Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ahja... heel slim
Moderator: moderatorteam
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Re: Ahja... heel slim
Heeft vast naar Cesar gekeken 
-
Ayurveda
- Zeer actief
HAHA idd
en tsja, ik zou er niet voor omlopen, laat dat kind maar is goed op dr snuffert gaan en hopelijk kijken de ouders mee, is het iig de laatste keer geweest!
wat een domme mensen heb je toch...
en tsja, ik zou er niet voor omlopen, laat dat kind maar is goed op dr snuffert gaan en hopelijk kijken de ouders mee, is het iig de laatste keer geweest!

- Sprokkeltje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 mopshondjes Sprokkeltje en Stampertje (pup) en Cody de beagle..drie paarden..
Lullige hier is dat dit niet de schuld van het kind is...ouders moeten haar leren dat dat gevaarlijk kan zijn op de skates met de hond op pad gaan..Zou het voor dat meisje heel erg sneu vinden dat zij zich behoorlijk bezeert omdat de verantwoordelijke volwassenen niet opletten, of heel gemakzuchtig zijn.Ayurveda schreef:HAHA idd
Mijn man en ik waren vorige week met Cody en de mopsjes even over de dijk aan het wandelen, komt er een labrador aan met drie kinderen van onder de tien hangend aan zijn lijn. Nou is Cody niet echt leuk met vreemde honden, dus was dat niet echt super om die kinderen hangend aan die lab tegen te komen. Sterker nog..ze riepen naar hun hond, ga maar lekker spelen....
Die kinderen zijn hier niet degene die je moet aanwijzen als 'schuldige'maar de volwassenen die hen zo op stap laat gaan!
-
SiberischeHuskyinfo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siberische Husky
- Contacteer:
Ze mag blij zijn dat het geen Sint Bernhard was 
Informatieve website over de Siberische Husky http://www.siberischehusky.info Volg ons ook op Twitter http://www.twitter.com/SiberischeHusky
- basje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen en Franse buldog
Van de week hier ook nog. Een jochie van 8 met een rotweiler. Ging ook net goed. Kon hem ook niet houden dus.
En dit is echt geen lieverdje. Volgende dag stond deze hond te schudden met een klein hondje.Snap zulke ouders echt niet.
En dit is echt geen lieverdje. Volgende dag stond deze hond te schudden met een klein hondje.Snap zulke ouders echt niet.
-
Baily&Luna
- Zeer actief
nou, hoe slim kun je zijn
Ik ga zelf al niet op skates mijn honden uitlaten
Ik ga zelf al niet op skates mijn honden uitlaten
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
zoiets hadden wij vanochtend bij schoonouders thuis, vriend en ik gingen ochtendwandeling doen. Zien we een best wel een grote hond op de brug staan, met kleine kinderen. Vriendlief bedenkt zich niet en lijnt Elmo aan. Bleek er wel een volwassene te staan, maar die was aan het vissen... En de hond zat vast aan zo'n ijzeren paaltje. Bleek de hond (volgens mij) een Kangal te zijn. Hoor ik die meneer een kind naar die hond heen sturen, en zeggen 'nee nee niet zo doen, nee word vals'.