Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar slaapt jullie hond???
Moderator: moderatorteam
- Jessica26
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Flatcoatet retriever
Waar slaapt jullie hond???
Hallo allen
Een nieuwsgierige vraag waar slaapt jullie hond bij ons slaapt ze op bed
Begin dat nu vervelend te vinden omdat zij steeds meer ruimte claimed
dus vannacht proberen met een mand in de slaapkamer hahha
Maar ben benieuwd waar jullie hond(en) slapen
Groetjes Jessica
Een nieuwsgierige vraag waar slaapt jullie hond bij ons slaapt ze op bed
Begin dat nu vervelend te vinden omdat zij steeds meer ruimte claimed
dus vannacht proberen met een mand in de slaapkamer hahha
Maar ben benieuwd waar jullie hond(en) slapen
Groetjes Jessica
- Dondersteen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondjes
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Re: Waar slaapt jullie hond???
Nolan nog in de bench, nog wel, dat duurt niet lang meer. Max... Geen idee? Ik weet dat hij veel op de bank ligt, maar hij ligt ook wel in z'n mand etc.

-
Inc
Molly slaapt in haar stoel, daar ligt haar dekentje. Als een van ons uit bed is mag ze ook op bed, maar dat vind ze vaak niet zo. Veel lekkerder vind ze om overdag lekker op bed te doezelen!
Diesel slaapt naast/half onder het bed altijd. Hij probeert wel op bed te komen maar kan dat niet, en mag dat eigenlijk ook niet omdat ie zo groot wordt en ons bed te klein is dan :N:
Diesel slaapt naast/half onder het bed altijd. Hij probeert wel op bed te komen maar kan dat niet, en mag dat eigenlijk ook niet omdat ie zo groot wordt en ons bed te klein is dan :N:
-
Leane
Waar ze willen, boven beneden.. Als ze boven slapen dan wil ik ze niet de hele nacht op bed hebben ivm de ruimte die ze in beslag nemen en dat weten ze ook. Ze mogen overal komen dus het is maar net wat ze zelf willen.. Zomers laat ik de buiten deur open staan dan slapen ze ook wel veel buiten..
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
op haar zachte kussentje (is ze helemaal weg van) maar eigenlijk regelmatiger op de vloer... vind ze denk ik koeler

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Bob begint op bed maar na een minuut of 10 is hij het zat en gaat op de grond liggen. Terwijl hij ook een kussen heeft liggen hoor, maar die is niet zo lekker als de grond 
En de groeten van de mannen 

- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Bij ons slapen ze alledrie beneden, ze zoeken wel een plekje.
Maddox meestal op de bank, Cheeky in de mand en Diva wurmt zich onder de salaontafel.
Maddox meestal op de bank, Cheeky in de mand en Diva wurmt zich onder de salaontafel.
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Diesel slaapt in zijn bench, anders kruipt hij in de zetel en daar mag hij niet in. Hij mag ook niet meer in de slaapkamer.
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
soms beneden en soms boven, nooit op bed, als ze boven slapen dan ligt Kiba naast het bed en Ragyo eronder.
-
Syllvero
Beike slaapt overdag in de huiskamer op de bank, of in zijn mand.
's Nachts slaapt hij bij mij op de slaapkamer, op zijn eigen matras, voorzien van een heerlijk warm kleed erover heen.
's Nachts slaapt hij bij mij op de slaapkamer, op zijn eigen matras, voorzien van een heerlijk warm kleed erover heen.
- Moos
- Zeer actief
Ze sliepen altijd de hele nacht samen op bed, maar ik ga daar toch wel erg 'naar slapen', dus ze zijn verbannen
Saar ligt de hele nacht op haar kussen naast mijn bed (ze heeft ook een mandje in haar maat daar staan, maar daar wil ze liever niet in. ze ligt nu dus op een kussen geschikt voor Vera), en Vera ligt grotendeels in haar mand naast mijn bed, maar ook wel in de huiskamer op de bank of in de mand daar. Zij wisselt wel een aantal keren per nacht. Als het warm is ligt ze ook veel op de grond in de slaapkamer.
Een uurtje of wat voordat ik op sta komt Saar vaak nog even op bed liggen.
Edit: ik wil wel per se dat ze bij mij op de slaapkamer mogen/kunnen slapen. Ik ben alleen (met de honden dan) en werk 28 uur. Dat kan prima verder, maar dan wil ik niet dat ze de nachten (ook) 'alleen' zitten.
Saar ligt de hele nacht op haar kussen naast mijn bed (ze heeft ook een mandje in haar maat daar staan, maar daar wil ze liever niet in. ze ligt nu dus op een kussen geschikt voor Vera), en Vera ligt grotendeels in haar mand naast mijn bed, maar ook wel in de huiskamer op de bank of in de mand daar. Zij wisselt wel een aantal keren per nacht. Als het warm is ligt ze ook veel op de grond in de slaapkamer.
Een uurtje of wat voordat ik op sta komt Saar vaak nog even op bed liggen.
Edit: ik wil wel per se dat ze bij mij op de slaapkamer mogen/kunnen slapen. Ik ben alleen (met de honden dan) en werk 28 uur. Dat kan prima verder, maar dan wil ik niet dat ze de nachten (ook) 'alleen' zitten.
Laatst gewijzigd door Moos op 20 sep 2010 21:31, 2 keer totaal gewijzigd.

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Waar ze wil
Volgens mij wisselt ze ook regelmatig 's nachts.
Vanmorgen lag ze naast me in bed toen ik wakker werd, maar soms blijft ze ook in de huiskamer.
Volgens mij wisselt ze ook regelmatig 's nachts.
Vanmorgen lag ze naast me in bed toen ik wakker werd, maar soms blijft ze ook in de huiskamer.

- Hanneke2
- Zeer actief
Beneden. Jack mag geen trap lopen en Lilo dus ook niet. En daar hebben ze tig slaapplekken, dus ze kunnen kiezen of halverwege de nacht verkassen als ze dat willen.
Gelijkvloers op vakantie vind ik het bereknus als ze bij me op bed liggen. Die blije koppen als je je ogen open doet, heerlijk!
Gelijkvloers op vakantie vind ik het bereknus als ze bij me op bed liggen. Die blije koppen als je je ogen open doet, heerlijk!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
Op de bank.
Kaiou mag ook op de slaapkamer of op bed slapen maar dat wil hij niet. Vind ik zo jammer
Hij vindt het boven niet fijn, geen idee waarom
Kaiou mag ook op de slaapkamer of op bed slapen maar dat wil hij niet. Vind ik zo jammer
Hij vindt het boven niet fijn, geen idee waarom

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Beneden staan 2 grote rieten manden waar ze vaak in liggen en soms op de bank. Boven slapen ze s'nachts in een kamertje waar een paar dekbedden liggen. In de slaapkamer wil ik ze niet hebben, ik heb geen zin om te vechten voor een stukje dekbed en haren te happen. Uitzondering is ziekte. Reina is net geopereerd en slaapt nu s'nachts naast het bed om haar in de gaten te houden 

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Jules slaapt onder het dekbed..tegen mn benen aan
James slaapt in een stoel.. en Jazz slaapt in bed..aan het voeteneind.
Als het kouder word, slaapt James ook onder het dekbed...
James slaapt in een stoel.. en Jazz slaapt in bed..aan het voeteneind.
Als het kouder word, slaapt James ook onder het dekbed...

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Waar ze willen. In de praktijk betekent dat dat Biène languit op de bank ligt en Marouck op mijn bed (en in de zomer vaak op de vloer vanwege de hitte)
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- dagmar88
- Zeer actief
En dan het liefst uitgestrekt tegen me aan geplakt met d'r kontje naar boven.
T was zo lekker makkelijk met zindelijk maken als pup; zodra zij uit bed ging kon ik snel de balkondeur opengooien voor een nachtelijk plasje.
En dan ligt mn katers Ramses tegen m'n andere zij, Poezeke op de stoel in de slaapkamer en Pito naast het hoofdkussen.
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
in de woonkamer ergens....
ik wil ze niet in bed hebben...
het komt incidenteel voor als we ergens logeren waar de honden bij ons op de kamer moeten...
ik wil ze niet in bed hebben...
het komt incidenteel voor als we ergens logeren waar de honden bij ons op de kamer moeten...
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Kay heeft een mand staan in de gang waar de trap naar boven ook is. Kay heeft als pup 1 week naast ons bed geslapen en toen bedacht hij dat hij niet meer naar boven wilde. Tot voor onze zomervakantie sliep hij in een bench in de woonkamer, maar ik wil hem meer ruimte geven, vandaar nu de gang. In onze vakantie hebben we hem leren traplopen, maar hij wil nog steeds niet echt geheel vrijwillig naar boven en ik vind dat op zich niet zo erg.

-
Marloes*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Beneden in de gang, waar ze haar mand heeft en een paar kussens.
Zo heel af en toe naast mij op de bank, als het huis lekt en het op mijn kamer niet echt oké is.
Dan mag ze 's nachts op de bank slapen, normaal mag dat dus nooit.
Zo heel af en toe naast mij op de bank, als het huis lekt en het op mijn kamer niet echt oké is.
Dan mag ze 's nachts op de bank slapen, normaal mag dat dus nooit.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Waar ze maar willen. Grotendeels op bed, maar ook wel in de kamer in een mandje of op de grond.

Linda, Izzie en Bram
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
- Pax-Dracona
- Actief
Waar ze wil. Meestal is dat bij mij in bed, beginnend lekker dicht tegen me aan. Maar gedurende de nacht verkast ze naar mijn voeteneinde of gaat overdwars (
) over mijn bed liggen waardoor ik wakker word
Dan wordt ze vriendelijk doch dringend verzocht effe op te schuiven. Soms heeft ze zin om beneden te blijven in de bench (deurtje open) of gaat ze in de badkamer liggen. In de zomer ligt ze lekker koel ergens op het laminaat of soms in de wc 
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Onder Odin geloof ik meestal gewoon ergens op de grond, Jola liefst op een bank.
Ik roep ze wel eens naar boven, dan gaat Jola altijd meteen onder het bed liggen
(heeft ze altijd gedaan ook toen ze bij mij op de kamer sliep) en Odin gaat als een gek over het bed rennen,rollen en ons helemaal aflikken dan gaat hij miss 10sec even liggen om vervolgend weer naar beneden te gaan 
Ik roep ze wel eens naar boven, dan gaat Jola altijd meteen onder het bed liggen
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Ze mochten op bed maar ik ben bij nader inzien toch niet zo gecharmeert van de haren die ze achterlaten
, dus lekker op de bank of op de grond.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Quasar beneden in zijn hoek, Stellar beneden in de bench en Tsuki beneden in haar mand, boven in de tent of boven op bed. Net waar ik zin in heb.
- antheman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
op bed.
Het eerste jaar beneden, maar hij wilde zooo graag mee naar boven. Nu dus gezellig op bed. Wel altijd op mijn helft, das dan weer minder
Het eerste jaar beneden, maar hij wilde zooo graag mee naar boven. Nu dus gezellig op bed. Wel altijd op mijn helft, das dan weer minder
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
In de kennel, En daar staat een binne hok in en een 2zitsbank. Dat verdelen ze zelf maar. Ik wil niet standaard de honden boven hebben. Als ik uit de nachtdienst kom dan lig ik dus beneden op een matrasje en liggen ze bij mij. Maar de nacht brengen ze doro in de kennel. (behalve bij de temperaturen van afgelopen winter. Toen hebben ze een paar nachten binnen gelegen)