Hij heeft de honden meegenomen naar het bos waar we, zeker op een druilerige zaterdag morgen, niemand tegen komen. Het 1e overzichtelijke stuk los en daarna gewoon aan de riem.
Hij loop ergens een bocht om en staat daar inene oog in oog met 2 ruiters en 2 honden waarvan 1 dalmaat met bananen in de oren.
De dalmaat rent op Will af waar onze honden dus niet van gedietn zijn en hij krijgt dan ook terplekke goed door 2 nepwolven op zijn kop. Will had ze nog steeds vast gelukkig en Mika bemoeide zich er niet mee.
Na een flinke brul en een schoen tegen het achterwerk van Flamme had de dalmaat de ruimte om weg te lopen. Akkefietje over. Will heeft de ruiters gevraagd de hond na te kijken maar die had niks. Dachten we.
Will loopt door en komt uiteindelijk weer op dezelfde plek uit. Daar staan de ruiters nog steeds, met de hond. Will vertrouwde het niet en heeft dus de honden vastgelegd en is gaan kijken wat er aan de hand was. De dalmaat heeft dus epileptie en had dus net een flinke toeval gehad
De baasje van de hond zei tegen Will dat hij hem verder helemaal nagekeken had maar dat er geen verwondingen ware. Dat de hond vaker slecht luisterde tegen de tijd dat hij een toeval kreeg. maar het kon ook dat de hond een aanval gekregen heeft van de schrik.
Bah, ik was er niet bij maar ik baal er zo van. Ik weet dat ik 2 honden heb die niet altijd even vriendelijk zijn tegen andere honden, maar als ik dit dan hoor dan voel ik me zo schuldig. Arme hond