Dit is onze Lila
Wat kom jij nou weer op tafel doen Toby??
Zo!
En de andere, Chelsea
Moderator: moderatorteam

Doodnormaal, saai eigenlijksirene schreef:Hee lief!
Hoe vindt Kori ze eigenlijk nu ?
Hahah, en als je dan binnenkomt zit Kori daar van "geen idee waar de fretjes zijn hoorYvetteJ schreef:Doodnormaal, saai eigenlijksirene schreef:Hee lief!
Hoe vindt Kori ze eigenlijk nu ?Toby is nog altijd erg geïnteresseerd maar die gelooft er zelf ook nogal in dat hij de regie over ze heeft
Hij is er overigens wel heel voorzichtig mee hoor, is er toch een klein beetje bang van, de held. Maar hem durf ik gerust even alleen met ze los in de kamer te laten (niet dat ik dat doe natuurlijk) en dat durf ik met Koor niet, straks eet ze ze gewoon op :N:
Haha ja, harteloze álleseter dat ze is!sirene schreef:Hahah, en als je dan binnenkomt zit Kori daar van "geen idee waar de fretjes zijn hoorYvetteJ schreef:Doodnormaal, saai eigenlijksirene schreef:Hee lief!
Hoe vindt Kori ze eigenlijk nu ?Toby is nog altijd erg geïnteresseerd maar die gelooft er zelf ook nogal in dat hij de regie over ze heeft
Hij is er overigens wel heel voorzichtig mee hoor, is er toch een klein beetje bang van, de held. Maar hem durf ik gerust even alleen met ze los in de kamer te laten (niet dat ik dat doe natuurlijk) en dat durf ik met Koor niet, straks eet ze ze gewoon op :N:
![]()
fretjes ?
"