Filmpje is best schokkend, de hond maakt een verkeerde sprong en lijkt zijn nek te breken.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1085421 ... asje_.html
Moderator: moderatorteam
Ik zie liever dat ze meteen het hondje wegbrengt dan eerst nog een half uur hysterisch staat krijsen. Misschien is het net goed dat ze zo koel blijft. Want aan hysterie heeft dat hondje ook niets.Denise. schreef:Arm dier.
Ik vind hoe de trimster reageert ook wel heel erg koeltjes.
Nee, want als je schrikt dan sta je ook meteen een half uur te krijsenMaxine schreef:Ik zie liever dat ze meteen het hondje wegbrengt dan eerst nog een half uur hysterisch staan krijsen. Misschien is het net goed dat ze zo koel blijft. Want aan hysterie heeft dat hondje ook niets.Denise. schreef:Arm dier.
Ik vind hoe de trimster reageert ook wel heel erg koeltjes.
Renske schreef:Vreselijk, het lijkt alsof de nek is gebroken? Ik heb zonder geluid gekeken.
Er zit geen geluid bij. Aan het eind van het filmpje zie je trouwens iemand aan komen rennen (achter de ramen)DjockPuck schreef:Renske schreef:Vreselijk, het lijkt alsof de nek is gebroken? Ik heb zonder geluid gekeken.
Ohh ik ook.
Weet iemand hoe dit is af gelopen? Niet goed vrees ik.....
van wie of wat dan? het hondje zelf? de tafel?Lellibel schreef:Wat vreselijkInderdaad die trimster had zó veel tijd om even om te kijken en te zien wat die hond van plan is! Oke, ik vind het niet helemaal de schuld van de trimster, maar je laat een hond toch niet alleen , of je kijkt op zijn minst elke paar seconde of alles wel oké is?? Wat hoop ik dat het hondje er niks aan overgehouden heeft zeg.
:N:Shima schreef:De trimster neemt de verantwoordelijkheid over van het baasje als ze de hond gaat trimmen.
Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit mijn hond achtergelaten bij een trimsalon. Of ik mag erbij blijven, of ze krijgen mijn hond niet als klant![]()
Ik moet zeggen dat mijn eerste Bouvier werd getrimd door de fokker. De man dacht nogal stoer te doen en vertelde dat hij eens per ongeluk alle "knoopjes" onder de buik van een dwergpoedel had weggeschoren. Lachen die vent. Onnodig te zeggen dat we daar nooit weer zijn geweest. :M:
Nee, das lekker...als 'ie dan springt, hangt hij zichzelf op :N: Je moet een hond gewoon niet alleen op tafel laten staan.StormenRoxy schreef:ik snap ook niet dat het hondje niet vast staat... roxy staat altijd vast...
Of het breekt de val? Als hij naar verloop van tijd er uit valt zeg maar.hercujess schreef:Nee, das lekker...als 'ie dan springt, hangt hij zichzelf op :N: Je moet een hond gewoon niet alleen op tafel laten staan.StormenRoxy schreef:ik snap ook niet dat het hondje niet vast staat... roxy staat altijd vast...
Die galgjes zijn niet van elastiek, dus hij hangt zichzelf gewoon op. Ik heb dit met eigen ogen gezien in mijn eigen stageperiode. Er stond een klein, bruin dwergpoedeltje op tafel. Ik zat met mijn rug naar mijn stageverlener, toen ik me omdraaide, was zij nergens te bekennen en hing het hondje half naast de tafel te bungelen. Ik had dit geen minuut later moeten zien, want het hondje was in shock.Maeve schreef:Of het breekt de val? Als hij naar verloop van tijd er uit valt zeg maar.hercujess schreef:Nee, das lekker...als 'ie dan springt, hangt hij zichzelf op :N: Je moet een hond gewoon niet alleen op tafel laten staan.StormenRoxy schreef:ik snap ook niet dat het hondje niet vast staat... roxy staat altijd vast...
Oh bahhercujess schreef: Die galgjes zijn niet van elastiek, dus hij hangt zichzelf gewoon op. Ik heb dit met eigen ogen gezien in mijn eigen stageperiode. Er stond een klein, bruin dwergpoedeltje op tafel. Ik zat met mijn rug naar mijn stageverlener, toen ik me omdraaide, was zij nergens te bekennen en hing het hondje half naast de tafel te bungelen. Ik had dit geen minuut later moeten zien, want het hondje was in shock.