Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een vraagje: Henkie loopt al 3 dagen enorm te niezen! Vooral wanneer hij met Cena speelt, of als hij buiten komt.
Gisteren had hij ook steeds last van reserved sneezing, tot kokhalzen toe.
Kan dit kwaad?
Ik ben altijd zo geneigd meteen naar de dierenarts te rennen, maar voor hetzelfde geldt stelt het niks voor
Hier hebben ze er ook wel eens last van. De laatste keer had bourbon het ook een aantal dagen wat erger en toen heb ik hem een paar dagen homeopatische luchtwegkruiden door zijn voer gegeven. Daarna was het zo over.
De dierenarts zei ook dat je hoestdrank kon geven, maar daar moest dan wel iets in zitten wat niet in alle hoestdranken zit. Ik weet echt niet meer wat dat precies was, misschien weet iemand anders het wel.
Verder denk ik niet dat het kwaad kan, maar ben geen dierenarts. Ik zou het wel ff in de gaten houden of het niet erger wordt.
Is misschien ook niet het gras gemaaid waar je hond in loopt te snuffelen. Dan kunnen ze ook wel eens gaan niezen.
.... oh ja en dat reverse sneezing kun je trouwens laten stoppen door door je hond te laten slikken (over zijn keel vrijven of zijn neusje even dicht houden tot hij slikt) maar dat wist je misschien al.
Groetjes Priscilla en pootjes van Bailey, Breezer, Brandy, Bourbon en Bacardi
Laat maar trouwens, was even vergeten wat je me laatst naar mij kop geslingerd heb. Ik zal er proberen op te letten en je nooit meer antwoorden. Succes voor het hondje.
Laatst gewijzigd door laeken op 24 aug 2010 21:09, 2 keer totaal gewijzigd.
dana niest ook veel, reutelt er ook bij en heeft last van reversed sneezing... DA kon niets betekenen behalve AB na AB.
Ben naar een holist gegaan en ben daar erg tevreden mee.
Heb chinese kruiden, 1x in de zoveel tijd laserpunctuur en elke avond tijm-olie branden als ze het weer ernstig heeft.
hmm... Toch maar even langs de DA, informeren hoe het zit met buitenlandse honden en niezen...
Zelf ben ik inmiddels ook snipverkouden en nonstop aan het niezen trouwens