Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bench met tijdslot
Moderator: moderatorteam
-
dommeltje
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): mechelse herder
bench met tijdslot
hoi misschien beetje rare vraag maar ik zoek een bench waar ik dommel een paar uur in kan doen en dat dan na een uur of 4 een slotje los gaat dat ze er uit kan.
het probleem is dat ze binnen en buiten kan wanneer ze wilt, maar als ik smorgens weg ga gaat ze buiten gaan blaffen naar alles en niks.
al veel gezeur met de buren en politie op me dak, ik wil haar niet weg doen maar op een duur blijft er geen keuze over.
ik moet nu een directe oplossing hebben dat ze binnen blijft tot uur of 10 sochtends en dan met haar langs een trainer gaan maar dat is mischien een langdurig procedure, en me buren zijn het beu dat ze wakker worden van mijn hond wat ik me heel goed voor kan stellen.
dus wie weet wat, een elektrisch hondenluik kan ook werken als dat dicht blijft tot een tijd die ik instel dat het open kan.
het probleem is dat ze binnen en buiten kan wanneer ze wilt, maar als ik smorgens weg ga gaat ze buiten gaan blaffen naar alles en niks.
al veel gezeur met de buren en politie op me dak, ik wil haar niet weg doen maar op een duur blijft er geen keuze over.
ik moet nu een directe oplossing hebben dat ze binnen blijft tot uur of 10 sochtends en dan met haar langs een trainer gaan maar dat is mischien een langdurig procedure, en me buren zijn het beu dat ze wakker worden van mijn hond wat ik me heel goed voor kan stellen.
dus wie weet wat, een elektrisch hondenluik kan ook werken als dat dicht blijft tot een tijd die ik instel dat het open kan.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Re: bench met tijdslot
Is het niet handiger om iets aan de oorzaak van het blaffen te doen?
Verveling? Te veel energie? Te weinig activiteit? Saai leven?
Vier uur in een bench, en dan de rest van de dag ook alleen?
Nee, ik ken geen bench met een tijdslot, om ook maar even antwoord te geven op je vraag
Verveling? Te veel energie? Te weinig activiteit? Saai leven?
Vier uur in een bench, en dan de rest van de dag ook alleen?
Nee, ik ken geen bench met een tijdslot, om ook maar even antwoord te geven op je vraag
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
dommeltje
- geregistreerd lid
moet je beter lezen staat er bij namelijk.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Is de hond vijf dagen in de week de hele dag alleen? Dan zou ik daar een oplossing voor zoeken 

Linda, Izzie en Bram
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
HierHilde schreef:Waar dan?dommeltje schreef:moet je beter lezen staat er bij namelijk.
dommeltje wil dus ook nog met de hond langs(naar) een trainer gaandommeltje schreef:ik moet nu een directe oplossing hebben dat ze binnen blijft tot uur of 10 sochtends en dan met haar langs een trainer gaan maar dat is mischien een langdurig procedure, en me buren zijn het beu dat ze wakker worden van mijn hond wat ik me heel goed voor kan stellen
@dommeltje
Kan je de hond niet tijdelijk (of permanent) naar een dagopvang brengen?
Ik vind dat de mensen wel erg lang willen uitslapen hoor.......... tot 10 uur
- Hilde
- Zeer actief
Oh, ik dacht dat ze de oorzaak van het blaffen op had geschreven maar die kon ik niet vinden. Ik ben benieuwd of ze die weet.ranetje schreef:HierHilde schreef:Waar dan?dommeltje schreef:moet je beter lezen staat er bij namelijk.
dommeltje wil dus ook nog met de hond langs(naar) een trainer gaandommeltje schreef:ik moet nu een directe oplossing hebben dat ze binnen blijft tot uur of 10 sochtends en dan met haar langs een trainer gaan maar dat is mischien een langdurig procedure, en me buren zijn het beu dat ze wakker worden van mijn hond wat ik me heel goed voor kan stellen![]()

- Priscill@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 5
Ik zou het zo snel niet weten of zo'n bench of hondenluik bestaat. Maar waarom hou je hem niet gewoon binnen. Als hij genoeg uitgelaten wordt is dat toch geen probleem?
Groetjes Priscilla en pootjes van Bailey, Breezer, Brandy, Bourbon en Bacardi

- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Inderdaad gewoon binnenhouden en haar goed moe maken voor je weggaat lijkt me de beste oplossing?

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Ja, lijkt me ook!Joera schreef:Inderdaad gewoon binnenhouden en haar goed moe maken voor je weggaat lijkt me de beste oplossing?
En als je hele dagen van huis bent, is het misschien goed om te kijken of er iemand is die tussendoor ook even met haar kan wandelen!
RIP Cena
-
dommeltje
- geregistreerd lid
ik vertrek om 4u naar me werk, en kan niet van de hond vragen om het op te houden tot ik smiddags thuis ben, daarom kan ze vrij naar binnen en buiten.
waarom ze heel de buurt bij elkaar blaft geen idee, voor ik ga werken doe ik flinke ronde, met wat zit en blijf commandos terwijl ik door loop en ze kan vrij rennen nadien, er ligt genoeg te eten, knauwen en knabbelen voor haar, speelgoed in overvloed, een lekkere bank om op te liggen, wat die rare hond dan buiten gaat staan doen is voor mij een raadsel, irritant is het wel in ieder geval.
als ik op een vrije dag smiddags op savonds weg ga, gaat ze op de bank liggen slapen dus dan doet ze niet .
ik heb al heel internet afgestruind maar tot nu toe niks gevonden.
waarom ze heel de buurt bij elkaar blaft geen idee, voor ik ga werken doe ik flinke ronde, met wat zit en blijf commandos terwijl ik door loop en ze kan vrij rennen nadien, er ligt genoeg te eten, knauwen en knabbelen voor haar, speelgoed in overvloed, een lekkere bank om op te liggen, wat die rare hond dan buiten gaat staan doen is voor mij een raadsel, irritant is het wel in ieder geval.
als ik op een vrije dag smiddags op savonds weg ga, gaat ze op de bank liggen slapen dus dan doet ze niet .
ik heb al heel internet afgestruind maar tot nu toe niks gevonden.
-
Syllvero
Uitlaatservice, of oppas aan huis?
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Die rare hond is wel een waakhond
maar ik kan mij voorstellen dat je buren er om 4 uur s'nachts niet van gediend zijn. Misschien kan je iets fabriceren met een tijdslot zodat ze na 9 uur naar buiten kan en zolang ze binnen is een radio aanzetten. Maar ik ben bang dat ze teveel kans heeft gekregen eigen initiatieven te ontwikkelen dus een trainer/gt is wel een goed idee. Ik vind wél dat ze veel alleen is. Misschien kan je een van je buren vragen rond een uur of 9 even naar haar te gaan kijken en dan meteen de toegang naar buiten open te doen.

- alm@
- moderator
En dan heb jij natuurlijk een pasklaar adviesHilde schreef:Oh, ik dacht dat ze de oorzaak van het blaffen op had geschreven maar die kon ik niet vinden. Ik ben benieuwd of ze die weet.

-
dommeltje
- geregistreerd lid
uitlaat service heb ik al wel gevonden, die heb ik een mail gestuurd met wanneer dat zou kunnen, hoe ze die hond ophalen enzovoort.
kans is groot dat ze een te grote eigen wil heeft gecreerd, maar dat is voor later iets te regelen.
smiddags mag ze best buiten dan blaft ze alleen naar mensen, dieren die voor bij de poort lopen,zodra ze uit het zicht zijn stopt het blaffen ook, autos enzo intereseert haar niet, waarom ze dan snachts volgens de buren aan 1 stuk door voor een uur blaft ja geen idee.
kans is groot dat ze een te grote eigen wil heeft gecreerd, maar dat is voor later iets te regelen.
smiddags mag ze best buiten dan blaft ze alleen naar mensen, dieren die voor bij de poort lopen,zodra ze uit het zicht zijn stopt het blaffen ook, autos enzo intereseert haar niet, waarom ze dan snachts volgens de buren aan 1 stuk door voor een uur blaft ja geen idee.
- alm@
- moderator
Is het eigenlijk wel zeker dat ze zolang blaft? Is het een idee een poosje opnameapparatuur neerzetten, dan weet je meteen óf het zo is en kan je misschien aan de manier van blaffen horen wat er aan de hand is.dommeltje schreef:uitlaat service heb ik al wel gevonden, die heb ik een mail gestuurd met wanneer dat zou kunnen, hoe ze die hond ophalen enzovoort.

-
dommeltje
- geregistreerd lid
1 oude "zeikerd" klaagt er van en dreigt met politie, 2 andere buren vragen normaal of ik er wel snel iets aan wil doen.
met opname aparatuur werken is nog niet zo'n stom idee.
met opname aparatuur werken is nog niet zo'n stom idee.
-
Syllvero
Is een oppas aan huis geen goed idee?
- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
S'ochtends om 4 uur??Beike06 schreef:Is een oppas aan huis geen goed idee?
Misschien is er wel iemand die s'ochtends rond een uur of 9 (voor zijn of haar werk ofzo) langs jou huis wil rijden om de bench open te zetten of het slot van de in/uitloop af wil halen?
Kan me aan de andere kant wel voorstellen dat dat best veel gevraagd is.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Misschien wel iemand van de burenMekkie schreef:S'ochtends om 4 uur??Beike06 schreef:Is een oppas aan huis geen goed idee?
Misschien is er wel iemand die s'ochtends rond een uur of 9 (voor zijn of haar werk ofzo) langs jou huis wil rijden om de bench open te zetten of het slot van de in/uitloop af wil halen?
Dan kunnen ze zeker zijn dat de hond buiten niet blaft voor het luik open is gezet
- Hilde
- Zeer actief
Nee, maar als je de oorzaak weet, ben je al een stap verder dan als je helemaal niks weet.alm@ schreef:En dan heb jij natuurlijk een pasklaar advies

- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
misschien kun je een ouder basisschool leerling uit de buurt vragen of die voor school je hond uit de bench laat?
of je hond binnen laten en tussen de middag een uitlaatservice laten komen.
succes
of je hond binnen laten en tussen de middag een uitlaatservice laten komen.
succes

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Is er niet iemand in de buurt die je hond 's morgens naar buiten wil doen?
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
sorry hoor maar ik zou ook niet blij zijn met een blaffende hond naast me. helemaal niet. dan kan je de mensen wel zeikerds noemen dan ben ik ook een zeikerd.
je zou in de nachtdienst zitten en je hebt constand een blaffende hond.
tja jij moet vroeg beginnen maar er zijn ook mensen die nachtdiensten draaien, ik niet maar ze zijn er wel. of mensen die avonddiensten draaien en daarna nog even computeren en dus laat naar bed gaan dus ik, en helemaal niet blij zijn als er een hond in de buurd om een appel en een ei gaat blaffen.
de hond in een bench tot 10 uur???? gaat die lekker om 10.15 in de tuin omdat jij er niet bent dus blaffen??????
sorry hoor. vind ik geen oplossing.
tja jij moet vroeg beginnen maar er zijn ook mensen die nachtdiensten draaien, ik niet maar ze zijn er wel. of mensen die avonddiensten draaien en daarna nog even computeren en dus laat naar bed gaan dus ik, en helemaal niet blij zijn als er een hond in de buurd om een appel en een ei gaat blaffen.
de hond in een bench tot 10 uur???? gaat die lekker om 10.15 in de tuin omdat jij er niet bent dus blaffen??????

- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
ranetje schreef:Misschien wel iemand van de burenMekkie schreef:S'ochtends om 4 uur??Beike06 schreef:Is een oppas aan huis geen goed idee?
Dan kunnen ze zeker zijn dat de hond buiten niet blaft voor het luik open is gezet
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Nee als dat dagelijks week in week uit zo gaat sta ik ook niet te juigen.saskia en siem schreef:sorry hoor maar ik zou ook niet blij zijn met een blaffende hond naast me. helemaal niet. dan kan je de mensen wel zeikerds noemen dan ben ik ook een zeikerd.
-
dommeltje
- geregistreerd lid
1 man is een zeikerd die kan van niemand niks hebben, als er bij zijn directe buren bezoek ik en de auto staat voor zijn deur is het fout, schoppen een paar kleine jongens de bal in zijn tuin is het fout en zo zijn er nog tigtallen voorbeelden.
me andere buren hebben het gewoon gevraagd, en er is geen misverstand mogelijk, het lijkt mij ook vreselijk irritant.
maar nu moet ik wel op zeer korte termijn een oplossing hebben, de reden waar ze blaft is iets wat langer gaat duren denk ik.
nog steeds niks kunnen vinden, dusja we zoeken nog verder.
me andere buren hebben het gewoon gevraagd, en er is geen misverstand mogelijk, het lijkt mij ook vreselijk irritant.
maar nu moet ik wel op zeer korte termijn een oplossing hebben, de reden waar ze blaft is iets wat langer gaat duren denk ik.
nog steeds niks kunnen vinden, dusja we zoeken nog verder.
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Ik denk dat er geen pasklare oplossing voor is en dat je zoiets moet laten ontwerpen en maken. Dat wordt dan vrij prijzig denk ik.
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Dichtbinden met kluiftouw.
-
dommeltje
- geregistreerd lid
dat ze dan x periode bezig is met open maken?bennie schreef:Dichtbinden met kluiftouw.