hebben jullie nog leuke blunders..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenblunders..
Moderator: moderatorteam
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
Hondenblunders..
Vandaag waren we aan het lopen en toen kwamen we 3 ruiters tegen.. waar meneer en mevrouw toch wel aardig van onder de indruk waren.. dat ze steeds achteruit bleven kijken.. het was zo erg dat ze allebei niet aan het opletten waren waar ze liepen... en zo liepen ze uiteindelijk met een knal met de koppen tegen elkaar...
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Angel1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terriër
- Aantal honden: 2
Re: Hondenblunders..
Spike als klein ondernemend pupje zag een stel eenden in het water, en wilde wel even spelen met de eendjes, rent er op af en...PLONS!!
Hij schrok zich te pletter, en ik pieste bijna in mn broek 
Groetjes, Patricia

- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
hier kijken ze regelmatig om en knallen dan tegen een boom of lantaarnpaal
ook denken ze vaak dat de achterdeur open staat en die staat dan niet open en dan zien ze de poes vd buren. Hoef niet te zeggen denk ik wat er dan gebeurd 
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- -Rianne-
- Vaste gebruiker
Gister had ik ook een blunder met Mila,
ze heeft namelijk altijd de gewoonte om helemaal op het randje van de sloot te gaan poepen. Maar dit keer kon ze haar evenwicht niet meer houden en viel dus zo in de sloot. Het was vroeg in de ochtend en was al een beetje laat dus eerst hond uit de sloot gehaald onder de douche gezet en drooggemaakt veel te laat op mijn werk.
Leuk grapje zo vroeg in de ochtend. en ze leert en niet echt van want het is al een paar keer gebeurt. Zelfde als lantaarnpalen die staan er altijd maar toch presteerd ze het om er tegen aan te lopen.
ze heeft namelijk altijd de gewoonte om helemaal op het randje van de sloot te gaan poepen. Maar dit keer kon ze haar evenwicht niet meer houden en viel dus zo in de sloot. Het was vroeg in de ochtend en was al een beetje laat dus eerst hond uit de sloot gehaald onder de douche gezet en drooggemaakt veel te laat op mijn werk.
Leuk grapje zo vroeg in de ochtend. en ze leert en niet echt van want het is al een paar keer gebeurt. Zelfde als lantaarnpalen die staan er altijd maar toch presteerd ze het om er tegen aan te lopen.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Hier eentje die elke keer weer aan de verkeerde kant van de lantarenpaal loopt. En dan plots merkt dat hij niet verder kan maar ook niet snapt dat hij terug moet.

- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hier inderdaad ook eentje die omkijkt en vervolgens tegen een lantaarnpaal oploopt. En James kijkt nooit uit waar hij loopt als hij met een hond aan het spelen is, dus een aantal weken geleden nam hij de bocht te ruim en vloog met een grote duik een moddersloot in... En dat is niet de eerste keer 
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
hahaha domme honden!
Cena huppelde als jonge hond eens door hoog gras, maar had even niet in de gaten dat dat lage gras, kikkerdril op een sloot was. Huppel... Huppel... PLONS!!
Henk had er net nog 1: zijn bench heeft 2 deurtjes. Normaal staat altijd het deurtje aan de voorkant open, maar net had ik het zijdeurtje open gemaakt. We komen thuis van een wandeling, hij trekt een sprintje en BAF! zo tegen het dichte deurtje aan!

Cena huppelde als jonge hond eens door hoog gras, maar had even niet in de gaten dat dat lage gras, kikkerdril op een sloot was. Huppel... Huppel... PLONS!!
Henk had er net nog 1: zijn bench heeft 2 deurtjes. Normaal staat altijd het deurtje aan de voorkant open, maar net had ik het zijdeurtje open gemaakt. We komen thuis van een wandeling, hij trekt een sprintje en BAF! zo tegen het dichte deurtje aan!
RIP Cena
-
Askim
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Turks bastaardje
Tijdens het uitlaten liep Askim achterom te kijken naar een man die achter ons liep en liep ze vol tegen een bumper van een auto aan en ze is een keer tijdens het wandelen een sloot ingelopen die bedekt was met kroos, ze houdt helemaal niet van zwemmen dus toen keek ze erg beteuterd.

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Falco rende zichzelf altijd voorbij toen hij pup was. In volle galop proberen te snuffelen eindigde dan ook vaak in een driedubbele koprol.
Bruno lichtte ooit zijn poot op over een toch al wat gelig Maltezertje.
Van Tomas weet ik zo snel niets.Dat beest is veel te saai
Bruno lichtte ooit zijn poot op over een toch al wat gelig Maltezertje.
Van Tomas weet ik zo snel niets.Dat beest is veel te saai
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Buster en lantaarnpalen/bomen inderdaad. dan kijkt hij achterom, en loopt ertegenaan. leert er niks van.
Luca gaat altijd haar kussen op de bank ``modelleren``, en valt soms met kussen en al van de bank. daar moet ik nog steeds om lachen
en daar leert ze ook niet van.
Luca gaat altijd haar kussen op de bank ``modelleren``, en valt soms met kussen en al van de bank. daar moet ik nog steeds om lachen
- Bonnie F
- Zeer actief
Zappa heeft als pup geprobeerd om over kroos te lopen. Ik heb een half uur de slappe lach gehad. Die kop van dat beest.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Cody heeft altijd van die imbeciele blunders. Tegen lantaarnpalen of betonnen paaltjes aan denderen (heeft hem al een voortand gekost
). Om een favoriet teefje te imponeren, zijn poot zó hoog optillen dat hij met kop en al tegen de desbetreffende boom aandonderd. Bij het commando 'pootje' zijn achterpoot geven
.
Maar de actie die mij nog het meest bij is gebleven is toen hij een maand of 8 was en, dácht ik tenminste, in de vijver was gevallen. Wijdpoots stond hij als een wolf te huilen en durfde geen stap te verzetten. Na even twijfelen besloot ik hem toch maar te redden. Dus ik stap ook de (erg smerige vijver) in en begin op hem af te waden. Doet die sukkel bij iedere stap van mij een stap áchteruit. Net toen ik wantrouwig begon te worden, liet hij zich door mij pakken en ik til hem op de kant.
Terwijl ik dus nog tot mijn middel in het vieze water sta, neemt hij een aanloop en springt voluit tegen mijn borst aan waardoor ik ruggelings in de vijver val.
Ik zweer het jullie, hij stond met een grote grijns om die lelijke bek van hem mij aan te staren.
Ik kon er trouwens zelf pas om lachen toen ik weer fris gedoucht op de bank zat. (En ik zal hem nooit meer uit vijvers redden!).
Maar de actie die mij nog het meest bij is gebleven is toen hij een maand of 8 was en, dácht ik tenminste, in de vijver was gevallen. Wijdpoots stond hij als een wolf te huilen en durfde geen stap te verzetten. Na even twijfelen besloot ik hem toch maar te redden. Dus ik stap ook de (erg smerige vijver) in en begin op hem af te waden. Doet die sukkel bij iedere stap van mij een stap áchteruit. Net toen ik wantrouwig begon te worden, liet hij zich door mij pakken en ik til hem op de kant.
Terwijl ik dus nog tot mijn middel in het vieze water sta, neemt hij een aanloop en springt voluit tegen mijn borst aan waardoor ik ruggelings in de vijver val.
Ik zweer het jullie, hij stond met een grote grijns om die lelijke bek van hem mij aan te staren.
Ik kon er trouwens zelf pas om lachen toen ik weer fris gedoucht op de bank zat. (En ik zal hem nooit meer uit vijvers redden!).

- Loontje
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruising witte herder met labrador/samojeed
Geweldige verhalen
Ik had vorige week er nog eentje met Dinges. Hij heeft volgens mij een lichte vorm van autisme, want hij wil altijd zijn behoefte doen in een omtrek van een meter van een boom. Zo ook toen... maar toen hij klaar was, sprintte hij verder aan de riem en kwam hij dus vast te staan. Over het algemeen snapt hij het begrip dan dat hij terug moet via dezelfde kant. Dit doet hij altijd met een rare sprong
Hij durfde dit alleen niet, want hij was bang om met zijn poten in zijn versgelegde drol te springen
Dus ik deed verwoedde pogingen om hem via de juiste manier er langs te krijgen, maar hij wilde niet... Laat het prompt nog tijdens de spits zijn ook, dus werden lekker aangegaapt: Ja, mevrouwtje hoe ga je dat nu doen??
Mijn vorige hondje was toen ze een week of 10 was en in de tuin de kolder in haar kop kreeg, zo in de vijver geplonsd
Sindsdien had ze een hekel aan water 
Ik had vorige week er nog eentje met Dinges. Hij heeft volgens mij een lichte vorm van autisme, want hij wil altijd zijn behoefte doen in een omtrek van een meter van een boom. Zo ook toen... maar toen hij klaar was, sprintte hij verder aan de riem en kwam hij dus vast te staan. Over het algemeen snapt hij het begrip dan dat hij terug moet via dezelfde kant. Dit doet hij altijd met een rare sprong
Mijn vorige hondje was toen ze een week of 10 was en in de tuin de kolder in haar kop kreeg, zo in de vijver geplonsd

- Ody
- Zeer actief
Hier nog zo'n lomperd. Loopt regelmatig tegen bomen, lantaarnpalen, stilstaande auto's enz. Vliegt met hollen regelmatig uit de bocht of slaat zelfs over de kop. Ze is met drinken al regelmatig kopvoorover in de sloot gevallen en een paar weken geleden was ze Ody al achteruitlopend aan het uitdagen, tja toen was de steiger op en lag ze erin. 
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Blundertjes van angst heb ik ook wel eens gehad met opvanghondjes. Zoals die keer dat ik met Jess langs een rijtje huizen liep en er een voordeur open ging, vlak naast haar. Van schrik begon ze te poepen, ik grijp naar een zakje maar te laat... die vrouw die uit haar deur kwam, ging zo in de poep staan... 
RIP Cena
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Bob plast als een echte vent met zijn poot omhoog. Nu wonen wij redelijk dicht bij de kust en dan waait het nog wel eens.
Het is dan niet echt slim om tegen de wind in te plassen
Bob keek een beetje dom en plaste gewoon door
Het is dan niet echt slim om tegen de wind in te plassen
Bob keek een beetje dom en plaste gewoon door
En de groeten van de mannen 

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Toen Elmo een pup van 3 mnd was, liepen wij met mijn ouders en kennis een ronde om een vijver. We kwamen een jongen tegen met een kruising (geloof ik), nog een jong beestje. Elmo en die andere hond waren aan het spelen. En ineens viel Elmo de gruwelijke smerige vijver in. Hij kon er niet uitkomen, en hing met zijn kleine puppypootjes vast aan de rand. Gauw eruit gehaald, naar huis gegaan en hem warm laten worden. 1 week later, waren op verjaardag bij mijn moeder. Een oom wil Elmo aaien, en die giert het uit
Bushokjes,lantarenpalen en mijn benen. Ach zo baas zo hond toch?
- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Oh dagelijks
Van de week nog, bleef Joey ergens achter snuffelen... ik was al doorgelopen en de bocht om gegaan, dus ik riep Joey, kwam die aangeraced door de bocht heen, gleed die hard uit door de modder, je zag zo die poten onder hem vandaag glijden
het leukste is dan altijd nog van hem, dat hij dan heel nonchalant opstaat en net doet of hij daar nog iets belangrijks te snuffelen heeft... het lijkt soms net of hij zich écht schaamt :lol:
Van de week nog, bleef Joey ergens achter snuffelen... ik was al doorgelopen en de bocht om gegaan, dus ik riep Joey, kwam die aangeraced door de bocht heen, gleed die hard uit door de modder, je zag zo die poten onder hem vandaag glijden

- Annette1986
- Actief
- Mijn ras(sen): beauceron
- Aantal honden: 3
mijn moeder deed laatst de deur van de schuifpui een stuk open zodat Lee naar buiten kon, loopt hij nog keihard tegen het glas aan aan de verkeerde kan van de deur dus
om daarna heel beteuterd te kijken en het voorzichtig aan de andere kant nog eens te proberen :lol:
om daarna heel beteuterd te kijken en het voorzichtig aan de andere kant nog eens te proberen :lol:

Many people will walk in and out of your life, but only few will leave footprints in your heart
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Achter eendjes aanrennen en vergeten te remmen bij de sloot, die is wel favoriet 
- FlevoFluffy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Dat tijdens bal gooien, de bal op zijn hoofd terecht komt.
Ik heb daar samen met twee passerende fietsers hard om moeten lachen.
Ik heb daar samen met twee passerende fietsers hard om moeten lachen.
Groetjes en een poot van Mick

-
Lillith
- Zeer actief
leuke verhalen
Lillith kan al heel goed naast de fiets lopen maar ik vond dat zij ook moest leren in de mand te zitten, gister hing ze dus op haar rug naast het mandje. Doodstil met een
blik van, "waarom mag ik niet lopen???" Dwaas (dat was voor mij bedoeld). 
Lillith kan al heel goed naast de fiets lopen maar ik vond dat zij ook moest leren in de mand te zitten, gister hing ze dus op haar rug naast het mandje. Doodstil met een
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Die van ons is één keer het kroes opgelopen, jammergenoeg had hij daarvoor de meest ranzige sloot ooit voor uitgekozen. Dat was de sloot waar iedereen zijn vrachtwagen langs parkeerde als ze een nacht pauze moesten nemen. Olie en alles zat daar in, echt ontzettend ranzig, sindsdien heeft hij nooit meer vrijwillig gezwommen.
Doorvliegen met rennen doet hij ongeveer standaard, partner rent 3 sprongen hij vliegt de bocht uit en komt weer terugracen en vliegt opnieuw de bocht uit.
Maar het leukste blijft nog wel dat als hij erg enthousiast zijn poot optilt (of het wat hard waait) hij zo omvalt. Tegen de wind in plassen doet hij zelden, of hij gaat zo dicht op de boom staan dat hij er geen last van heeft.
Doorvliegen met rennen doet hij ongeveer standaard, partner rent 3 sprongen hij vliegt de bocht uit en komt weer terugracen en vliegt opnieuw de bocht uit.
Maar het leukste blijft nog wel dat als hij erg enthousiast zijn poot optilt (of het wat hard waait) hij zo omvalt. Tegen de wind in plassen doet hij zelden, of hij gaat zo dicht op de boom staan dat hij er geen last van heeft.
- Ink
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
Loekie is een kei in uit de bocht vliegen, over de kop rollen en tegen bomen knallen, vooral als ie achter z'n bal aan zit. Dan kijkt ie echt helemaal nergens meer naar. Hij kwam zelfs een keer de bal zo hard terug brengen, dat hij niet doorhad dat ie al bij me was, en zo tegen m'n schenen knalde! 

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
-
Ayurveda
- Zeer actief
Omkijken en tegen een lantaarnpaal knallen haha
heeft shadow nog wel eens gehad
eergisteren lag pul op bed (mag als de baas niet thuis is), hij rekte zich lekker uit maar lag iets teveel aan het kantje en flikkerde er af, had gelijk een goed humeur door het lachen haha
heeft shadow nog wel eens gehad
eergisteren lag pul op bed (mag als de baas niet thuis is), hij rekte zich lekker uit maar lag iets teveel aan het kantje en flikkerde er af, had gelijk een goed humeur door het lachen haha

-
nance
- Erelid
Als ik in het bos rij, wil Loddie nog wel eens achterblijven. Dan stop ik even en kijk achterom waar ze blijft. Loddie stopt dan ook en kijkt ook achterom wat er dan te zien valt.
Dan lig ik dus echt in een deuk

Dan lig ik dus echt in een deuk
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
nance schreef:Als ik in het bos rij, wil Loddie nog wel eens achterblijven. Dan stop ik even en kijk achterom waar ze blijft. Loddie stopt dan ook en kijkt ook achterom wat er dan te zien valt.![]()
Dan lig ik dus echt in een deuk![]()
RIP Cena
-
29996D
Jack heeft een keer mijn moeder de vijver ingebeukt 
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
tijdens de middagwandeling, meneer schud zich eens uit. En kukelt bijna voorover op zijn smoel
Op de een of andere manier kwamen zijn voorpoten inelkaar