Mies is een vuilnisvat, die eet echt alles en alles wat je haar maar voorzet, (nou ja kleine nuance mag, maar het gaat om het idee
Nu heb ik al een paar keer door omstandigheden gehad, dat ik de rodi niet in de koelkast had gedaan en gewoon in de tas in de keuken op de grond laten liggen. Helemaal ontdooid en ze is er niet eens aan geweest!
Ze ligt altijd in de keuken te wachten of er iets lekkers komt, daar kan ze rustig op een verjaardag een uur liggen. Lief wachten en kijken of er nog iets komt.
Wat apart, dat ze dan (in tegenstelling tot mijn kat, die duikt in de tas en jat het kattenvoer) het laat liggen? Juist omdat ze eigenlijk zo'n vuilnisvat is. Ik klaag niet, maar ik snap het niet eigenlijk.
Of zou het komen omdat ze niets van de vloer van mij mag pakken zonder mijn toestemming? Ik zeg dan NEE (nee kent ze wel goed, ze vindt dat overigens niet leuk) Daarbij ik mors nog weleens wat
Mijn vraag is dus; zou ze daarom de rodi niet opgegeten hebben? Terwijl ze zo'n vuilnisvat is en het eten bijna uit je mond kijkt of uit je handen snoept? Daar ben ik erg benieuwd naar.