Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dieber's vuurwerk training is begonnen
Moderator: moderatorteam
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Dieber's vuurwerk training is begonnen
Net werd hier alweer het eerste vuurwerk afgestoken. De training van Dieber is dus begonnen en gelukkig reageert ze er tot nu toe nog niet op. De buurt hier kennende zal er de komende tijd steeds meer worden afgestoken. Ik blijf het spannend vinden, Abel vond het 2 jaar geleden in het begin doodeng maar doordat zowel Daan als ik er niet op reageerde nam zijn angst af en was oud en nieuw geen probleem. Vorig jaar vond Bedan het niet echt geweldig maar daar bleef het ook bij. Ben heel benieuwd hoe Dieber gaat reageren. Gelukkig reageert Daan er nooit echt op en kan ik mijn vuurwerk angst ook steeds beter onder controle houden. Ik probeer zelf zo min mogelijk te reageren als ik buiten ben en er wordt wat afgestoken.

-
DjockPuck
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
Re: Dieber's vuurwerk training is begonnen
Erg he. Al dat geknal.
De schooljeugd is hier ook al begonnen.
Het minst vind ik dat ik er zelf altijd zo van schrik.
Maar net doen alsof het heel gewoon is en doorlopen maar.
Tot nu toe lukt dat nog steeds.
De schooljeugd is hier ook al begonnen.
Het minst vind ik dat ik er zelf altijd zo van schrik.
Maar net doen alsof het heel gewoon is en doorlopen maar.
Tot nu toe lukt dat nog steeds.
Groetjes Willy, Djock en Puck

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hier nu ook een x aantal knallen geweest.zGelukkig wel toen ik binnen was en niet buiten liep of in de tuin stond. Hier een hoop geblaf dan in huis . Maxi blaft , is erg angstig en duikt weg..de andere 2 blaffen van :
WAT is dat !
Ik hoop dat Maxi de enige blijft met de grote angst ( gods, wat is dat sneu) en dat de andere twee naar mate de knallen meer worden hun blafconcert uit nijd gaan staken.
Sterkte daar !
Ik hoop dat Maxi de enige blijft met de grote angst ( gods, wat is dat sneu) en dat de andere twee naar mate de knallen meer worden hun blafconcert uit nijd gaan staken.
Sterkte daar !
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
was zojuist bij mijn ouders in de tuin wat aan het dollen en hier werd idd ook al vuurwerk afgestoken, nu hebben die van mij daar niets van, maar kan me voorstellen dat het voor honden die er op reageren niet leuk is.. en ook niet voor de bazen..
het wordt steeds vroeger met die knallen..
het wordt steeds vroeger met die knallen..
- nusca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een mechelaar.
Wilde dat het hier zo was, elke wk wedstrijd van Nederland van de zomer werd met flink wat vuurwerk gevierd, okee de laatste wat minder. Dan hebben we elke maand wel ergens iemand die wat afsteekt en het vuurwerk voor oud en nieuw wordt zo vanaf oktober mee begonnen tot nu al dagelijks. En dan ook echt de vlinders of lawinepijlen uit Belgie, strijkers wordt hier door sommige als rotjes gezien. Vorig jaar een paar keer trillende ramen van gehad.het wordt steeds vroeger met die knallen..
Gelukkig kijkt Abby er niet op of om van.