Ik kom terug van het boodschappen doen, konijnen weg Heel voorzichtig in de kennel gekeken of de honden een feestmaal gehad hadden maar die zag er wel erg schoon uit dus dat leek me niet. Ik voel wat aan mijn broekspijp, staat Ot aan mijn broek te trekken. Oke, da's vast 1. Konijn aangepakt en weer terug in het hok gezet. daarna op zoek naar dikke Sien. Ik zag haar niet dus ik was al bang dat ze bij de buren zou zitten en de buurman is heeeeeel erg gesteld op zijn tuin dus de combinatie van een enorm vreetkonijn en zijn luxe dure plantjes is niet echt oke. Ineens zie ik iets wits voor de hondenkennel zitten.Ja hoor, daar zit madame. Pontificaal met haar dikke achterwerk op een halve meter afstand van 2 nepwolven een een retriever. Ze keek niet op of om van het gerammel aan de kennelpoort. Ook Sien in het hok gezet en toen de honden uit de kennel gelaten. Ze hebben helemaal niet naar de konijnen gekeken. Ik had verwacht dat ze meteen naar het konijnenhok zouden rennen, maar ze kwamen uit de kennel en vonden mijn fietstas veel boeiender. Dat er 16 kilo konijn op een halve meter afstand als barfhapje zat te wachten was niet interessant. maar dat ik verse eieren en spruiten in de winkel mee gebracht heb wel
Gelukkig maar, want het was mijn eigen stomme schuld geweest als de konijnen "op" waren geweest. Maar blijkbaar zijn ze dusdanig aan elkaar gewend dat ze elkaar accepteren al zal ik dit risico niet meer lopen :N: .