Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Boeken Cesar Milan

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

M@rco
Vaste gebruiker
Contacteer:

Boeken Cesar Milan

Ongelezen bericht door M@rco »

Hallo allemaal!

Ik ben een trouwe kijker van de afleveringen van Cesar Milan. Ik begreep dat hij ook boeken heeft geschreven. Wat ik me alleen afvroeg is of ik heel veel nieuwe dingen ga lezen als ik (bijna) alle afleveringen heb gezien. Iemand ervaring met de boeken ten opzichte van de afleveringen op tv?

Groet,
Marco
lets have fun

Re: Boeken Cesar Milan

Ongelezen bericht door lets have fun »

de tv series gaan vooral over oplossen van probleem gedrag. de boeken gaan vooral over hoe probleem gedrag te voorkomen. dingen als 'nose, eyes, ears' en 'animal, dog, breed, name' en 'exercise, disepline, affection', 'master the walk' hoor je hem vaak in de tv series roepen en in de boeken diept hij dat nog verder uit. in zijn boeken gaat hij ook nog wat uitgebreider in op energie niveaus van de hond en van de baas. ook haalt hij wel eens tv afleveringen aan om wat verder uit te leggen hoe en wat problemen met honden ontstaan. en dan staan er nog wat praktische dingen in over gebruik van hulpmiddelen, de bench, zindelijkheid enz.

kortom, er staat niet veel nieuws in maar er wordt uitgebreider op dingen in gegaan en hij gaat meer in de diepte. dat vond ik prettig omdat het in de tv series soms wel allemaal heel erg snel gaat.
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Waar zijn die boeken te koop? Ik heb wel het tijdschrift gezien, maar dat kan alleen met creditcard betaald worden en die heb ik niet :-(
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

bij bol.com :D
die heeft ze allemaal. ze zijnjammer genoeg niet vertaald dus je moet er niet voor terug schrikken om engels te lezen. valt erg mee hoor. ik vond het goed te doen met mijn mavo engels :wink:
laniramommy
Actief
Mijn ras(sen): Boerboel x stafford

Ongelezen bericht door laniramommy »

de TV serie is toch wat commerciëler, meer vermaak eigenlijk (logisch ook natuurlijk)
de boeken zijn veel meer educatief.

Ik heb zelf twee van zijn boeken besteld bij Bol.com en het is erg interessant geschreven, heel duidelijk, met
voorbeelden ter illustratie .

De boeken zijn wel in het Engels. ik geloof niet dat ze al in het Nederlands verkrijgbaar zijn.
dus je moet wel Engels kunnen lezen. voor mij geen probleem maar weet dat dit niet voor een ieder geld,
mijn ouders kunnen bijvoorbeeld absoluut geen Engels lezen en mijn zus en nichtjes ook niet...
dus vandaar dat ik het er wel even bij vermeld.
Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

Bol.com heeft de boeken, ik heb er inmiddels 3 en ik vind het lekker duidelijk geschreven, soms zoek ik iets terug als ik denk "goh hoe zat dat ook alweer" :wink:
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Engels is geen probleem! Bedankt voor de tip!
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

ik heb ook 2 boeken, van MP overigens... met de eerste ben ik op een kwart en vind het wel een aanvulling op de tv series
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”