Onze hond heeft zijn voetzooltje helemaal open (ca 1,5cm) en ook de andere kussentjes zijn vuurrood en hij loopt behoorlijk kreupel.
Inmiddels de dierenarts gebeld en het advies gekregen om een paar keer per dag in soda te zetten maar hij likt er telkens aan. Een sok is geen optie omdat hij door zijn vele knieoperaties niet zo handig is en het gevaar dat hij onderuit gaat wel erg groot is. Daarnaast duurt het nog geen tien minuten voordat hij zichzelf ontdaan heeft van de sok. Wie heeft er tips voor een snelle genezing??
Hij krijgt wel pijnstillers.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voetzooltje helemaal open
Moderator: moderatorteam
-
Beau2001
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Labrador
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Re: voetzooltje helemaal open
http://www.hondenforum.nl/plaza/medisch ... 00968.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr. Aniek

- jessica74
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): newfoundlander
berner senner - Aantal honden: 2
Re: voetzooltje helemaal open
je hebt ook schoentjes voor de hond bij de da zijn die zo stuk en glad aan de onderlant, maar ik had ze bij een dierenwinkel gekocht zitten perfect en hebben echt een rubberen zool.
als die van mij een wondje heeft doe ik ze altijd aan met lopen zodat het niet vies wordt.
als die van mij een wondje heeft doe ik ze altijd aan met lopen zodat het niet vies wordt.