We stonden even te praten en de bouvier gaat ineens rijden op Joep ( dat is dus het grootste nadeel van een gecastreerde reu hebben) en in een flits rangggg bouvier op zijn rug met Joep erbovenop om hem te pletten.Wij allebij vrij nuchter en trokken de honden weer uit elkaar,bleven nog kort praten tot de honden weer helemaal relaxed waren en gingen weer verder.Dus dit soort dingen krijg je dus met je gecastreerde reu lustobject voor volle reuen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezellig
Moderator: moderatorteam
- Joepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff
- Aantal honden: 1
Gezellig
Liep net met Joep mijn ronde kwam ik de buurman van verderop tegen met zijn bouvier.
We stonden even te praten en de bouvier gaat ineens rijden op Joep ( dat is dus het grootste nadeel van een gecastreerde reu hebben) en in een flits rangggg bouvier op zijn rug met Joep erbovenop om hem te pletten.Wij allebij vrij nuchter en trokken de honden weer uit elkaar,bleven nog kort praten tot de honden weer helemaal relaxed waren en gingen weer verder.Dus dit soort dingen krijg je dus met je gecastreerde reu lustobject voor volle reuen
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Re: Gezellig
Sjon had vandaag ook weer een vers gecastreerd reutje tussen de voorpoten geklemd. Gewéldig vindt ie ze, volgens mij ziet ie ze als van die Thaise ladyboys of zo. Hij gedraagt zich iig als een sekstoerist bij de gemiddelde castraatreu.
Lijkt me heel vervelend als je hond steeds zo benaderd wordt, zowel voor hond als baas.
Lijkt me heel vervelend als je hond steeds zo benaderd wordt, zowel voor hond als baas.
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Gezellig
Er is nog nooit een (volle) reu die het heeft gedurfd op mijn castraat Cody te klimmen dus ik kan niet zeggen dat ik dit herken.