Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond mee in het vliegtuig

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Agnes05
nieuw lid
Mijn ras(sen): Langharige dwergteckel

Hond mee in het vliegtuig

Ongelezen bericht door Agnes05 »

In december ga ik twee weken naar Portugal en wil mijn hond (langharige dwergteckel) meenemen. we gaan met het vliegtuig. We vliegen met TAP vanaf Amsterdam naar Porto. Mijn hond Flip mag van de TAP mee in de cabine (dus bij ons maar onder de stoel) maar moet wel in een goede reistas vervoerd worden.

Wie heeft er ervaring met het meenemen van zijn/haar hond in het vliegtuig en wie weet welke reistas de geschiktste is.

Groeten Agnes
Maria
Zeer actief
Contacteer:

Re: Hond mee in het vliegtuig

Ongelezen bericht door Maria »

ik gebruik de vliegtuigtassen die hippehond verkoopt. Teafco pet carrier L daar past een tibetaanse spaniel reu (dus ongeveer 7 kilo)met gemak in. Ik heb hiervoor eerst altijd de standaard tassen gebruik (de goedkopere varianten), maar geen van die past met gemakt onder de vliegtuigstoelen en zijn stevig genoeg.

ik heb nog nooit met TAP gevlogen, dus daar kan ik je niets over vertellen. Heb je al met de maatschappij gebeld om de hond in de cabine goedgekeurd te krijgen?

als ik vlieg met een hond in de cabine dan ben ik altijd vroeg op het vliegveld, omdat het nog weleens gedoe geeft bij de incheckbalie. Na het inchecken laat ik de hond nog altijd ff heel goed uit en ga dan door de douane, hond gewoon lopend naar de gate.
miekemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckel
Contacteer:

Re: Hond mee in het vliegtuig

Ongelezen bericht door miekemuis »

al een paar keer gevlogen met een pup maar altijd met klm de maten van de tas moesten we dan ook van te voren doorgeven de tas is gekocht bij beestenspul
een dag niet geteckeld is een dag niet geleefd Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”