Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Swiffer is de baas!!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

De Swiffer is de baas!!

Ongelezen bericht door Kit »

De relaties van de honden onderling hier waren wat aan het veranderen, Zen en Hayley zitten nu lekker in hun velletje, Zen is al helemaal zijn relaxte zelf, Hayley had wat meer tijd nodig, maar dat gaat super nu, de theemuts is een assertieve meid geworden.
Waar Lilo altijd de baas was, was het al een tijdje wat onduidelijk, de roedel deed eigenlijk maar wat, terwijl Lilo heel ouwesokkerig niet lastig gevallen wenste te worden. Na Lilo's bmo operatie zijn de zaken weer op orde, Liel is haar maffe speelse zelf weer en die grote bek is ook weer terug, valt er wat te rellen volgens de Podenco's, beslist Lilo wel of het het rellen waard is, zo niet krijgen ze allemaal op hun donder en worden ze naar binnen gesommeerd :smile: Ze luisteren ook nog naar die smurf, Zen heeft heilig ontzag voor haar en is dan ook stomverbaasd dat Lilo hem zelfs uitdaagt tot spelen, echt ik zit hier dagelijks te genieten van het stel, en het belangrijkste....ik heb mn gekke stoute Lilo terug, opperteef allertijden, ze roggelt t wel :pffff: :I:
xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Contacteer:

Re: De Swiffer is de baas!!

Ongelezen bericht door xSuzannex »

gooo liel!
fijn zeg, dat de boel zich zo heeft gestabiliseerd
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Re: De Swiffer is de baas!!

Ongelezen bericht door Kit »

Ja leuk he? Ik heb echt het idee dat Lilo al een hele tijd last heeft gehad van die baarmoeder en dat ze daarom zo mat en afwezig was....maar enkele momenten eigenlijk dat ze zich happy liet zien, maar toch niet zo als voorheen, ze hebben die baarmoeder eruit gehaald en nieuwe batterijtjes erin hahahaha
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”