Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

reunie met albert west

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

reunie met albert west

Ongelezen bericht door Hutsje »

en dat was ontzettend gaaf! leuk detail is dat hij 30 jaar geleden in hardenberg heeft opgetreden en toen met een probleem in zijn kaak zat. mijn vader heeft toen een kies bij hem getrokken, tegen een uur of 12 's nachts ofzo. dat wist hij nog want dat werd natuurlijk even vermeld, hij is mijn vader eeuwig dankbaar en vond het jammer dat hij is overleden. hij vloog in plaats daarvan maar mij om de hals :N: :mann: .

verder heb ik erg gelachen met de mannen van de bands backstage maar ook on stage. het was ontzettend gezellig. dat is nog eens leuk werken :cheer:

het persbericht:

Mulder-reunie schot in de roos!

“Reünie uitverkocht, artiesten in topvorm, organisatie dik tevreden en publiek werd de grote winnaar. Dat zijn de conclusies uit de muzikale reünie van Dancing Mulder die afgelopen zaterdagavond (09-10) werd gehouden ter gelegenheid van het 75-jarig bestaan van het Hardenbergse horecafamiliebedrijf. Net als in de 60’s en 70’s stonden de eerste mensen al een half uur voordat de deuren open gingen op de parkeerplaats. Eenmaal binnen werd het al snel een ‘feest der herkenning’. Kameraden van toen die elkaar 37 jaar niet hadden gezien ontmoetten elkaar weer, er waren mensen uit Venlo en Den Helder en er was zelfs een echtpaar speciaal voor de reünie uit België gekomen.

Een mooi moment was het toen presentator Roel Zweers tijdens de opening het trotse echtpaar Arend en Alie Mulder op het podium riep en hen met een vette knipoog benoemde
als ‘Hoofdschuldigen van dit feest’. De artiesten Rattle & Frost, Ben Rondhuis & Ton Saunier deden een flinke duit in de zak, er werden tientallen hits van toen gedraaid, maar het was Albert West die het dak er afblies met bijna een uur lang gouwe ouwe hits. Dit, terwijl hij contractueel maar 30 minuten hoefde op te treden. Ook had de organisatie nog een verrassing voor de 500 gasten en de thuisblijvers. Men had fotografe Jessica Kempes gestrikt om tijdens de avond honderden sfeerfoto’s te maken. Deze foto’s zijn binnenkort te zien en te bestellen op http://www.mellowmerit.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Een zaterdagavond door velen gevraagd vervolg op deze bijzonder geslaagde reünie zal binnenkort tijdens de evaluatie door de organisatie worden besproken.”

en een kleine selectie van de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: reunie met albert west

Ongelezen bericht door _Leonie »

Mooie sfeerimpressie! :ok:
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

prachtige foto's :ok:

geweldig jes om dit te mogen doen, zo kom je nog eens ergens :engel:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

wat een gave foto's Jessica!
heel mooi.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

fenneke schreef:prachtige foto's :ok:

geweldig jes om dit te mogen doen, zo kom je nog eens ergens :engel:
dank jullie wel :D

ja, dit is heel leuk om te doen! ben ook veel oude bekenden tegengekomen (ben al 20 jaar weg uit hardenberg) en dat was ook heel leuk. maar vooral ook veel lol gehad met de bandleden en de organisatoren. en albert west was gewoon echt heel goed. niet de muziek en zang (was niet slecht) maar wat hij met het publiek deed, fantastisch gewoon. maar de hele avond heerste er een supersfeer.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”