Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
extreme vuilnisbak
Moderator: moderatorteam
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
extreme vuilnisbak
Dat Casper niet bepaald kieskeurig is met eten wisten we allang. Blaadje sla, stukje ui, zelfs dat soort dingen gingen er in. Vaak heeft het enkel te maken met hebberigheid hoor en niet omdat ie dat nou echt lekker vindt. Over het algemeen eet hij dus maar 1 of 2x zoiets en verder hoeft ie het niet meer.
Net liet ik kontjes van radijs in zijn mond vallen, waarbij hij gewoon bleef schooien. Blaadje sla, heb je nog meer?
Een hand vol sla in zijn bak gedaan, waarbij ik verwacht had dat hij na een hap of 2 wel zou stoppen. Niet dus.
Kortom, cas spoort echt niet. Heb nog nooit een hond meegemaakt die echt alles eet.
Nog meer van die idiote eters hier?
Net liet ik kontjes van radijs in zijn mond vallen, waarbij hij gewoon bleef schooien. Blaadje sla, heb je nog meer?
Een hand vol sla in zijn bak gedaan, waarbij ik verwacht had dat hij na een hap of 2 wel zou stoppen. Niet dus.
Kortom, cas spoort echt niet. Heb nog nooit een hond meegemaakt die echt alles eet.
Nog meer van die idiote eters hier?
-
*Ellen*
Re: extreme vuilnisbak
Ja hoor , hier ook.
Zure haring, andijvie, uien, alles gaat erin.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Hier ook, ze vreet echt alles. Van sla tot rauwe groente, augurken, fruit. Ze heeft als pup zelfs eens sambal van tafel gejat en dat vond ze ook nog lekker 
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Max.
Vooral tomaat,paprika en komkommer.
Vooral tomaat,paprika en komkommer.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- dagmar88
- Zeer actief
ooooh, zure haring, die wordt hier in één keer afgeslikt als een zeehondje*Ellen* schreef:Ja hoor , hier ook.
- Maxiem
- Zeer actief
Max eet ook alles. Als ik komkommer ga schillen staat ze er altijd bij te likkebaarden, want zij mag de schillen opeten.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
-
Gerrie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising rottweiler en kruising border collie
Luna eet ook echt alles. Als ik niet thuis ben, hoef ik dan ook niets op het aanrecht te laten liggen... Dat is gegarandeerd opgegeten als ik thuis kom. Maakt niet uit in wat voor verpakking het zit: als er eten in zit, krijgt ze alles open (het ergste was nog een glazen potje Guacemole-dipsaus met draaideksel... vraag me nog steeds af hoe ze die open heeft gekregen...
)

-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Als ik het eet, eet Luna het ook. Dus ook sla, ui, rauwe bloemkool en dat soort ongein.

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Ik heb 3 kliko's in huis. Je kunt het zo gek niet opnoemen of ze lusten het: fruit, groente, vis, schaaldieren, restjes stamppot, voer van de cavia's ... rauw of gekookt, het maakt niet uit.
Een van mijn vorige collies maakte het helemaal bont. Zij was er achter gekomen hoe de ritsen van damestassen open gingen en als er dus visite was en iemand was dom genoeg om de handtas op de grond te zetten, was ze heel zoet bezig de hele inhoud, weliswaar heel voorzichtig, op de grond te deponeren op zoek naar de dropjes of pepermunt die velen daarin bewaren
.
Ik wil altijd nog een hond die alleen maar zijn eigen vreten lust en nooit iets aanneemt van een vreemde. Dat lijkt me toch zo ontzettend leuk.
Bestaan er zulke honden???
Een van mijn vorige collies maakte het helemaal bont. Zij was er achter gekomen hoe de ritsen van damestassen open gingen en als er dus visite was en iemand was dom genoeg om de handtas op de grond te zetten, was ze heel zoet bezig de hele inhoud, weliswaar heel voorzichtig, op de grond te deponeren op zoek naar de dropjes of pepermunt die velen daarin bewaren
Ik wil altijd nog een hond die alleen maar zijn eigen vreten lust en nooit iets aanneemt van een vreemde. Dat lijkt me toch zo ontzettend leuk.

- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Contacteer:
hier ook wtee vuilnisbakken, zeker Juno (6 maand) eet alles maar dan ook alles...én ze steelt ook nog (vanmorgen was mijn man plots een boterham kwijt)
dankzij haar vraatzucht heeft Giorgio geleerd dat hij in 5 minuten zijn bak moet leeg hebben
dankzij haar vraatzucht heeft Giorgio geleerd dat hij in 5 minuten zijn bak moet leeg hebben
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

- *tweety*
- Zeer actief
Ook hier 1 die alles lust.
Zal het niet zomaar van het aanrecht pakken en als het op de grond valt ook niet.
Dan kijkt hij me aan van mag ik het pakken? als ik toemaar zeg dan vreet ie ook alles op wat het aangeboden wordt.
Zal het niet zomaar van het aanrecht pakken en als het op de grond valt ook niet.
Dan kijkt hij me aan van mag ik het pakken? als ik toemaar zeg dan vreet ie ook alles op wat het aangeboden wordt.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

-
dogo4ever
- Zeer actief
Ik heb hier ooit 1 hond gehad die niets maar dan ook niets anders bliefte dan zijn bakje brokken van een bepaald merk en in een bepaalde bak. Anders at ie niet. Maar voor de rest alleen maar vreetschuren hier. 1 hond had een grote voorliefde voor nivea. 
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Hier ook van die alles eters. Ook ui, restje curry van bord aflebberen (stiekem) enz.
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Hier niet, Boris wil alleen maar vlees (en het is een Labrador/Golden!
)
Heb hem wel eens stukje appel gegeven, druif, tomaat, komkommer, sla.. Maar nee hoor, hij ruikt er even aan en loopt weer door.
Heb hem wel eens stukje appel gegeven, druif, tomaat, komkommer, sla.. Maar nee hoor, hij ruikt er even aan en loopt weer door.

- Hailfall
- Zeer actief
Is dat iets jackrussel eigen? Dat deed die van mij ook namelijk altijd XDMaxiem schreef:Max eet ook alles. Als ik komkommer ga schillen staat ze er altijd bij te likkebaarden, want zij mag de schillen opeten.
De vorige hond van ons was ook zo'n kliko, die vrat alles wat eetbaar was. Heeft zelf een pak melk wat buiten lag opengescheurd en leeggeslurpt (en daarna aan de dunne hoezee!)
- jeanet01
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Contacteer:
Ja mijn duitser, maar das ook niet leuk hoor. Om het eten naar binnen te moeten kijken. Doe mij wat dat betreft onze kruising collie dan maar dat is ook een wandelend vuilnisvat.lieke schreef:Ik heb 3 kliko's in huis. Je kunt het zo gek niet opnoemen of ze lusten het: fruit, groente, vis, schaaldieren, restjes stamppot, voer van de cavia's ... rauw of gekookt, het maakt niet uit.
Een van mijn vorige collies maakte het helemaal bont. Zij was er achter gekomen hoe de ritsen van damestassen open gingen en als er dus visite was en iemand was dom genoeg om de handtas op de grond te zetten, was ze heel zoet bezig de hele inhoud, weliswaar heel voorzichtig, op de grond te deponeren op zoek naar de dropjes of pepermunt die velen daarin bewaren.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Hailfall schreef: Is dat iets jackrussel eigen?
Nee hoor,mijn Max kan slapen als een blok maar als ik komkommer of paprika ga schoonmaken/schillen is ie in no time present op de keukenmat.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
hier was het zelfs een keer dat de buurvrouw (hondenkenner) dacht dat cas geen whiskey lustte, hij was nieuwsgierig naar wat ze had dus hield ze haar glas laag met het idee dat ie wel weg zou lopen bij de geur.
niet dus, die nam mooi een lebber en wilde meer.
ik ben wel blij hoor dat cas zo'n kliko is, hoef nooit iets eetbaars op te ruimen, geen gekloot met medicatie dat laat ik gewoon "per ongeluk" op de grond vallen of laat hem een kunstje er voor doen haha
als er dan eens een logeetje is die een drama is met eten ben ik toch erg gelukkig met een kliko, dat gekloot met eten... moet er niet aan denken
niet dus, die nam mooi een lebber en wilde meer.
ik ben wel blij hoor dat cas zo'n kliko is, hoef nooit iets eetbaars op te ruimen, geen gekloot met medicatie dat laat ik gewoon "per ongeluk" op de grond vallen of laat hem een kunstje er voor doen haha
als er dan eens een logeetje is die een drama is met eten ben ik toch erg gelukkig met een kliko, dat gekloot met eten... moet er niet aan denken
- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Contacteer:
Giorgio was ook zo'n prutser met eten...dan eens het één ervoer, dan weer het ander...nu eet hij als een dokwerker en vlotjes, anders is Juno met zijn eten weg...geen gezeur meer, gewoon hap, slik en weg...twee honden heeft z'n voordelen 
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

- xSuzannex
- Zeer actief
- Contacteer:
dat probeerde ik toen ook, cas aanmoedigen om dan maar zijn restje op te eten als die smurf niet wil.carine schreef:Giorgio was ook zo'n prutser met eten...dan eens het één ervoer, dan weer het ander...nu eet hij als een dokwerker en vlotjes, anders is Juno met zijn eten weg...geen gezeur meer, gewoon hap, slik en weg...twee honden heeft z'n voordelen
resulteerde er in dat cas werd weggesnauwd door de smurf haha.
maar goed, weet wel vrijwel zeker dat als hij hier zou wonen de boel wel zou veranderen, ik doe niet aan gezeur met eten. je eet het op en anders haal ik het weg of eet cas het op, later een nieuwe kans.
maar zijn baasje geeft dan wel tartaar, gekookte kip, leverworst, gehakt, frolic, blikvoer voor katten.
en daardoor zat ik dus steeds de eerste dagen met ellende en hongerstaking haha
- Angel1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terriër
Ohja hier ook zo'n vuilnisbak! Hij eet echt alles wat je maar kan bedenken, komkommer, tomaat, uien, witlof, mandarijn, appel, meloen, tic tac enz. niks is te gek 
1x viel er per ongeluk een heel klein stukje rode peper op de grond, het was al weg voor ik kon kijken... Wat resulteerde in een spetterpoep muur en bench de volgende ochtend
1x viel er per ongeluk een heel klein stukje rode peper op de grond, het was al weg voor ik kon kijken... Wat resulteerde in een spetterpoep muur en bench de volgende ochtend
Groetjes, Patricia

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik heb een hond die vrij weinig lust... Zelfs kaas vind ie vies 
-
Lillith
- Zeer actief
Patatjes
Hoef het maar te fluisteren.
Ik hou mezelf in, eens in de zoveel weken maak ik patatjes en dat eten we met zijn allen
Verder geen groenten, fruit een pietsje, maar stamppot mmmmmm
Ik hou mezelf in, eens in de zoveel weken maak ik patatjes en dat eten we met zijn allen
Verder geen groenten, fruit een pietsje, maar stamppot mmmmmm
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Hier ook een hond die werkelijk alle moet proeven en bijna alles lekker vindt.
Tot en met alle ranzigheid op straat die je maar kan bedenken
Ze heeft zelfs een keer een stukje citroen aangenomen :N: Dat viel toch tegen
Ze at het wel op, blijkt dat honden dus ook een gezicht trekken als ze iets zuurs eten
Maar een volgende stukje heeft ze beleeft geweigerd 
Tot en met alle ranzigheid op straat die je maar kan bedenken
Ze heeft zelfs een keer een stukje citroen aangenomen :N: Dat viel toch tegen
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
Helaas wel, het heeft ons al vele duizenden euro's gekost
Groetjes Michaëla en Knoeppie

- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier ook een vuilnisvat genaamd Shima.
De meesten van jullie zullen het wel weten, maar toch wil ik het nog eens zeggen: pas op met uien en druiven! Sommige dingen die lekker/goed zijn voor mensen, zijn zeer ongezond voor honden een paar voorbeelden
De meesten van jullie zullen het wel weten, maar toch wil ik het nog eens zeggen: pas op met uien en druiven! Sommige dingen die lekker/goed zijn voor mensen, zijn zeer ongezond voor honden een paar voorbeelden
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Elena is helemaal van de chili saus , de andere 2 zijn ook kliko's
Wel makkelijk want ik hoef nooit iets van eten weg te gooien.
Hier trouwens ook 2 katten die echt de meest rare dingen eten.
Restje bloemkool wat op t aanrecht staat voor de honden word opgegeten door ze.
Pizakorstjes, mijn lekkere zandkoekjes enz enz.
Mn andere 2 katten zijn een stuk kieskeuriger, die zijn echt van wat de boer niet kent vreetie niet haha
Wel makkelijk want ik hoef nooit iets van eten weg te gooien.
Hier trouwens ook 2 katten die echt de meest rare dingen eten.
Restje bloemkool wat op t aanrecht staat voor de honden word opgegeten door ze.
Pizakorstjes, mijn lekkere zandkoekjes enz enz.
Mn andere 2 katten zijn een stuk kieskeuriger, die zijn echt van wat de boer niet kent vreetie niet haha
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints