Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ongegeneerd

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Maxine
Zeer actief

Ongegeneerd

Ongelezen bericht door Maxine »

Ik moest net weer terugdenken aan iets dat me 3 maanden terug is overkomen. Ik denk niet dat ik het hier al heb vermeld.

Tijdens een wandeling met Cartouche, had ik een vriendin opgebeld om te vragen of ze mee wou komen wandelen met haar honden. We hadden afgesproken in Bokrijk omdat het daar het leukst wandelen is.
Ik was al daar en had me op een bankje neergezet om op mijn vriendin te wachten die met de bus zou komen.

Een bankje verder zat een gezin met twee kleine kindjes. Het meisje van zo'n jaar of 4 of 5, zat al de hele tijd naar Cartouche te kijken. Ik hoorde haar nog wat giechelen toen Cartouche languit op de grond ging liggen met zijn poten uit elkaar. Net een vloermat.
Ik merkte dat het meisje haar mama erop wees. Ook de moeder moest even lachen en keek toen ook nog even naar mij. Vriendelijke mensen, dus glimlach ik terug en knik even.

"Mooi hondje hé?" zegt de mama. "Met zijn grappige haren voor z'n ogen."
Het meisje zegt, gewoon lekker ongegeneerd luidop: "Mama, dat vind ik nu echt een LELIJKE hond!"

Ik moest er eigenlijk zelf om lachen. :wink: Al zeker toen de moeder heel beschaamd mijn richting weer uitkeek. :mrgreen:
Afbeelding
Ink
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
Aantal honden: 1

Re: Ongegeneerd

Ongelezen bericht door Ink »

:N: Oei! Tja, de eerlijkheid van kinderen kan soms hard aankomen! Gelukkig kon je er zelf de lol wel van inzien, denk dat die moeder zich lulliger gevoeld heeft! :mrgreen:
Afbeelding

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
Maxine
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxine »

Ink schreef::N: Oei! Tja, de eerlijkheid van kinderen kan soms hard aankomen! Gelukkig kon je er zelf de lol wel van inzien, denk dat die moeder zich lulliger gevoeld heeft! :mrgreen:
Inderdaad. Maar ik vind het bijna nooit erg als kinderen zoiets zeggen. (Als ze het niet kwetsend bedoelen natuurlijk.)
Ik heb maar tegen het meisje geantwoord: "Misschien is hij niet zo mooi, maar lief is hij zeker wel."
En daar moest het meisje toch ook van glimlachen. :wink:
Afbeelding
wenmart20
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

Geweldig dat eerlijkheid van kinderen.

Zo heb ik dat een keer gehad met een klein meisje hier uit de buurt toen we hier net woonde.

Meisje wou naar tyson en shanai lopen ( shanai toen nog pup ) mocht niet van mama blijkbaar zei ze kei hard nou die honden bijten echt niet want ik heb ze al een keer geaait hoor..

Wss zei mama dus dat de hondjes zouden bijten en zij ze dus niet mocht aaien

vond het wel mooi lachte in mezelf
Afbeelding
laniramommy
Actief
Mijn ras(sen): Boerboel x stafford

Ongelezen bericht door laniramommy »

ik heb zelf drie kinderen waarvan er eentje kampioen leuke/grappige uitspraken is lol

Ik werk ook met kinderen en hoor af en toe de meest grappige, leuke, eerlijke, lieve etc opmerkingen uit hun mondjes komen!
geweldig vind ik dat altijd!

kinderen zijn idd in principe altijd lekker eerlijk!
kunnen we nog een voorbeeld aan nemen :)
Ik zou dus nooit zeggen wat een mooi hondje als ik dat niet vind :)
Ik zou dan zeggen wat een grappige hond desnoods, of wat een apart hondje, iets in dien geest.
je hoeft heus geen lullige opmerking te maken ;) maar je hoeft ook niet te liegen of overdrijven vind ik....
Afbeelding
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

hahaha ik heb dat ook wel.. maar dan niet met mijn honden... vaak met mijn ex-kater.. vandaag nog... ik stap de auto uit.. paco de ex- kater loopt me tegemoet en gaat languit op de stoep liggen.. en rollen... er komen kinderen op de stoep aanfietsen... "oh jongens, stoppen... hoor ik dat meisje zeggen"... "even rustig doen voor de zwangere poes"...
:eek: :smile:

moest zo lachen...vertelde het meisje maar dat hij niet zwanger was en kon zijn omdat het een mannetje was.. hij is gewoon te dik :tongue: meisje beteuterd.. om dan maar zich te richten op de autokennel.. wat is dat??? ik zeg een kennel.. ohw.. en daarin.. twee honden zei ik braaf... owh gaaf! Van wie zijn die?? van mij.. ook van jou? eh u.. ik moet u zeggen van mijn vader en moeder.. "dan ben je netjes opgevoed"" zei ik nog.. even stil... "nou zo netjes ook weer niet hoor" :mrgreen: "u heeft ook veel dieren!" met de neuzen tegen het achterraam geplakt kijkend naar de herders in de autokennel.. ik moest er wel om lachen :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”