Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wat is het toch een super nijn
Ze zijn echt niet allemaal zoals Babs, ik heb er eentje gehad vroeger waarbij je bijna voor je leven vreesde als je in zijn verblijf moest zijn, zelfs voeren was gevaarlijk, hij ging je echt te lijf, grommen, krabben, bijten, woog 9 kilo, echt een monster. Om hem uit zijn hok te kunnen tillen moest ik eerst een soort harnas aantrekken :N:
Nanna schreef:Leuke kop heeft ze
Heeft ze een jasje uitgetrokken met die hele ziektegeschiedenis?
Ja, ze is sowieso erg in de rui op het moment en ik heb ook nog eens een deel geknipt (omdat ze onder de brommers gekropen was en dus onder de olie zat), dus ze ziet er niet zo netjes uit op het moment
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
fleurie schreef:Wat is het toch een super nijn
Ze zijn echt niet allemaal zoals Babs, ik heb er eentje gehad vroeger waarbij je bijna voor je leven vreesde als je in zijn verblijf moest zijn, zelfs voeren was gevaarlijk, hij ging je echt te lijf, grommen, krabben, bijten, woog 9 kilo, echt een monster. Om hem uit zijn hok te kunnen tillen moest ik eerst een soort harnas aantrekken :N:
Nee ik weet het, ik heb zelf ook een franse hangoor gehad die je gewoon grommend tegemoet kwam :N:
Babs is echt een enorme lieverd, die weet niet wat bijten is, ze kan alleen maar knuffelen en kusjes geven
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012