Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Taste of Wild

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

frisbeedog
Actief

Taste of Wild

Ongelezen bericht door frisbeedog »

Hoi HOi Allemaal,

wie voert dit al een poosje en kan mij zeggen hoe groot / klein de brokjes zijn
ik voer nu Orijen maar ik wil deze smaken van Taste of Wild ook graag proberen
alleen kan ik niks vinden over de juiste ingredienten en samenstelling met name de verhoudingen
en klopt het dat je het alleen bij Zooplus kan bestellen

voortzetting van de productbeschrijving:
Taste of the Wild hondenvoer is met zijn granenvrije receptuur op de oorspronkelijke voedingswijze van uw hond afgestemd en houdt tegelijkertijd rekening met de veranderde levensstijl van regelmatige voeding en weinig beweging.

Taste of the Wild hondenvoer kenmerkt zich door:

* All Life-Stages Nutrition - Taste of the Wild hondenvoer voldoet aan de voedingsprofielen van de AAFCO (Association of American Feed Control Officials) voor honden in alle levensfasen
* Proteïnerijke eend, kwartel en kalkoen - De selecte ingrediënten bestaan uit licht verteerbare proteïnen en vetten en worden door uw hond gebruikt als optimale energiebron om hem in top-vorm te houden
* gedroogd kippenvlees - Gezond gedroogd kippenvlees levert uw hond essentiële aminozuren en natuurlijke vitamine B3
* Eieren - Eieren bevatten hoogwaardige, licht verteerbare proteïnen zoals luteïne en zeaxanthine voor dubbele bescherming van de ogen
* Zonder granen - De granenvrije formule verzekert uw hond van een uitgebalanceerde voeding voor een optimale gezondheid en vitaliteit. Vele dierenartsen zien granen het het hondenvoer als de oorzaak van gezondheidsproblemen. Het hoge gehalte aan koolhydraten in granen kan leiden tot overgewicht, diabetes, spijsverteringsproblemen en andere ziekten
* Evenwichtig proteïne-mengsel voor een optimaal aminozuur-profiel - Aminozuren zijn de basiscomponenten voor een gezond lichaam. Oceaanvis met hoog gehalte aan actieve Omega-3-vetzuren (DHA, EPA) zorgt voor een gezonde huid en een glanzende vacht
* Spijsverteringssysteem - Gedroogde Chicorée-blokjes en Yucca Schidigera-extracten behouden het gezonde evenwicht van de darmflora, bevorderen het immuunsysteem en versterken de weerstand
* Natuurlijke antioxidianten - Verse vruchten en groentenleveren natuurlijke antioxidianten en hebben een hoog gehalte aan zink, vitamine E en selenium
* Omega-vetzurenn - Omega-6 en Omega-3-vetzuren completeren en helpen om een gezonde huid en een glanzende vacht te verkrijgen
* Zoete aardappelen - De exotische zoete aardappelen zijn voedzaam en een uitgelezen, bijzonder gezonde energiebron. Ze bevatten bovendien talrijke vitamine B en C net als mineralen
* Blauwe bessen en frambozen - Bessen zijn rijk aan fyto-nutrieënten met antioxidatieve, celbeschermende eigenschappen
* Tomaten - Tomaten leveren plantenvezels voor een gezonde spijsvertering en bevatten gezondheidsbevorderende vitaminen alsmede sterke antioxidanten zoals béta-caroteen en lycopene
* Chelaatvormige mineralen - mineralen en sporenelementen in natuurlijke, organisch gebonden vorm voor een betere biobeschikbaarheid

Taste of the Wild Wetlands hondenvoer is ideaal voor honden van alle rassen en groottes, en is voeding zoals het door de natuur is bedoeld.

Samenstelling:
gedroogd eendenvlees, gedroogd kippenvlees, eieren, zoete aardappel, erwten, kippenvet, aardappelen, gebraden eenden- en kwartelvlees, gerookte kip, natuurlijk aroma, tomatenvruchtvlees, oceaanvismeel, zout, cholinechloride, gedroogde Chicorée-blokjes, tomaten, blauwe bessen, frambozen, Yucca Schidigera extract, Enterococcus Faecium, Lactobacillus casei, Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus casei en Lactobacillus plantarum, gedroogde Trichoderma longierbrachiatum gefermenteerde extracten, hoogwaardige vitaminen (vitamine A, B1, B2, B6, B12, C, D, E), mineralen (ijzerproteïnaat, zinkproteïnaat, koperproteïnaat, mangaanproteïnaat, ijzersulfaat, zinksulfaat, kopersulfaat, mangaansulfaat), kaliumiodide, mangaanoxide, biotine, calciumpantothenaat, natriumseleniet, foliumzuur.

Voedingsstof garantie:
Taste of the Wild - Wetlands hondenvoer voldoet aan het grondstoffen profiel van de AAFCO (Association of American Feed Control Officials).

Ik mag dus beperkt kip voeren aan 1 van mijn rakkers en ik kan hier dus niks herleiden :cry:

En dan heb ik t probleem dat 1 van mijn 3 rakkers de kleine brokken van Orijen naar binnen schrokt en niet kauwt en dan met veel lucht rondloopt en zich ellendig voelt, hoe ga ik dit tegen???

Ben benieuwd naar ervaringen

alvast bedankt
namens mijzelf en mijn 3 mannen
Ody
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Taste of Wild

Ongelezen bericht door Ody »

Lees dit topic eens: http://www.hondenforum.nl/plaza/voeding ... 94384.html" onclick="window.open(this.href);return false; ;)
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
frisbeedog
Actief

Heb ik gelezen maar daar staat niks over percentages samenstelling :scratch:
en dat is wat nodig is ivm de verhouding kip
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Shima »

Wij hebben Taste Of The Wild gevoerd en waren erg tevreden (we voeren nu Lotgereing vlees) De brokjes zijn kleiner dan die van Orijen.
frisbeedog
Actief

De brokjes zijn kleiner dan die van Orijen.
bedoel je daar de taste of wild mee???
en is dat vlees wat jij voert ook granen vrij???
waar koop je dat?

groetjes An
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

http://www.lotgering.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en volgens mij geen granen. Je kunt op hun site vanalles vinden. En als je hond allergisch is kunnen ze daar helemaal speciaal voor je hond het samen stellen. Hier eten ze het ook sinds een week en het bevalt hier erg goed.
Afbeelding
gevni havanezers
Ody
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ody »

Waarom moet je het preciese percentage kippenvlees weten dan?
In de visvariant van Taste of the Wild zit helemaal geen kip, maar ik weet niet of je dat wilt.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
frisbeedog
Actief

De Orijen visvariant is meneer op uitgekeken dus ik kijk naar een andere mogelijkheid
als ie dus niet lekker is ivm zijn jeukallergie dan eet ie al helemaal niet meer

en dan is de versie met eend, kalkoen, kwartel een goede alleen zit er dus kip bij helaas en dat moet ik in de gaten houden
en als mijn andere 2 rakkers mee willen eten heb ik dus weer de oudste die alles in 1x inslikt ipv kauwt dus ik zoek ook weer grotere brokjes
daarbij moet ik ook lam en geit proberen te vermijden dus de spoeling wordt dun :cry:
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Om schrokken te voorkomen kan je een grote steen in het midden in de voerbak leggen.
Dan moet je hond daar omheen eten, en dat is lastiger.
Hierdoor wordt hij gedwongen om rustiger te eten.
:zweep:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”