Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
11 december kerstmarkt bij Shire fokkerij en melkerij
Moderator: moderatorteam
- Lydia.J
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
11 december kerstmarkt bij Shire fokkerij en melkerij
Op 11 december 2010 is er weer open huis bij Shire fokkerij en melkerij De Griendheuvel te Dordrecht. De toegang is gratis en de activiteiten zijn tussen 14.00 en 20.00 uur.
Wat is er te doen: maak een rit met de arrenslee met een Shire Horse, proef paardenmelk, kijk bij het melken en ontdek verzorgingsproducten op basis van paardenmelk.
Proef GRATIS oliebollen en poffertjes gemaakt van paardenmelk en drink koffie, chocomelk of glühwein bij een knappend haardvuur!
Speciale gasten: de kerstman, de hoefsmid, de imker, de wijnboer, de schilderes en vele andere.
Waar: Shirestal de Griendheuvel, Nieuwe Merwedeweg 2, 3329 KK DORDRECHT (Zuid-Holland)
http://www.degriendheuvel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat is er te doen: maak een rit met de arrenslee met een Shire Horse, proef paardenmelk, kijk bij het melken en ontdek verzorgingsproducten op basis van paardenmelk.
Proef GRATIS oliebollen en poffertjes gemaakt van paardenmelk en drink koffie, chocomelk of glühwein bij een knappend haardvuur!
Speciale gasten: de kerstman, de hoefsmid, de imker, de wijnboer, de schilderes en vele andere.
Waar: Shirestal de Griendheuvel, Nieuwe Merwedeweg 2, 3329 KK DORDRECHT (Zuid-Holland)
Laatst gewijzigd door Lydia.J op 29 nov 2010 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Re: 11 december kerstmarkt bij Shire fokkerij en melkerij
Shit jammer dat het zover weg is, ik ben op die dag elders met peerden in de weer 

- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Super dat je dit even meldt! Mijn dochter (en ik) is gek op paarden en ik denk dat ze dit heel leuk zal vinden! Shires 

- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Voor mij te ver weg maar wat leuk!!!
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Thanx voor het melden, ik ga dit in de groep gooien, lijkt me erg leuk

- Lydia.J
- geregistreerd lid
Lydia.J schreef:Op 11 december 2010 is er weer open huis bij Shire fokkerij en melkerij De Griendheuvel te Dordrecht. De toegang is gratis en de activiteiten zijn tussen 14.00 en 20.00 uur.

- Lydia.J
- geregistreerd lid
ATTENTIE -- ATTENTIE
Kleine aanvulling op het programma,
behalve dat er ieder heel uur gemolken zal worden, zal er ook ieder half uur een demonstratie Shire Horse rijden te zien zijn, wat een feest wordt voor het oog!
Bovendien zal er hoogst waarschijnlijk een demonstratie zijn met honden van een zeer zeldzaam ras!
En wàt het weer ook wordt, er is sowieso gluhwein, chocomelk (warm en koud), oliebollen en poffertjes gemaakt met paardenmelk en natuurlijk koffie en thee, wat genuttigd kan worden bij het warm knappend haardvuur!
Hopelijk tot ziens op de open dag!
Kleine aanvulling op het programma,
behalve dat er ieder heel uur gemolken zal worden, zal er ook ieder half uur een demonstratie Shire Horse rijden te zien zijn, wat een feest wordt voor het oog!
Bovendien zal er hoogst waarschijnlijk een demonstratie zijn met honden van een zeer zeldzaam ras!
En wàt het weer ook wordt, er is sowieso gluhwein, chocomelk (warm en koud), oliebollen en poffertjes gemaakt met paardenmelk en natuurlijk koffie en thee, wat genuttigd kan worden bij het warm knappend haardvuur!
Hopelijk tot ziens op de open dag!