Bij ons ras is er ook sprake van een wachtlijst. En het komt ook zelden voor dat er een pup niet gekozen word en vaak wachten de mensen dan liever nog een poos, dan dat ze naar een ander gaan.
Toen ik net bij mn vriend kwam, had zijn moeder een zwarte pup zitten, dat is de enigste keer dat ik me herineren kan dat er een pup niet gekozen was, en dat nog meer omdat ze geen zwarte wilden. Ikzelf had daar geen punt van gemaakt, je moet ook verder kijken dan kleur, maar niet iedereen doet dat helaas.
Uiteindelijk was het wachten op een baasje voor hem nog eens extra goed uitgepakt, want hij is het maatje geworden van een bekende nederlandse jodelzangeres :lol: en leeft als een zwarte prins in glitterglamourworld
Normaliter staan mensen altijd te springen om pups, mailen regelmatig, en mochten er pups zijn en teveel wachtenden, dan stellen we de vraag of ze specifiek van deze lijnen een hond willen of dat ze ook openstaan voor kijken bij bevriende fokkers.
Vaak blijven ze dus geduldig staan wachten op de lijst en dat is alleen maar een extra bevestiging dat je van doen hebt met serieuze mensen die hun huiswerk goed gedaan hebben.