Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

KK-1 cursus

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Patrol
Zeer actief

KK-1 cursus

Ongelezen bericht door Patrol »

Ja heb mij net opgegeven voor KK-1. :cheer: :cheer: . Lijkt mij erg leuk en het is nog in de buurt ook! Gut Kirsten weer aan de studie, nou moet geen probleem zijn..... :pffff:

Gaan er hier nog meer mensen starten en dan ook in Veendam? Overigens kan het ook nog niet door gaan als ze niet genoeg aanmeldingen krijgen..... nou we zien wel! Ik doe ik ieder geval mee.
Afbeelding
shanty

Re: KK-1 cursus

Ongelezen bericht door shanty »

Ik ga nog even kijken van hoe en wat ! Het lijkt me erg leuk.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Leuk, gewoon doen!
Shanty, jij ook, hoor!
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Patrol
Zeer actief

Marjoleine schreef:Leuk, gewoon doen!
Shanty, jij ook, hoor!
Oh sh*t, dat met die genetica en kleurtje enzo... dat is toch nog niet al bij KK-1..... :80: Nee toch??!! :mrgreen:
Afbeelding
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Haha ik wist helemaal niet echt wat het was.. Iets met rassen dat wel ..
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik wil die cursus ook gaan volgen. Maar ik denk pas volgend jaar...
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Leuk joh! Moet je doen.. ik wil die cursus ook nog een keer gaan doen! :ok:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Patrol schreef:
Marjoleine schreef:Leuk, gewoon doen!
Shanty, jij ook, hoor!
Oh sh*t, dat met die genetica en kleurtje enzo... dat is toch nog niet al bij KK-1..... :80: Nee toch??!! :mrgreen:
Ja, maar op een zo simpel niveau dat iedereen dat snapt. Echt.
Dat is dan alleen nog maar dat een reu met een teef pupjes geeft en dat daar dan wellicht bruine hondjes uit zwarte ouders zouden kunnen komen.
Verder dan de vererving van een enkele eigenschap gaat dat niet.

In KK-2 wordt het ingewikkelder inderdaad (maar dan wil ik je altijd helpen, hoor!).
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Patrol
Zeer actief

Ellen. schreef:Leuk joh! Moet je doen.. ik wil die cursus ook nog een keer gaan doen! :ok:
In Hoogeveen wordt hij ook gegeven, want daar heb ik vorig jaar even over nagedacht, maar vond het toen toch te ver rijden.
Afbeelding
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Ik heb dat boek wat erbij hoort laatst gekocht, erg interessant allemaal al heb ik bijna alles ooit al bij biologie geleerd :cool2:
Over een paar jaartjes ga ik de cursus zeker ook doen! :D
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Ik wil ook graag deze cursus doen maar het lijkt mij best een pittige cursus. Vooral de rassen benoemen. Dat weerhoud mij om mij in te schrijven. :oeps:
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Leuk, ik vond KK1 echt interessant!
Enne, die erfelijkheid is echt nog heel simpel! :ok:
Patrol
Zeer actief

Wilm@ schreef:Ik wil ook graag deze cursus doen maar het lijkt mij best een pittige cursus. Vooral de rassen benoemen. Dat weerhoud mij om mij in te schrijven. :oeps:
Ha,ha bijzonder dat mensen daar zo in kunnen verschillen, dát lijkt mij nou best een eenvoudige onderdeel, aangezien ik de honden-encyclopie :mrgreen: van mevr. Verhoef al versleten heb.... heerlijk om in te bladeren.
Afbeelding
Wilm@

Ik ga niet beweren dat ik een Airdale terrier voor een Poedel aanzie....maar 't is wel hopeloos
DogMa
Actief
Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door DogMa »

Wilm@ schreef:Ik wil ook graag deze cursus doen maar het lijkt mij best een pittige cursus. Vooral de rassen benoemen. Dat weerhoud mij om mij in te schrijven. :oeps:
Ik heb de cursus ook gedaan en het rassen benoemen was voor mij ook het grootste probleem. Ik had me voorgenomen om er goed voor te gaan leren, maar ik raakte overspannen en heb toen helemaal niet meer geleerd. Ik heb wel het examen gedaan, want ik had er al voor betaald en een vriendin die ook examen deed zou met me meerijden dus ik ging er toch naar toe. Wat denk je? Geslaagd! Weliswaar met een errug laag punt voor de rassenkennis, maar er stond in het examenreglement dat je lage punten mocht compenseren... wist ik helemaal niet. Ik weet ook niet of het nu nog is, want het deed nogal wat stof opwaaien dat ik met een 1 voor rassenkennis toch mijn examen had gehaald...
Aiske
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aiske »

Ik hoop ook met KK1 te starten dit najaar.
Groetjes,
de fryske hounen
Afbeelding
kleine2758
Zeer actief
Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder

Ongelezen bericht door kleine2758 »

Ik ga in september beginnen.
Ben erg benieuwd, hoop dat hij aan mijn verwachtingen voldoet en dat ik in een leuke groep zit.
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

DogMa schreef:
Ik heb de cursus ook gedaan en het rassen benoemen was voor mij ook het grootste probleem. Ik had me voorgenomen om er goed voor te gaan leren, maar ik raakte overspannen en heb toen helemaal niet meer geleerd. Ik heb wel het examen gedaan, want ik had er al voor betaald en een vriendin die ook examen deed zou met me meerijden dus ik ging er toch naar toe. Wat denk je? Geslaagd! Weliswaar met een errug laag punt voor de rassenkennis, maar er stond in het examenreglement dat je lage punten mocht compenseren... wist ik helemaal niet. Ik weet ook niet of het nu nog is, want het deed nogal wat stof opwaaien dat ik met een 1 voor rassenkennis toch mijn examen had gehaald...
Volgens mij mag dat niet meer. Ik ken iemand die een 3 haalde voor een vak (weet niet meer welk vak dat was) maar dat mocht ze niet eens herkansen. De andere vakken had ze voldoendes voor en als het een 4 was geweest had ze dat eene vak mogen herkansen maar omdat het een 3 was moet het hele examen opnieuw.
Wilm@

Maeve schreef:
DogMa schreef:
Volgens mij mag dat niet meer. Ik ken iemand die een 3 haalde voor een vak (weet niet meer welk vak dat was) maar dat mocht ze niet eens herkansen. De andere vakken had ze voldoendes voor en als het een 4 was geweest had ze dat eene vak mogen herkansen maar omdat het een 3 was moet het hele examen opnieuw.
Klinkt erg streng en onaangenaam. :N:
De medische kant, daar maak ik mij niet druk om. Maar die rassen....dear-oh-dear!
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

Wilm@ schreef:
Klinkt erg streng en onaangenaam. :N:
De medische kant, daar maak ik mij niet druk om. Maar die rassen....dear-oh-dear!
Er is nu internet :ok:. Toen ik mijn KKI deed leerden we dit nog van zwart-wit plaatjes. help, wat wordt ik oud :N:.
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Leuk!! :cheer: Ik start waarschijnlijk ook volgende maand. Ben heel benieuwd. :cheer:
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”