Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kleine vrolijke krullemie...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

carine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
Aantal honden: 2
Contacteer:

Kleine vrolijke krullemie...

Ongelezen bericht door carine »

Tijd om eens even lyrisch te gaan doen over mijn klein spruitje :I:
Al van het eerste moment dat ik haar in de puppyren zag zitten stal ze mijn hart...dat wit bruine kopje, die zachte blik, dat onstabiele staartje dat in alle richtigen kwispelde waardoor ze omviel...
Ik kende haar moeder en wist dat die een zalig karakter had, J1 (zoals ze toen nog heette) had dit duidelijk overgeërft...Ik doopte haar Juno...
Op negen weken kwam ze in huis en sinds dien is er enkel maar bevestiging van wat ik had gezien...
Steeds vrolijk huppelt ze door het huis, doet niets stuk, is heel leergierig, allert, aandachtig en aanhankelijk...s'avonds zalig liggen knuffelen op de zetel, liefst op haar rug met haar 4 pootjes in de lucht...
De pup is verdwenen, ze is nu een vrolijke puber die nog steeds kwispelt met heel haar lijfje, het lijkt alsog ze de hele tijd lacht...ons zonnetje in huis...
Haar enige minpuntje is dat ze niet in de keuken kan blijven zitten achter het hekje, daar springt ze over :neenee: ...gisteren hebben we dan de proef op de som genomen en mocht ze enkele uurtjes samen met Giorgio los in huis...nu liggen er twee wit bruine krullen op de vensterbank naar buiten te kijken, ze zijn het beste alarmsysteem dat je kan denken...en ze is engelachtig braaf... :engel:
Was Giorgio een makkelijke pup dan is Juno dat eens zo veel...
Ze zijn elkaars spiegelbeeld, elkaars complementaire, ze zijn een duo, ze vullen elkaar aan, hij leert van haar en zij van hem...ik zou me niet meer kunnen voorstellen hoe het zou zijn zonder hen...mijn schaduwen, ze zijn het beste wat me kon overkomen.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Re: Kleine vrolijke krullemie...

Ongelezen bericht door tekkel »

Wat leuk om te lezen, da's echte liefde :knuffel:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”