Onze hond gaat straks op de kvv en dan 1 of 2 keer per week brokken.
Dit gaat farmfood worden.
Nu ben ik op zoek waar ik het het goedkoopste kan krijgen.
Bij onze dierenwinkel kost het 41,50 voor 15 kilo en bij het tuincentrum 37,50.
Zijn er online winkels waar het goedkoper te krijgen is?
misschien wel leuk om zo een koopjes topic te openen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
farmfood waar het goedkoopste
Moderator: moderatorteam
- dierengek
- Actief
- Mijn ras(sen): een oudduitseherder
- Aantal honden: 1
- DogMa
- Actief
- Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: farmfood waar het goedkoopste
De adviesprijs van Farm Food is € 41,50 voor 15kg en daar mogen handelaren van Farm Food niet van afwijken volgens mij. Of in ieder geval niet meer dan een bepaald percentage.
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Ik betaal ook rond de 40 euro. Echt veel goedkoper kan ik het hier ook niet vinden.
Weet overigens niet wat voor hond je hebt, maar als je zo weinig brokken per week geeft, houd dan wel rekening met de houdbaarheidsdatum van de brokken. Farmfood is vaak maar een half tot driekwart jaar te bewaren.
Je hebt ook 4 kg zakken van rond de 15 euro.
Weet overigens niet wat voor hond je hebt, maar als je zo weinig brokken per week geeft, houd dan wel rekening met de houdbaarheidsdatum van de brokken. Farmfood is vaak maar een half tot driekwart jaar te bewaren.
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
- jessica74
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): newfoundlander
berner senner - Aantal honden: 2
ik combineer ook farmfood met kvv en betaal € 39,50 sommige dierenwinkels hebben zelf een spaarsysteem waarbij de 11 de zak gratis krijgt. maar opzich is het toch al redelijk van prijs.
- dierengek
- Actief
- Mijn ras(sen): een oudduitseherder
- Aantal honden: 1
De hond is een oudduitse herder en ze is nu bijna 6 weken oud dus over een 2 weekjes gaan we haar ophalen.Tanja Simba&Bella schreef:Ik betaal ook rond de 40 euro. Echt veel goedkoper kan ik het hier ook niet vinden.
Wil haar zeker 5 dagen per week kvv geven en dan 2 dagen brok dan krijg ik zo een zak toch wel leeg binnen 6 maanden?
Bij /www.broekhuizens.nl komt ook nog verzendkosten bij.
Misschien nog wel een optie om het daar te halen, mijn man werkt namelijk vlakbij de meern zou dan alleen handig zijn bij 2 zakken want 1 zak is daar dan duurder dan bij ons in de stad.
Heb wel een online winkel gevonden met gratis verzenden en kreeg er deze maand ook nog een farmfood kluif bij alles voor 37,50.
heb dit van de week besteld en binnen 2 dagen in huis.
Heb dus nu wel al een zak voor in huis,
hoop alleen hier alleen nog andere winkels te vinden waar het goedkoper kan