Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dat ging net goed
Moderator: moderatorteam
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
dat ging net goed
Vanochtend op pad met Hera.
Ik besloot naar het fietspad te lopen aan het begin van de wijk, dat is namelijk ook 1 van de plekken waar Hera los kan lopen.
Om daar te komen moet ik eerst hier door het parkje heen en langs een stel huizen.
Nu heb je daar een rij woningen waarvan de achtertuinen grenzen aan een heel klein stukje groen.
Na hun poortdeur komt eerst nog een hoge heg en na die heg komt het stukje groen en na dat groen het voetpad waar ik dus altijd loop.
In 1 van die tuinen zitten 2 flinke honden. Type molosser. Ik gok kruisingen met ambullen.
Nou goed, nooit wat aan de hand verder, ze blaffen wel maar verder niks.
Nu liep ik daar en zag wel iemand in de tuin bezig. Dus ik dacht nog 'ik hoop niet dat ze naar buiten komt met dat stel'.
En ja hoor op dat moment gaat de poort open en komen die honden naar buiten. Eerst nog niks aan de hand totdat ze mij met Hera door hadden. :N:
Toen vlogen ze al boos blaffend en met minder leuke bedoelingen om die heg heen en met zijn tweetjes recht op Hera af.
Hera direct de lucht in die natuurlijk ondertussen ook woest was.
Vrouw gillen 'hierrrrrrr kom hierrrrrrrrr nu!! hierrrrrrrr'. En op het moment dat ik dacht 'dit gaat helemaal fout, die luisteren nooit niet'.... stopten ze met rennen, bleven nog even aarzelend staan om toch maar terug naar de baas te gaan.
En dan kan ik wel met Hera lopen maar 't zweet brak mij toch ook even uit want tegen 2 van zulke honden doet hera ook helemaal niks.
Nou ja, maar snel doorgelopen met Hera....
Ik besloot naar het fietspad te lopen aan het begin van de wijk, dat is namelijk ook 1 van de plekken waar Hera los kan lopen.
Om daar te komen moet ik eerst hier door het parkje heen en langs een stel huizen.
Nu heb je daar een rij woningen waarvan de achtertuinen grenzen aan een heel klein stukje groen.
Na hun poortdeur komt eerst nog een hoge heg en na die heg komt het stukje groen en na dat groen het voetpad waar ik dus altijd loop.
In 1 van die tuinen zitten 2 flinke honden. Type molosser. Ik gok kruisingen met ambullen.
Nou goed, nooit wat aan de hand verder, ze blaffen wel maar verder niks.
Nu liep ik daar en zag wel iemand in de tuin bezig. Dus ik dacht nog 'ik hoop niet dat ze naar buiten komt met dat stel'.
En ja hoor op dat moment gaat de poort open en komen die honden naar buiten. Eerst nog niks aan de hand totdat ze mij met Hera door hadden. :N:
Toen vlogen ze al boos blaffend en met minder leuke bedoelingen om die heg heen en met zijn tweetjes recht op Hera af.
Hera direct de lucht in die natuurlijk ondertussen ook woest was.
Vrouw gillen 'hierrrrrrr kom hierrrrrrrrr nu!! hierrrrrrrr'. En op het moment dat ik dacht 'dit gaat helemaal fout, die luisteren nooit niet'.... stopten ze met rennen, bleven nog even aarzelend staan om toch maar terug naar de baas te gaan.
En dan kan ik wel met Hera lopen maar 't zweet brak mij toch ook even uit want tegen 2 van zulke honden doet hera ook helemaal niks.
Nou ja, maar snel doorgelopen met Hera....

Cash v Heiligental en Flow.
-
tineke
Re: dat ging net goed
Pfff 10 jaar ouder kun je je weg vervolgen :N:
-
shanty
Lekker dan estelle gelijk 10 jaar ouder
- Cash
- Zeer actief
nou het 'hierrrrrrr' moest wel vanuit dr tenen komen hoor. een aantal keren.Inge O schreef:oepsss, deze keer gelukkig wel luisterende honden!
En het scheelde ook echt krap een metertje.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
ik denk dat mevrouw ook wat vocht verloren is en héél blij was dat het goed gegaan is!
damn wat zal jouw hartslag een sprong gemaakt hebben!
damn wat zal jouw hartslag een sprong gemaakt hebben!

- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Nou, dan ben je zeker gelijk wakker
Gelukkig kon ze die honden toch nog terug roepen, raar hoor van die mensen die zonder te kijken hun hond de deur/poort uit laten gaan
Gelukkig kon ze die honden toch nog terug roepen, raar hoor van die mensen die zonder te kijken hun hond de deur/poort uit laten gaan
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Och jeetje, het hart zal jullie beide in de keel hebben gezeten. :N:
- Cash
- Zeer actief
Hera heeft er weinig van hoor. Ja op dat moment is ze woest. Maar ze is het een seconde later allemaal weer vergeten.MJ schreef:Och jeetje, het hart zal jullie beide in de keel hebben gezeten. :N:
Maar goed, jammere is alleen dat ik er minder ontspannen door loop als ik er dan weer eens langs ga. En dat is nogal vaak omdat dat paadje de weg is naar park,bos, fietspaden e.d.

- Cash
- Zeer actief
als ik er met Cash had gelopen was ik ook niet gelukkig geweest.Nanna schreef:En dan loop jij daar nog met je grote herder. Denk dat ze daar ook wel voor terugdeinsden.
Maar je zult er met je oude blinde poedeltje lopen......
Die is nu al 3x op zo'n manier te grazen genomen en was daardoor wat wantrouwend aan het worden. Dat is gelukkig weer helemaal over....maar goed, als ik hem dus bij me had gehad waren we weer wat stapjes teruggeweest....

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Poeh, wat een geluk dat die honden luisterden nu. 
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Pffft wat een mazzel dat ze luisterden :N: