken maar we zijn niet allemaal gelijk.
*Evie*
Zeer actief
Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Evie* »

Hilde schreef:Gut, ik las, 'Verliefd... Iemand tips om partner te krijgen?' Ik denk, neeeeeeeeee toch :eek:
Hahaha ik precies hetzelfde ik dacht huhhhh :smile:

Hier 3 ridgeback in huis :mrgreen: , maar als dat hondje "al" 11 is, en hij pas over
een aantal jaar een rr wil... dan kan dat ook als dat hondje overleden is toch?
Kan je alvast oefenen voor de ridge komt :wink:
Afbeelding

http://www.Adebowale.nl
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

Abby schreef:Jamaar jamaar... Het is niet eeeerlijk (zei zij terwijl ze op de grond stampte). :mrgreen:

Hij roept nu al dat zijn volgende hond een ridgeback moet worden. Prima. Maar ik heb daar niks mee. :19: Dan wil ik dus een andere 'voor mezellef'. Maar nee, dan wordt het te vol. En dat mag hij bepalen, want het is zijn huis. :M: Is ook zo, ik woon er alleen bij in, maar blijkbaar val ik dan onder decoratiemateriaal ofzo, als ik geen inbreng heb qua dat soort zaken.

Oké, ik heb de afspraak 'voorlopig geen beesten er meer bij, alleen nog afbouwen' al een keer genegeerd. We gingen in april van 3 katten naar 2, want er werd eentje ingeslapen. "We nemen er geen derde meer bij hoor" werd er toen gezegd.
En toch....begin augustus huppelde er weer een nummer 3 rond. :engel: en hij was er stiekem ook nog wel blij mee. "Maar hier blijft het echt bij!" :mann:
:eek:
Ήυs

Abby schreef:

Het lijkt me toch verstandiger en beter, ook voor de eventuele toekomstige honden, dat jullie het er beide mee eens zijn, ik neem aan dat jullie niet alleen jullie "eigen" hond uitlaten? :denken:
Ήυs

:smile: Dat las ik ook! Heb het nog maar 3x gelezen voor ik t topic opende :F:
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Ach, michael wil maar 2 honden en anders wilde hij stoppen met onze relatie en we hebben er 4 :mrgreen:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Valerie
Zeer actief

Ik moet zeggen dat ik het begrijp hoor als iemand geen hond erbij wil maar om dan gaan dreigen met "dan maak ik het uit " :pffff: vind ik wel heel erg van het basisschool niveau.
Dat het zijn huis is heeft er niets mee te maken, jij woont er ook dus jij hebt evenveel rechten. Heb je die niet dan zou ik meteen verhuizen.
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Valerie schreef:Ik moet zeggen dat ik het begrijp hoor als iemand geen hond erbij wil maar om dan gaan dreigen met "dan maak ik het uit " :pffff: vind ik wel heel erg van het basisschool niveau.
Dat het zijn huis is heeft er niets mee te maken, jij woont er ook dus jij hebt evenveel rechten. Heb je die niet dan zou ik meteen verhuizen.
Ach Michael is ook een eeuwige kleuter vandaar dat zijn dreigement om er mee te stoppen niet serieus genomen werd :engel:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Nanna schreef:
Demi schreef: Ach Michael is ook een eeuwige kleuter vandaar dat zijn dreigement om er mee te stoppen niet serieus genomen werd :engel:
Ik heb ook vijf honden terwijl het voor eega helemaal niet hoeft, maar als hij echt nee had gezegd had ik er maar één of twee gehad.
Hij heeft OK gezegd omdat hij een goeierd is en weet hoeveel het voor mij betekent, en niet omdat het een eeuwige kleuter is. Dan was ik er niet eens mee getrouwd :pffff:
Prachtig gesproken Nanna, zo is het hier ook gegaan. Inmiddels adoreert hij de honden tot op het bot, maar daar heeft hij wel naartoe moeten groeien. Hij vond het zo vreselijk veel werk en verantwoordelijkheid allemaal. Nu zou hij niet meer zonder ze kunnen.
Afbeelding
Abby
Zeer actief

sTefaniA schreef: Als ik bij iemand ga wonen die al een huis heeft zou ik toch een samenlevingscontract opstellen oid. Echt niet dat ik in een huis ga wonen waar ik de rest van mijn leven mee aan ga betalen, kuisen, onderhouden, ... Maar dat niet een gedeelte van mij is. Of je moet echt pietje precies ieder zijn eigen eten gaan betalen, niet kuisen, geen herstellingen betalen ed. Ik zou zwaar allergisch zijn voor iemand die vindt dat het ZIJN huis is, en jij mag dan inwonende kuisvrouw zijn die niks te zeggen heeft. Natuurlijk heeft hij het huis gekocht maar jij betaalt nu toch ook eten, brengt toch ook geld binnen?

Ik betaal alleen mee aan wat ik meeverbruik. Gas-licht-water en gemeentelijke zaken enz. Maar niet aan de verzekeringen en hypotheek. Ik ga niet meebetalen aan een huis dat niet van mij is.
We hebben wel concreet op papier staan wat er van wie is enz. Dat wel.

Misschien moet ik inderdaad een strikje om die hond knopen en m dan in een jutezak stoppen. :engel:
Weet alleen niet of vriend dat wel waardeert.

En even voor degenen die in mijn titel een kennismakingsadvertentie zagen: Mocht je dr eentje in de aanbieding hebben die wél een kudde beesten wil, laat weten. :F:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef:
Abby schreef:En even voor degenen die in mijn titel een kennismakingsadvertentie zagen: Mocht je dr eentje in de aanbieding hebben die wél een kudde beesten wil, laat weten. :F:
Nou, de liefde spát er van af ;-)

Ik zou nu maar alvast goeiendag zeggen en dan een advertentie plaatsen dat je op zoek bent naar een leuke vent die veel beesten wil.
Moet lukken hoor. :ok:
Misschien jezelf opgeven voor de volgende boer zoekt vrouw?
Valerie
Zeer actief

Nanna schreef:
Demi schreef: Ach Michael is ook een eeuwige kleuter vandaar dat zijn dreigement om er mee te stoppen niet serieus genomen werd :engel:
Ik heb ook vijf honden terwijl het voor eega helemaal niet hoeft, maar als hij echt nee had gezegd had ik er maar één of twee gehad.
Hij heeft OK gezegd omdat hij een goeierd is en weet hoeveel het voor mij betekent, en niet omdat het een eeuwige kleuter is. Dan was ik er niet eens mee getrouwd :pffff:
Maar dàt is wat ik bedoel. Je hoeft niet elkaars hobby's en passies leuk te vinden maar als je van elkaar houd dan kun je een ander wel iets gunnen wat veel plezier en geluk voor de ander betekent.
Laatst gewijzigd door Valerie op 28 nov 2010 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Jesses christus. Nou is het dat we allebei hier rondhangen en we dus elkaars berichten kunnen lezen maar als mijn partner zo over me sprak op een forum mocht hij mooi zijn rechterhand weer uit het stof trekken hoor. Godsamme.

Kortom; geen gedram over een hond. Geen gedram over wat dan ook trouwens, je zin doorduwen... :roll:
Afbeelding
Riguus
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Duiste herder, jack russels, Bull terriërs
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Riguus »

Afbeelding
Afbeelding

Daar sta je dan...Ruim 11 jaar en afgedankt....

11 jaar en dan wegdoen, ben benieuwd wat voor ene verhaal daar achter zit.
Afbeelding
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

Abby schreef:Ik betaal alleen mee aan wat ik meeverbruik. Gas-licht-water en gemeentelijke zaken enz. Maar niet aan de verzekeringen en hypotheek. Ik ga niet meebetalen aan een huis dat niet van mij is.

Misschien moet ik inderdaad een strikje om die hond knopen en m dan in een jutezak stoppen. :engel:

En even voor degenen die in mijn titel een kennismakingsadvertentie zagen: Mocht je dr eentje in de aanbieding hebben die wél een kudde beesten wil, laat weten. :F:
Zo te lezen spat de verliefdheid er bij jullie af. Als je zou huren, dan betaal je toch huur? Huur zou je delen lijkt mij als je samenwoont. Het is niet een huur-maar koophuis, die is van hem en dan betaal je niet mee. Zelfs niet de brandverzekering voor jou spullen.
Natuurlijk, iedereen regelt het anders. Voor jou heel voordelig zo :lol1:.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Renske schreef:
Abby schreef:Ik betaal alleen mee aan wat ik meeverbruik. Gas-licht-water en gemeentelijke zaken enz. Maar niet aan de verzekeringen en hypotheek. Ik ga niet meebetalen aan een huis dat niet van mij is.

Zo te lezen spat de verliefdheid er bij jullie af. Als je zou huren, dan betaal je toch huur? Huur zou je delen lijkt mij als je samenwoont. Het is niet een huur-maar koophuis, die is van hem en dan betaal je niet mee. Zelfs niet de brandverzekering voor jou spullen.
Natuurlijk, iedereen regelt het anders. Voor jou heel voordelig zo :lol1:.
Het lijkt mij helemaal niet voordelig eigenlijk. Ja, financieel op korte termijn... maar op langere termijn is het alleen maar heel onzeker. Als de relatie uitgaat (en laten we reeël zijn, dat gebeurt nogal eens), heb je meteen geen woonruimte meer en geen poot om op te staan :( Ik kan niet over iemand relatie oordelen, maar ik zou gaan voor een eerlijke verdeling van lasten en lusten en dus rechten, dus een samenlevingcontract :ok:
Wat de honden betreft denk ik echt dat je er allebei volledig achter moet staan. Natuurlijk mag een beetje liefdevolle pressie, maar als het echt niet wil, dna is het jammer maar helaas.
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart

Ongelezen bericht door Tamara. »

Inge O schreef:
Abby schreef: en toe Abby op bezoek...).
hoezo, is die herplaatst dan?

ik zou het ook bij dromen laten, zo'n hond krijgt dan toch ook niet alleen met jou te maken.
aLs ik niet een ongelooflijke zeur was geweest, was Fien er nooit geweest en Suus al helemaal niet :engel: Maar ik kan ook héél goed en hééééél lang zeuren, als het moet :engel: Ook al was Gert er in principe faliekant tegen, nou zijn het alledrie 'zijn' dames :mrgreen: Maar ik geloof direct dat Gert in dit geval niet de juiste maatstaf is :wink:
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
Daarom zijn we ook niet getrouwd :F: Ze zijn er ook alleen voor mij hoor, wat je al zegt hij doet het voor mij, omdat hij weet wat het voor mij betekend. En nummer 5 gaat hier niet lukken denk ik :ugh:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Het is maar net hoe belangrijk je het vindt. Mijn relatie is mede vanwege Izzie na tien jaar stukgelopen. Maar ik heb er geen spijt van hoor, ben erg blij met haar. Mijn huidige liefde heb ik wel direct duidelijk gemaakt dat ik over vijf jaar een derde hond erbij wil. Je weet maar nooit hoe lang we bij elkaar blijven en ik wil niet weer hetzelfde gezeur :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”