Foto van mijn aussie zelfde kleur dus daarom de vergissing denk ik!!!!!

Moderator: moderatorteam

Hee Linda,Zoek stok! schreef:Moet ik ze even op het Aussie forum zetten of zit jij daar zelf? Jouw hond vind ik wel mooier

Nou kan ik doen maar als iemand het topic opent staat de info erin dus lijkt me duidelijk genoeg, iemand die de hond herkent weet denk ik wel welk ras het is, of ben ik nu blond!!!!!Suzanne123 schreef:hoi,
tipje:zet ff in de topictitel welk ras / event... dat maakt het topic duidelijker
Suzannne

JawelMelieven schreef:Nou kan ik doen maar als iemand het topic opent staat de info erin dus lijkt me duidelijk genoeg, iemand die de hond herkent weet denk ik wel welk ras het is, of ben ik nu blond!!!!!Suzanne123 schreef:hoi,
tipje:zet ff in de topictitel welk ras / event... dat maakt het topic duidelijker
Suzannne
Of is het niet de bedoeling om een topic te openen?
Snap het ja maar ik ben nieuwsgierig van aard haha dus ik open een topic als wie o wie!!! Maar als ik had gezet wie o wie kent deze aussie had jij misschien dit topic wel niet geopend want tis je ras nietSuzanne123 schreef:
Jawel
Maar ik denk dat mensen eerder geneigd zijn het topic te openen als het ras erin staat. Ik bedoel; ik heb zelf shelties.. zou er staan "wie kent deze sheltie" open ik zo'n topic eerder dan "wie kent deze hond"
Ook topics in "vermist" ... een titel als "hond vermist" trekt mij minder dan "labrador vermist Eindhoven".....
Persoonlijk open ik een topic over vermist eerder/sneller als ik zie WAAR de vermissing is (en dat ik dus kan inschatten of ik wat kan doen) of als ik zie welk ras het is (enige discriminatie is mij niet vreemd
(Ik open dus eerder een topic als ik zie dat het over "mijn" ras gaat of in een omgeving waar ik woon/werk)
Het trekt dus meer aan denk ik (althans dat geldt voor mij) als ik het ras zie in een topic.
En, ik gok erop dat dat voor meer mensen zo is... zeker in een topic als het jouwe of bij een vermissing is het belangrijk / handig dat veel mensen het lezen en de kans op lezen is denk ik groter met vermelding ras/plaatsnaam?
Suzanne