Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat is ze toch uitgekookt

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Wat is ze toch uitgekookt

Ongelezen bericht door blondie »

Moet er telkens toch weer om lachen.. de maniertjes van haar om iets te pakken te krijgen dat hij heeft...
Hij zit te knagen aan een knook.. een tweede knook ligt er ook overigens..
Zij komt bij mij staan.. kwispelt wat en vlijt zich tegen mij aan .. ik geef haar een knuffel... Finn staat op en komt er ook bij... ze kwispelt wat.. geeft hem een neusbeetje.. doet net of ze spel met hem aangaat..... om vervolgens snel langs hem te lopen naar zijn knook :mrgreen:
Hij... kijkt ernaar.. kijkt mij beteuterd aan en gaat dan maar weer liggen en naar haar kijken..
Net kwam hij mij overigens "roepen".. had madam beide knoken tussen de voorpoten.... :roll:
En als je dan zegt "bluhuf.." gaat dat staartje vrolijk heen en weer en kijkt ze je als een engel aan... heb toen wel de ene knook weer aan Finn gegeven... :pffff:

Zo doet ze het ook als ze zijn balletje wil.. gaat ze heel geïnteresseerd bij een grasspriet staan snuffen... en hij laat zijn bal vallen om ook daar te gaan snuffen.. dan sneakt zij weg om het balletje te pakken... :engel:
En binnen dus gaat ze hem uitdagen voor spel... zodra hij eropin gaat ... loopt ze langs hem heen om het speeltje te pakken ... en hij trapt er telkens weer in :19:
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Re: Wat is ze toch uitgekookt

Ongelezen bericht door pioenroos »

Dat deed mijn teefje vroeger ook bij de reu als hij op een huidkluifje aan het kauwen was. :lol1:

Uiteindelijk, na jaren, trapte hij niet meer in de (meeste) truken van d'r. Gevolg was wel dat hij compleet uitgedroogd was tegen de tijd dat het kluifje eindelijk niet meer interessant was of op omdat hij tussendoor niet durfde te drinken :(
Het ergste vond ik altijd dat ze zelf helemaal niet op de kluifjes kauwde, tenzij hij ze dus eerst helemaal zacht had gemaakt :devil:

Haar meest succesvolle acties:
Hard blaffen bij het raam of de deur en zodra hij er ook was om te helpen, hard terug rennen naar het kluifje.
Heel enthousiast naar mij rennen en kwispelen en zodra hij ook kwam kijken...
Met de kat gaan spelen/klieren en zodra hij kwam kijken...
Vlak voor z'n neus gaan liggen piepen net zo lang tot hij uit zenuwen het maar afgaf. Stond ik meestal niet toe dat ze dat deed.

Ik vond het altijd zo lullig voor hem! Al dat werk van zacht maken en dan komt die heks weer :devil: Meestal knipte ik het kluifje doormidden als ze het afgepakt had en gaf ze allebei een helft.

Tegenwoordig doet ze het niet zo meer, denk dus omdat ze geen succes meer heeft :engel:
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

hahaha
Dat zie ik hier soms ook als ze al zijn speeltjes en die van haarzelf heeft.. ze doet er niets mee.. ligt maar te liggen tussen de voorpoten.. maar van haar :pffff:
rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door rose »

Herkenbaar :mrgreen:
Ik vind het wel leuk ook om die trucjes van ze te zien, soms zijn ze echt slim :lol1:
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Heel herkenbaar.
Kyra was ook zo uitgekookt, die deed ook zulke geintjes bij Yvar, en hij, hij trapte er steeds weer in.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Hailfall
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hailfall »

Herkenbaar!

Kuda deed dat altijd bij het reutje dat in het park losliep.. ging ze heel erg bij hem lopen slijmen en onderdanig doen.. dan ging hij bij haar snuffelen en sprong ze op en pakte ze zo het speeltje en rende ermee weg. Elke keer trapte hij erin, die del dat ze is.

Mannen zijn makkelijk beinvloedbaar ;)
Afbeelding
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Heel erg herkenbaar ................... bij mijn reuen :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Jacintha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel

Ongelezen bericht door Jacintha »

O zooooooo herkenbaar!
Ze doen het hier bij elkaar, Yoda (de meneer dus) jat stiekem van Anouk als ze even gaat drinken of gewoon even klem in d'r kaken heeft van al dat kluiven.
Maar Anouk is iets meer getraind, die gaat echt lopen miepen. Jodelen, bijna bovenop hem staan, dat soort dingen.
Afbeelding
Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”