Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goed vullend tussendoortje

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

asja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeauxdog x Rottweiler, Bordeauxdog
Aantal honden: 2

Goed vullend tussendoortje

Ongelezen bericht door asja »

Ze krijgen smorgens en savonds kvv, maar ik heb het idee dat ze in de middag wel weer erg honger hebben. Wat kan ik ze dan het beste geven wat gezond en goed vullend is?

Ik geef ze nu af en toe brood, maar is dat wel goed voor ze?

En heeft iemand misschien nog suggesties voor een goed bot voor een grote hond met hele sterke kaken? Want hij heeft een bot in max 15 min. op, wat ik wel jammer vind omdat de andere dan nog lekker zit te knabbelen..

BVD :ok:
Laatst gewijzigd door asja op 22 nov 2010 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Aantal honden: 1

Re: Goed vullend tussendoortje

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Een kong? Je kan die vullen met vanalles, ik heb Diesel net een kong met appel en een lepel honing gegeven.
Als je hond hele sterke kaken heeft kan je misschien een nylabone proberen? Ik heb er 3 voor Diesel, 1 hele sterke, en 2 gewone met hamsmaak. Ik moet wel zeggen dat die gewone snel kapot gaan, de extra sterke krijgt hij niet doormidden maar hij krijgt er wel krassen in.
Afbeelding
asja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeauxdog x Rottweiler, Bordeauxdog

Ongelezen bericht door asja »

sTefaniA schreef:Een kong? Je kan die vullen met vanalles, ik heb Diesel net een kong met appel en een lepel honing gegeven.
Als je hond hele sterke kaken heeft kan je misschien een nylabone proberen? Ik heb er 3 voor Diesel, 1 hele sterke, en 2 gewone met hamsmaak. Ik moet wel zeggen dat die gewone snel kapot gaan, de extra sterke krijgt hij niet doormidden maar hij krijgt er wel krassen in.
Heb toevallig gisteren een kong besteld, maar ben benieuwd of ie heel blijft :ugh: ;)

Welke hele sterke nylabone bedoel je? deze?

http://www.hondenwinkel.nl/product_info ... ts_id=4045
Afbeelding
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Die grote zwarte Kongs zijn echt niet te slopen. Je kunt daar idd iets in doen wat lekker vult, een boterham met smeerleverworst ofzo.
Je kunt ook zelf koekjes voor ze bakken, en daar dan allerlei dingen inmikken die lekker vullen. Er staan op dit forum volgens mij best wat topics met recepten waar je een mooi begin mee kan maken.
Afbeelding
Paddy
Actief
Mijn ras(sen): labrador/herder-mix

Ongelezen bericht door Paddy »

Maylala schreef:Die grote zwarte Kongs zijn echt niet te slopen.
Helaas is dit niet helemaal waar, een stafford bij ons het asiel had de zwarte kong zo gesloopt. De nylabone gaat bij hem stukken langer mee :lol1:
Afbeelding
Melissa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Melissa »

Maylala schreef:Die grote zwarte Kongs zijn echt niet te slopen. .
Dat zijn ze wel! Diesel mijn jackrussel krijgt ze kapot! Mijn am. staff daarentegen niet!
Afbeelding
Mary
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Mary »

Kong invriezen met sperziebonen.
Dit vult en ze worden er niet dik van.
Afbeelding
I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
EschaenStefanie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
Contacteer:

Ongelezen bericht door EschaenStefanie »

Maylala schreef:Die grote zwarte Kongs zijn echt niet te slopen. Je kunt daar idd iets in doen wat lekker vult, een boterham met smeerleverworst ofzo.
Je kunt ook zelf koekjes voor ze bakken, en daar dan allerlei dingen inmikken die lekker vullen. Er staan op dit forum volgens mij best wat topics met recepten waar je een mooi begin mee kan maken.
Zeg dat maar eens tegen de mechelaar van een vriendin van me... schoon doormidden :F:
Afbeelding
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer

Ongelezen bericht door sTefaniA »

asja schreef:
sTefaniA schreef:Een kong? Je kan die vullen met vanalles, ik heb Diesel net een kong met appel en een lepel honing gegeven.
Heb toevallig gisteren een kong besteld, maar ben benieuwd of ie heel blijft :ugh: ;)

Welke hele sterke nylabone bedoel je? deze?

http://www.hondenwinkel.nl/product_info ... ts_id=4045
Nee, ik heb een gewone botvorm. Deze is van heel hard plastiek en hij krijgt ze, in tegenstelling tot die buigzame, niet kapot. Zijn kong krijgt hij ook niet kapot. Al de rest wordt hier verscheurd binnen de dag.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”