Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

cavom

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

lidia
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Mopshond!!!

cavom

Ongelezen bericht door lidia »

Puc krijgt nu Cavom maar de laatste paar dagen is hij aan het spugen, het is wel doorzichtig en lijkt net slijm, zou dit door het voer komen?( hij spuugt trouwens alleen in de ochtend)

Heb wel netjes eerst met andere voer gemengd en toe heel langzaam overgestapt.

Doorzetten met dit voer of toch overstappen op de oude brok?
lidia
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Mopshond!!!

Re: cavom

Ongelezen bericht door lidia »

Nanna schreef:
lidia schreef:Puc krijgt nu Cavom maar de laatste paar dagen is hij aan het spugen, het is wel doorzichtig en lijkt net slijm, zou dit door het voer komen?( hij spuugt trouwens alleen in de ochtend)
Hoe vaak krijgt hij eten? Misschien is de nacht te lang voor hem. Als honden lang een lege maag hebben worden ze misselijk en gaan dan slijm en gal spugen. Misschien kun je het oplossen door hem 's avonds een snee bruin brood oid te geven.
Maakt hij een zieke indruk, dan langs de DA. Hij kan ook best een infectie hebben.
Maar als ie verder goed te pas is, zou ik eerst mn tip es uitproberen ;-)

ga zeker uitproberen! bedankt voor de tip :mrgreen:
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Re: cavom

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Ik zou het even aankijken. Was het vorige voer wat hij kreeg ook al een geperste brok ? Als dat niet zo was kan het ook zijn dat de geperste brok te zwaar valt voor je hond. Een van mijn honden kan ook niet tegen Cavom en andere geperste brokken, hij moet er vaak van spugen en blijft het opboeren... Succes ermee !
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”