Ik kan er niet veel over vinden, dus ik ben benieuwd of er hier misschien mensen zijn die er ervaring mee hebben?
de website: http://www.wielinkdiervoeders.nl/
Moderator: moderatorteam

Wat is betaalbaar?asja schreef:Zijn er ook betaalbare andere merken dan waar vlees wel het voornaamste ingredient is?

Dat is helemaal waar, maar ik heb het opgegeven om mensen op verse voeding te wijzen, tenzij ze er zelf om vragen.Rosita Compagner schreef:en dan natuurlijk uitrekenen wat je aan de DA kwijt bent en wat daar van zou kunnen verminderen bij ander/beter/duurder/verser voer?

Is jammer genoeg het geval bij veel merkenPaulala schreef:Het eerste ingrediënt in deze brok is graan.
Dat betekend dus, dat de brok voor het grootste aandeel uit graan bestaat.
Persoonlijk zou ik daar niet voor kiezen, liever een merk waar als eerste ingrediënt een vleesbron staat.

Nee hoor, nooit problemen mee gehad. DA bevestigde mij ook dat het absoluut geen kwaad kan.jessica74 schreef:vlees kan je beter niet mengen met een geexpandeerde brok is een hele andere vertering.

C1000 heeft het ook voor 45 cent.Paulala schreef:Waar koop jij je Smuldier dan?
Ik koop het in de supermarkt, bij de Bas v/d Heijden, of bij de Jumbo of Albert Heijn.
Daar kost het gewoon maar 45 cent per pakje, en als ik wil kan ik ook een hele doos bestellen.
Je zou het eens bij de supermarkt kunnen vragen?