Nou, de eerste nacht zit erop
Volgens de fokker kon ze prima in de bench en ze verwachtte geen problemen.
Dus gisteren eerst nog een stuk gelopen en toen in de bench. Mevrouw kan geluiden produceren alsof het lijkt dat er 3 honden in de bench zitten
Ik ben toen toch maar beneden op de bank gaan slapen. De bench staat achter de bank, omdat die toch maar voor heel tijdelijk gaat zijn. Maar ze wilde liever dat de bench naast de bank stond, dus dat ding verplaatst. Toen ging ze rustig slapen. Pasha op de bank, lekker bij mij.
Om een uur of 3 begon ze wat te klagen en heb ik haar even mee naar buiten genomen. Toen kwam er een megagrote plas, knappe meid
Om half 7 vond ze het genoeg geweest en moest ik maar wakker worden. Ik heb het deurtje open gedaan en toen is ze bij Pasha en mij op de bank komen slapen. Zo af en toe heeft ze een aanval en moeten die grote poten overal naar toe gezwaaid worden

en daarbij kwamen ze op Pasha terecht. Die vond dat niet erg, zolang ze nog maar even uit kon slapen. Vanmorgen heeft ze al los meegewandeld en maakte ze voorzichtig aanstalten om met Pasha te gaan spelen. Die wil volgens mij wel heel graag, maar voelt zich daar nu nog even te goed voor
Ik moet helaas tot 1 uur werken vandaag, maar Marc is thuis. Die belt net op om te zeggen dat Ushi de salontafel (die is van stof zeg maar) liever als bedje wil, dan de bench. Daar lag ze dus op te slapen. Ook gaat ze gewoon op de rugleuning van de bank staan. Ze moet dus nog wel heel wat leren, maar daar is het nog maar een kleuter voor natuurlijk.
Buiten luisterd ze werkelijk waar perfect. Ik hoef maar te roepen, en het maakt niet uit waar ze mee bezig is, of ze zit voor me.
Er moet heel wat gebeuren vandaag, morgen en maandag, dat ze nog terug gaat. Zelfs Marc loopt al toekomst plannen met haar te maken.