We waren hier al eerder geweest tijdens voorgaande vakanties, maar dit keer was het echt enorm druk met busladingen vol toeristen.
Omdat de route naar boven langs de waterval nogal breed was, besloot ik alle 3 de honden mee te nemen naar boven.
Nou, dat heb ik geweten zeg!
Om de haverklap werd ik aangesproken met de vraag "was sind das für Hunden?" en bijna iedereen keek mijn bijzondere drietal na. Als ik de honden even ergens neerzette om een foto van hen te maken stonden er mensen achter mij ook de honden te fotograferen of zelfs te filmen!
Eén oudere man riep mij toe "Das ist doch nicht fär, um dich von 3 Hunden nach oben ziehen zu lassen". Ik moest daar hartelijk om lachen, en de meneer zelf ook.
Heel grappig was dat ik op een gegeven moment een man naar beneden zag lopen die een erg bekend gezicht had. Ik zei hem vriendelijk gedag en hij zei toen gelijk (in het Oostenrijks): Ah, u was met uw drie honden ook bij restaurant Baumbar!
Toen viel bij mij het kwartje, deze man zat een paar dagen ervoor net als wij op een terras een hapje te eten in Kaprun. Kom je hem in Krimml opeens weer tegen!
De 3 musketiers hebben zich echt supergoed gedragen, Nozem heb ik aan mijn heupgordel echt niet 1x gevoeld, Sjefke wist niet zo goed of ze nou rechts of links aan de gordel wilde dus die heb ik op een gegeven moment even verplaatst waarna het ook weer prima ging, en Tapas deed het ook tijdens het klimmen en dalen samen met haar moeder en oma weer heel netjes.
Hier nog een paar foto's van ons als bezienswaardigheid bij de Krimmler Wasserfällen: