Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
rabiës titer en booster...
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
rabiës titer en booster...
Ik ga komende zomer misschien samen met Jamey met mijn ouders mee op vakantie naar Engeland. Daarvoor moet natuurlijk rabiës getiterd worden. Ze is geënt in 2006 en 2009. De DA wil nu eerst een booster geven en dan pas titeren, omdat anders waarschijnlijk de titer te laag zal zijn. Ik wil liever niet onnodig een enting laten zetten.
Hoe denken jullie hierover? Ik weet er niet genoeg van om te weten wat wel of niet nodig is...
Hoe denken jullie hierover? Ik weet er niet genoeg van om te weten wat wel of niet nodig is...

You'll be in my heart... Always...
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: rabiës titer en booster...
Gewoon gelijk laten titeren, en je da laten kletsen
http://www.hondenforum.nl/plaza/post377 ... lit=rabies" onclick="window.open(this.href);return false; titer#p3775885
http://www.hondenforum.nl/plaza/post377 ... lit=rabies" onclick="window.open(this.href);return false; titer#p3775885
- Elvira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik heb 2 honden lateten titeren voor Engeland. 1 hond was 1 x ingeent, dierenarts wilde extra enten omdat hij pas 1 x ingeent was. De andere was 1½ jaar eerder voor het laatst geent (Nobivac 3 jaar geldig), maar wel al vaker. Ook die wilden ze nog een keer enten,want hij wist niet dat nobivac ook in Engeland 3 jaar geldig was. Beide zijn niet meer geent. Van de jongste was de titer net voldoende en van de andere ruim voldoende, dus zeker niet meer enten.

-
Maria
- Zeer actief
- Contacteer:
officieel rabisch titer kan ik hier in de buurt voor 130 euro laten doen, als ik iets verder rij voor 85.... dus tja was vind je duur... Ik vind het duur..Inge O schreef:wat een onzin - de meeste rabiësentingen zijn 3 jaar werkzaam en zo'n titeronderzoek kost toch geen fortuin?
Daarbij laatste keer dat ik mijn neus daarop stootte was toen ik eigenwijs geen extra enting gegeven had en 7 maanden na de enting een titer liet bepalen voor Zweden. Helaas pindakaas was er wel een titer met niet de 0.5 die ze willen hebben. Dus dat kostte me nog een enting, 4 maanden wachten en nog een titeronderzoek.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik vond het nogal aan de prijs hoor, was ruim 4 jaar geleden voor 2 honden zo'n 350 euro kwijt.Inge O schreef:wat een onzin - de meeste rabiësentingen zijn 3 jaar werkzaam en zo'n titeronderzoek kost toch geen fortuin?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Neeltje
Dan zou ik toch liever gewoon de enting zetten. Want als je dat na het titeren dan toch nog moet, wordt het wel een hele dure aangelegenheid. Gewoon bloedonderzoek is vaak ook behoorlijk aan de prijzige kant.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Waar is ze mee geent dan ? Met de 3 jarige ?
- Rahne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tamaskan
- Contacteer:
Ik zou het voor de zekerheid denk ik nog een keer doen.
Ik heb mijn teef net 3 weken terug weer laten enten voor rabies, 1st keer was de titer te laag dus moest opnieuw enten en dan volgende week opnieuw titeren. Gaat me weer 150 euro kosten
Ik heb mijn teef net 3 weken terug weer laten enten voor rabies, 1st keer was de titer te laag dus moest opnieuw enten en dan volgende week opnieuw titeren. Gaat me weer 150 euro kosten
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ja 3-jarige nobivac...sirene schreef:Waar is ze mee geent dan ? Met de 3 jarige ?

You'll be in my heart... Always...