Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn hond geschopt

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

vaddie
Actief
Mijn ras(sen): Geen voorkeur, heb nu twee vuilnisbakkies.
Aantal honden: 2

Mijn hond geschopt

Ongelezen bericht door vaddie »

We zijn op vakantie (in Nederland). Loop ik in de bossen in de omgeving van de camping komen we een meneer tegen met een kleine rustige hond.Alle hondjes lopen los Mijn dominantie reu gaat er heen en snuffelt, teefje volgt. Teefje heeft het al snel gezien en loopt door.
Cazz wil weer zijn grote bek laten zien en gaat over het hondje hangen en gromt wat. Voor hem geen vreemd gedrag maar toch een mogelijke voorbode voor verder dominant gedrag dus ik roep hem terug. Hij heeft weer bananen in zijn oor en blijft grommen. Kleine hondje negeert hem volkomen en is onderweg naar mijn teefje. (die hem negeert) Ondertussen blijft reutje wat mopperen en over het kleine hondje heen hangen. Voor ik ook maar de kans heb om hem zeer streng terug te roepen krijgt mijn reu een schop in zijn ribben van de eigenaar van de het kleine hondje. (die ondertussen nog altijd mijn reu negeerde)
Dit alles binnen misschien 2 minuten.

Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Heb die man echt voor rotte vis uitgemaakt en bijna 10 minuten op hem staan schelden. (ondertussen beide honden aangelijnd) Heb hem even duidelijk gemaakt dat hij blij mag zijn dat ik niet in de buurt woon omdat ik er dan werk van had gemaakt. Vind het ongehoord gedrag om andere honden te schoppen. (vind ook niet dat je je eigen honden mag schoppen) Heb hem duidelijk gezegd dat ik van mening ben dat hij maar eens een boek moet lezen over hondengedrag zodat hij weet dat zijn eigen hondje best weet hoe hij mijn dominante reu op zijn nummer kan zetten. Dat honden niet snel vechten, alleen als laatste redmiddel. (zover is het nog nooit gekomen bij mijn hond)

Ben gewoon zo geschrokken dat er mensen zijn die zo omgaan met honden.
Mijn hondje was flink van slag en toen we bij de caravan kwamen nog en poosje zitten trillen.
Net na de schop was het flink piepen en heel zielig zijn. Naturlijk zin ribben gecontroleerd maar ik voel gelukkig niks bijzonders.
Moest dit gewoon even kwijt.
Telling: 2 honden, 7 konijnen, 2 cavia's, 1 schildpad
Getrouwd op 16/04/2011
Op 15-01-2012 bevallen van een fantastische dochter.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Re: Mijn hond geschopt

Ongelezen bericht door Valerie »

Dit had heel makkelijk voorkomen kunnen worden.
Tulp
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerboel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tulp »

Ik ging geloof ik ook niet afwachten of mijn kleine rustige hondje gepakt ging worden.
Wat voor "werk" had je er van willen maken?
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Nou sorry maar jouw reu had van mij misschien ook een hollewipper gehad.
Gewoon je hond bij je houden.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik zou die grommende overhanger lekker even bij je houden, zeker als je een klein hondje aan ziet komen. Kan je een hoop gezeik, beide kanten op, mee voorkomen.
Afbeelding
snuffel11
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door snuffel11 »

Tulp schreef:Ik ging geloof ik ook niet afwachten of mijn kleine rustige hondje gepakt ging worden.
Wat voor "werk" had je er van willen maken?
Zo denk ik dus ook, als er een grote hond zo over de mijne heen zou hangen weet ik ook niet wat ik gedaan zou hebben, je hebt genoeg gestoorde honden erbij die wel grijpen ineens.. ga ik niet afwachten tot mijn hondje gepakt gaat worden...
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Nou ik was eerlijk gezegd ook echt niet blij geweest met jou. Je hebt je vervelende reu maar bij je te houden als ik met mijn kleine hond aan het wandelen ben. :oeps: En dan kan je wel zeggen ja maar mijn hond doet niks, maar dat kan die man ook niet weten natuurlijk ;)
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ik had je reu ook weggejaagd hoor.. Ga echt niet wachten tot mijn kleine hond gegrepen word. :U:
M@ri@nne
Zeer actief

vaddie schreef:We zijn op vakantie (in Nederland). Loop ik in de bossen in de omgeving van de camping komen we een meneer tegen met een kleine rustige hond.Alle hondjes lopen los Mijn dominantie reu gaat er heen en snuffelt, teefje volgt. Teefje heeft het al snel gezien en loopt door.
Cazz wil weer zijn grote bek laten zien en gaat over het hondje hangen en gromt wat. Voor hem geen vreemd gedrag maar toch een mogelijke voorbode voor verder dominant gedrag dus ik roep hem terug. Hij heeft weer bananen in zijn oor en blijft grommen. Kleine hondje negeert hem volkomen en is onderweg naar mijn teefje. (die hem negeert) Ondertussen blijft reutje wat mopperen en over het kleine hondje heen hangen. Voor ik ook maar de kans heb om hem zeer streng terug te roepen krijgt mijn reu een schop in zijn ribben van de eigenaar van de het kleine hondje. (die ondertussen nog altijd mijn reu negeerde)

Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Heb die man echt voor rotte vis uitgemaakt en bijna 10 minuten op hem staan schelden. (ondertussen beide honden aangelijnd) Heb hem even duidelijk gemaakt dat hij blij mag zijn dat ik niet in de buurt woon omdat ik er dan werk van had gemaakt. Vind het ongehoord gedrag om andere honden te schoppen. (vind ook niet dat je je eigen honden mag schoppen) Heb hem duidelijk gezegd dat ik van mening ben dat hij maar eens een boek moet lezen over hondengedrag zodat hij weet dat zijn eigen hondje best weet hoe hij mijn dominante reu op zijn nummer kan zetten. Dat honden niet snel vechten, alleen als laatste redmiddel. (zover is het nog nooit gekomen bij mijn hond)

Ben gewoon zo geschrokken dat er mensen zijn die zo omgaan met honden.
Mijn hondje was flink van slag en toen we bij de caravan kwamen nog en poosje zitten trillen.
Net na de schop was het flink piepen en heel zielig zijn. Naturlijk zin ribben gecontroleerd maar ik voel gelukkig niks bijzonders.
Moest dit gewoon even kwijt.
Daarbij heb je een grote mond over honden gedrag...ik denk dat je in je handjes mag klappen dat het nooit flink mis is gegaan.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Klote natuurlijk, maar als je kleine reutje al tig keer aangevallen is, ben je er goed zat van kan ik uit eigen ervaring vertellen. Ik heb dan niet geschopt, maar honden wel grof weggestuurd. Kreeg ik ook hele boze eigenaren van. Zal allemaal wel, houd die klote joekel dan lekker bij je. Of moet ik gaan wachten totdat hij op mijn hond duikt?

Je schrijft al je 'dominante' reu. Volgens mij bedoel je daarmee dat hij dit gedrag bij elke intacte reu vertoont. Waarom dan toch naar zo'n reu toe laten gaan terwijl je donders goed weet wat er gebeurt en hij ook niet luistert? Jij bent verantwoordelijk voor je hond, dus je mag jezelf ook wel even aankijken mbt dit incident :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

:mrgreen: Hier had je hond ook een mep met mijn riem kunnen krijgen als hij zich zo zou gedragen. Het feit dat je zegt dat hij weer zijn grote bek ........... ben je bekend met het gedrag van je hond en hoor jij te zorgen dat hij geen overlast bezorgd.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Tsja... ik ben het met mijn voorgangers eens; de man zat goed en JIJ had veel eerder moeten ingrijpen en je hond of terugroepen of direct gaan halen.
Jij zat fout, meneer stond volkomen in zijn recht.
Ik zou wellicht eerst nog geprobeerd hebben jouw hond weg te bluffen maar als dat niet lukt: krijgt-tie van mij ook een schop. Geen harde, maar ik haal 'm wel bij mijn hond weg. Jij kunt dan van mij idd vervolgens nog de wind van voren krijgen dat je je hond bij je moet houden.

Ik zou om problemen van dit soort te voorkomen jouw reu dus aangelijnd meenemen en/of 'm niet meer toestaan naar andere honden toe te gaan; vandaag of morgen treft hij (of jij) de verkeerde baas of hond en is wordt het echt vervelend zeg maar.

Suzanne
Moos
Zeer actief

vaddie schreef: Heb hem duidelijk gezegd dat ik van mening ben dat hij maar eens een boek moet lezen over hondengedrag zodat hij weet dat zijn eigen hondje best weet hoe hij mijn dominante reu op zijn nummer kan zetten.
Hier gaan mijn haren overigens ook heel erg van overeind staan. De arrogantie dat jij wel even bepaald dat andermans hond iets op moet gaan lossen met jouw ettertje. Ik kwam ze met Moos (heel klein hondje) ook vaak tegen. Bazen hadden dan een reu van tig keer zijn gewicht die even tegen hem aan kwam duwen, en dan tegen mij een grote mond hebben dat ze hoopten dat mijn reutje flink zou corrigeren "want daar leerde hun hond van". Hoepel toch op zeg.
Laatst gewijzigd door Moos op 16 aug 2010 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Als ie zo bij mijn hond had gedaan denk ik dat mijn hond 'hap' gezegt had.
Als je hond gaat lopen etteren bij andere honden heb je hem maar bij je te houden!
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Tja... ergens snap ik het wel hoor.

Jij schrijft:
Loop ik in de bossen in de omgeving van de camping komen we een meneer tegen met een kleine rustige hond.Alle hondjes lopen los Mijn dominantie reu gaat er heen en snuffelt, teefje volgt. Teefje heeft het al snel gezien en loopt door.
Cazz wil weer zijn grote bek laten zien en gaat over het hondje hangen en gromt wat. Voor hem geen vreemd gedrag maar toch een mogelijke voorbode voor verder dominant gedrag dus ik roep hem terug. Hij heeft weer bananen in zijn oor en blijft grommen.
HIER was hij bij mij aan de lijn gegaan. Klaar uit. Niet luisteren, dan is het direct aan de lijn en niet meer los.
Dit is bijzonder vervelend gedrag en hij beperkt de andere hond in zijn bewegingsvrijheid door erover heen te hangen en te blijven grommen; een kleine trigger kan genoeg zijn voor een aanval. Ik weet niet hoe groot jou hond is, in verhouding met de zijne, maar ik zou als eigenaar van de kleine hond nu ook op scherp staan. Ik had je NU verzocht hem ogenblikkelijk aan te lijnen, voor het uit de hand kan lopen.
Kleine hondje negeert hem volkomen en is onderweg naar mijn teefje. (die hem negeert) Ondertussen blijft reutje wat mopperen en over het kleine hondje heen hangen.
Hier heeft het al te lang geduurd. Of het één of twee minuten betreft, het duurt té lang.
Voor ik ook maar de kans heb om hem zeer streng terug te roepen krijgt mijn reu een schop in zijn ribben van de eigenaar van de het kleine hondje. (die ondertussen nog altijd mijn reu negeerde)
Het is bepaald geen leuke reactie van de eigenaar en ik snap dus dat je kwaad bent, maar het is vanuit zijn standpunt wél begrijpelijk. Jou reu valt zijn hondje lastig, volgt hem zelfs en blijft dreigen. Dan kan je dus afwachten of de baas de hond uit de situatie haalt, of het zelf doen. Deze man koos voor het laatste, het duurde hem waarschijnlijk te lang.

Als je weet dat je reu zich zo gedraagt, weet je ook dat er mensen zullen zijn die dergelijk gedrag niet zullen tolereren... Het enige wat je kan doen, is je hond DIRECT uit de situatie verwijderen. Een aangezien hij niet luisterde, was aanlijnen de enige optie die overblijft....
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

vaddie schreef:Heb hem duidelijk gezegd dat ik van mening ben dat hij maar eens een boek moet lezen over hondengedrag zodat hij weet dat zijn eigen hondje best weet hoe hij mijn dominante reu op zijn nummer kan zetten. Dat honden niet snel vechten, alleen als laatste redmiddel. (zover is het nog nooit gekomen bij mijn hond)
Hier had je mij echt van over de rooie gekregen trouwens. Hoe krijg je het uit je mond. Ga jij zelf maar eens een boek lezen meneer de betweter met honden die nooit gegrepen worden :kotz:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Maaike
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maaike »

vaddie schreef:Dat honden niet snel vechten, alleen als laatste redmiddel.
Sorry??? Hoe kom je hierbij? Ignorance is bliss?

Je had je reu met babbels bij je moeten houden en alleen na overleg met andere eigena(a)r(en) vrij moeten geven. Ben je nooit met je hond een andere egotrippende reu tegen gekomen?
Groetjes van mij en een poot van Casper
Afbeelding
**Ella**
Zoek stok!
Zeer actief

Maaike schreef:

Je had je reu met babbels bij je moeten houden en alleen na overleg met andere eigena(a)r(en) vrij moeten geven. Ben je nooit met je hond een andere egotrippende reu tegen gekomen?
Nee want zijn hond is natuurlijk niet gek, die flikt dit alleen bij honden die hij aankan. Ik kom zo vaak dit soort reuen met leuke eigenaren tegen. Thank god for Izzie :D
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Niemand moet ook mijn hond schoppen, krijgen ze het met mij aan de stok.
MAAR.... als hij mij zou ontsnappen en hij zou de neiging krijgen om een klein hondje te gaan domineren, of nog erger... mogen ze hem van mij een zetje onder z'n hol verkopen. Liever dat dan dat hij een klein hondje pakt!
EschaenStefanie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
Contacteer:

Ongelezen bericht door EschaenStefanie »

waarom laat je je reu sowieso overhangen? Hij heeft toch niets uit te zoeken met vreemde honden? en al helemaal niet op vreemd terrein
Het is sneu dat de eigenaar van de andere hond het zo opgelost heeft want het had ook anders gekunt maar om eerlijk te zijn zou ik het ook niet op prijs stellen als er een hond over Dana heen zou hangen (even de kleinste pakken) maar ook bij Escha... en zou de hond ook wegbonjouren (wellicht eerst met stem). Heb geen zin dat Dana straks een keer word gegrepen omdat iemand zijn hond niet in kan schatten. Ik neem dan het geestelijk beschadigde hondje mee waar ik weer mee kan werken...
Afbeelding
Veroo
Actief
Mijn ras(sen): 2 duitse herders

Ongelezen bericht door Veroo »

Nou hier krijg je dezelfde reactie hoor....

Tis dat de border van vanochtend reageerde op mijn gil dat ie moest opsodemieteren toen ie als een gek met lip omhoog en alles kwam aanstormen anders had ie ook een mooie trap gekregen. Opzouten!

Jij hebt zorgen dat andere mensen geen last hebben van jouw honden en dat gedrag wat je beschrijft is behoorlijk dominant. Tis dat de andere hond niet reageerde maar wat gebeurd er dan als deze er genoeg van heeft???
Moos
Zeer actief

Veroo schreef:

Jij hebt zorgen dat andere mensen geen last hebben van jouw honden en dat gedrag wat je beschrijft is behoorlijk dominant. Tis dat de andere hond niet reageerde maar wat gebeurd er dan als deze er genoeg van heeft???
Ach, dit was een klein hondje he? Dat geeft het allemaal niet zo als het wel mis gaat. Ik ben wel benieuwd of TS net zo traag was geweest met zelf ingrijpen als zijn hond op deze manier contact wilde gaan maken met een Boerboel reu.
Afbeelding
Maaike
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maaike »

Zoek stok! schreef:
Maaike schreef:

Nee want zijn hond is natuurlijk niet gek, die flikt dit alleen bij honden die hij aankan. Ik kom zo vaak dit soort reuen met leuke eigenaren tegen. Thank god for Izzie :D
Ik kwam ze (helaas) ook tegen en Cas stampte ze resoluut de grond in. Cas pikt niet veel. Dat weet ik en dus houd ik hem bij me. Helaas kom ik te vaak pannekoeken tegen die hun (meestal puberende) reu met grootheidswaanzin laten vieren en niet onder controle hebben.

En wat betreft Izzie, zo heb ik Ella als bliksemafleider werkt als een tierelier :ok:
Groetjes van mij en een poot van Casper
Afbeelding
**Ella**
Baily&Luna
Zeer actief

Ongelezen bericht door Baily&Luna »

Tja, wat verwacht je hier nu voor reactie's te krijgen :U:
Natuurlijk hoort die man jouw hond niet te schoppen, maar als een dominante reu boven mijn honden staat de grommen en de reu luisterd niet naar zijn eigenaar (wat bij jou het geval is)
dan is het toch logisch dat iedere hondenbezitter de hond weg zou jagen?
Andere mensen weten immers niet wat jouw reu nog meer kan doen :19:
vaddie
Actief
Mijn ras(sen): Geen voorkeur, heb nu twee vuilnisbakkies.

Ongelezen bericht door vaddie »

Dit gaat weer zo'n geval worden van 'vertellen is duidelijk'

Maar als aanvulling: zag de man en hond niet aankomen, want dan hou ik hem idd bij me.

@Moos ik heb nooit gezegd dat "dat hij daar van kan leren"

We komen komen regelmatig egotrippende honden tegen en dit is nog nooit een probleem geweest omdat ikzelf en in uiterste nood de baas van de andere hond MET ANDERE MIDDELEN kon ingrijpen.

Snap ook heel goed dat de andere heeft ingegrepen, had dat zelf ook gedaan. Maar om met volle kracht een hond een schop te geven vind ik echt te ver gaan. Hond vloog bijna een meter ver!
Een hond schoppen, in wel situatie dan ook, vind ik te ver gaan.
Tuurlijk mijn hond was vervelend en ging zijn boekje ver te buiten schoppen was niet nodig en dat wist die man ook best. (zei toen ik weg liep dat hij het ook anders had kunnen oplossen)
En ingrijpen: daar kreeg ik niet eens de kans voor.
Telling: 2 honden, 7 konijnen, 2 cavia's, 1 schildpad
Getrouwd op 16/04/2011
Op 15-01-2012 bevallen van een fantastische dochter.
M@ri@nne
Zeer actief

Maar begrijp je ook dat als ik daar had gelopen met Tico en Lola en jouw hond was zo op die van mij afgekomen het dan schoppen of vechten was geweest?
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Moos
Zeer actief

vaddie schreef:Di

Nee, dat moest er nog bij komen :mrgreen:
We komen komen regelmatig egotrippende honden tegen en dit is nog nooit een probleem geweest omdat ikzelf en in uiterste nood de baas van de andere hond MET ANDERE MIDDELEN kon ingrijpen.

Snap ook heel goed dat de andere heeft ingegrepen, had dat zelf ook gedaan. Maar om met volle kracht een hond een schop te geven vind ik echt te ver gaan. Hond vloog bijna een meter ver!
Tuurlijk mijn hond was vervelend en ging zijn boekje ver te buiten schoppen was niet nodig en dat wist die man ook best. (zei toen ik weg liep dat hij het ook anders had kunnen oplossen)
Ik vind schoppen ook te ver gaan hoor. Maar als je dus een klierige patser hebt kan je er ook wel weer op gaan zitten wachten dat iemand dus harder ingrijpt dan jij wil. Tenzij je dus ogen van voren en achteren hebt, en oplet of je andere honden aan ziet komen en hem dan bij je houdt.
De tijd dat jouw reutje naar dat hondje toe liep, en dat hij achter hem aan liep, en grommend over hem heen hing, terwijl dat hondje richting jouw teefje liep. Al die tijd had jij in kunnen grijpen hoor :wink: Nogmaals, als hij dit liep te doen bij een flinke Boerboel reu denk ik zomaar dat je wel iets rapper in had kunnen grijpen.
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik mis ook wel eens een hond omdat die uit een zijpad komt oid, maar dan ben ik wel binnen 10 seconden bij mijn hond om hem te pakken als het nodig is... 2 minuten is heel lang in zo'n situatie...
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

vaddie schreef:Dit gaat weer zo'n geval worden van 'vertellen is duidelijk'

Maar als aanvulling: zag de man en hond niet aankomen, want dan hou ik hem idd bij me.

Je had moeten zorgen dat jouw reu de kans niet kreeg dit bij andere honden te doen. Je weet kennelijk dat hij zo kan reageren dus dan neem je 'm maar aan de flex mee. In dit geval had je direct en ogenblikkelijk toen jouw hond naar de ander ging 'm terug moeten halen. Je weet dat hij dit doet en ik zou het ook niet moeten eerlijk gezegd. Nou denk ik wel dat Merlijn 'm dat gaat vertellen ook, maar dan is Leiden al wel in Last helaas ;-(

Hoe rot ook voor je, ongeacht de verzachtende omstandigheden die je probeert aan te voeren; jij had veel eeder moeten ingrijpen. Je hebt het over "binnen 2 minuten"... geloof mij nou maar, je had binnen 10 seconden jouw hond daar weg moeten hebben gehaald met een "sorry meneer, ik zag u niet aankomen anders had ik 'm aangelijnd".

Dat het nog nooit een probleem is geworden lijkt me niet; er zullen vast wel meer mensen zijn die zich ergeren aan jouw hond EN aan jouw houding. Ik hoop dat wij elkaar met de honden niet tegenkomen als de jouw niet-aangelijnd is .. dat wordt niet prettig.
Dat is geen dreigement, maar een vaststelling.

Hoe simpel kan het zijn; jouw patsende reu irriteert andere honden en bazen; bij je houden dus, en ja, aangelijnd als dat moet. Waarom, denk je, loopt de mijne aangelijnd?

Het is echt dat jij je moet gaan verdiepen in hondengedrag EN sociaal wenselijk gedrag van baas en hond. Regel 1: hou de hond altijd bij je.

Suzanne
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Ik had waarschijnlijk niet gelijk geschopt maar ik ga op zo'n moment echt niet wachten tot jij je hond eindelijk komt ophalen hoor. Ik ken je hond niet maar zie hem op dat moment akelig dominant doen, dan neem ik geen risico en zorg dat hij bij mijn honden uit de buurt blijft. Dat jij het niet ziet aankomen is jou probleem :19:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”