Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

paspoort kwijt,chipnummer ook

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

chuckie
Zeer actief

paspoort kwijt,chipnummer ook

Ongelezen bericht door chuckie »

we zijn een paar maanden terug verhuisd,en nu alle dozen uitgepakt en nagekeken zijn blijkt chuck zn paspoort er niet bij te zitten,hierbij hadden we ook de papieren van zn chip (incl chipnummer) bewaard.

ik zit pas sinds een jaar bij mijn huidige da,en chuck heeft zn entingen eigenlijk allemaal bij een andere da gehad.
zijn paspoort met ent gegevens is nu dus weg,en ik wil mn adreswijziging doorgeven bij zijn chipnummer,maar dan moet ik dat nummer dus wel hebben! :oohja:

ik snap dat de da zijn chip zou kunnen lezen zodat ik het nummer weer weet,maar hoe gaat de aanvraag van een nieuw paspoort?en hoe komen zijn vorige entingen daar dan in te staan?
Chuckie 16-12-2005 - 16-11-2018 +
Voor altijd in ons hart
Neeltje

Re: paspoort kwijt,chipnummer ook

Ongelezen bericht door Neeltje »

Gewoon even aan de DA vragen. Denk eigenlijk niet dat het zo'n probleem zal zijn.
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Re: paspoort kwijt,chipnummer ook

Ongelezen bericht door Renske »

Vincent, onze herplaatser, daarvan kon de eigenaresse het boekje niet meer vinden.
Over zijn medische gegevens heb ik een uitdraai bij de dierenarts van hem aangevraagd en gekregen. Voor de titeruitslag + weilenting een nieuw boekje gekocht.
Het is alleen lastig als je hondje bijv. net voor rabies is geënt wat 3 jaar geldig is.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”