Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
speciale site mallefiede fokkers
Moderator: moderatorteam
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
speciale site mallefiede fokkers
Na aanleiding van een heleboel topics vraag ik mij eigenlijk iets af.
Bestaat er eigenlijk een site waarop mallefiede fokkers staan , nou snap ik dat daar ook wel weer allemaal regels aan verbonden zouden worden , maar mischien is het voor mensen die tegenwoordig alles googlen wel wat dat ze dan op zo een site stuiten en dan weten dit is geen goede fokker.
je hebt toch ook van die site waar internet oplichters op staan, door daar een keer naar iemand te googlen ben ik gelukkig ergens niet ingetrapt op marktplaats.
Dus vroeg mij af of zoiets bestond en of het anders een idee is om zoiets op te zetten.
of zal het dan weer met privacy te maken hebben dat het niet mag.
ik hoor graag jullie ideeen hier over.
Bestaat er eigenlijk een site waarop mallefiede fokkers staan , nou snap ik dat daar ook wel weer allemaal regels aan verbonden zouden worden , maar mischien is het voor mensen die tegenwoordig alles googlen wel wat dat ze dan op zo een site stuiten en dan weten dit is geen goede fokker.
je hebt toch ook van die site waar internet oplichters op staan, door daar een keer naar iemand te googlen ben ik gelukkig ergens niet ingetrapt op marktplaats.
Dus vroeg mij af of zoiets bestond en of het anders een idee is om zoiets op te zetten.
of zal het dan weer met privacy te maken hebben dat het niet mag.
ik hoor graag jullie ideeen hier over.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: speciale site mallefiede fokkers
vind het niks, wat de een goed vind vind de ander niet goed...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Turbo!
- Zeer actief
ja nee dat snap ik maar ik bedoel dan dat daar fokkers op komen te staan
waar als is in beslagname is geweest of iets in die trant.
of waar van bekend is broodfokkers dat soort.
waar als is in beslagname is geweest of iets in die trant.
of waar van bekend is broodfokkers dat soort.
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik ben bang dat die er niet komt. Het zit er dik in dat een sitebebeerder rechtszaken tegemoet zien van verongelijkte fokkers.
Als je een naam intypt van een kennel/fokker kom je vanzelf wel aan meer informatie.
Misschien kan er wel een soort forum opgezet worden waar de linken verzameld/geplaatst worden die naar die informatie leiden.
Als je een naam intypt van een kennel/fokker kom je vanzelf wel aan meer informatie.
Misschien kan er wel een soort forum opgezet worden waar de linken verzameld/geplaatst worden die naar die informatie leiden.
- sunny1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bulmastiff x bordauxdog 3x en 1 bordeauxdog,en 2 boomers
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Weggehaald door moderator
http://www.doggy-house.nl
mijn website
Boy
13-06-2001 - 09-06-2013
Cindy
05-01-2000 - 18-06-2010
Quinty
10-03-2003 - 18-09-2018
mijn website
Boy
13-06-2001 - 09-06-2013
Cindy
05-01-2000 - 18-06-2010
Quinty
10-03-2003 - 18-09-2018
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
http://antihondenhandel.come2me.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Link werkt niet meer.
Link werkt niet meer.
-
wita-lap
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
- Contacteer:
Ik mis die uit Lunteren nog
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Wanneer ben je een malafide fokker? Die websites met oplichters bestaan niet meer trouwens, omdat oplichters meer rechten hebben dan slachtoffers.

- Turbo!
- Zeer actief
sjaak-k schreef:Wanneer ben je een malafide fokker? Die websites met oplichters bestaan niet meer trouwens, omdat oplichters meer rechten hebben dan slachtoffers.
ja daar kwam ik dus gisteren ook achter het is toch belachelijk.
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
- Aantal honden: 2
Eigenlijk belachelijk dat zoiets nog niet bestaat... Als je nagaat dat een website met waarschuwingen voor (vermeende) pedofielen wél mag, met naam en woonplaats zelfs...
En dan inderdaad bijvoorbeeld in eerste instantie de fokkers erop die al inbeslagnames hebben gehad, vervolgens kun je toch ook nog een kopje met 'twijfelgevallen' maken?
En dan inderdaad bijvoorbeeld in eerste instantie de fokkers erop die al inbeslagnames hebben gehad, vervolgens kun je toch ook nog een kopje met 'twijfelgevallen' maken?
- Turbo!
- Zeer actief
ja nou dat is idd wat ik bedoel, alleen wat ik mij dus idd afvraag, want ik ben even op zoek gegaan waarom opgelicht.nl er af was gehaald.
die zijn dus van internet af wegens het schende van privacy, maar er bestaan nog ongeveer 100 van die sites. en mogen er dan geen mensen gewaarschuwd worden.
helaas zijn er op internet en in het echte leven nou eenmaal mensen die snel geld willen verdienen ook over de ruggen van onschuldige dieren en dan heb ik het niet over alleen honden.
er is ook een paardenhandelaar die ook bij opgelicht is geweest die nu gewoon onder een andere naam doorgaat. Het is toch niet normaal/
Kijk ik doe enorm veel research voordat ik iets aanschaf als een dier, heb ik er slechte gevoelens bij doe ik het niet. ook ben ik niet zo een type wat denkt goh een stamboom hond voor 100 euro halen meteen lekker goedkoop of een paard voor 1000 ja hoor meteen doen.
Maar die mensen zijn er helaas wel en zo wordt alles in toom gehouden. nu vraag ik mij wel is af hoe denken die mensen. gaan die met een hond net zo om als een wasmachine die ergens anders goedkoper is dus dan halen we hem daar. Ik ben namelijk van mening dat je dat met dieren niet zo kan vergelijken. heel vaag allemaal gewoon slachtoffers mogen hier gewoon niet gehoord word
en en daar baal ik van enorm.
die zijn dus van internet af wegens het schende van privacy, maar er bestaan nog ongeveer 100 van die sites. en mogen er dan geen mensen gewaarschuwd worden.
helaas zijn er op internet en in het echte leven nou eenmaal mensen die snel geld willen verdienen ook over de ruggen van onschuldige dieren en dan heb ik het niet over alleen honden.
er is ook een paardenhandelaar die ook bij opgelicht is geweest die nu gewoon onder een andere naam doorgaat. Het is toch niet normaal/
Kijk ik doe enorm veel research voordat ik iets aanschaf als een dier, heb ik er slechte gevoelens bij doe ik het niet. ook ben ik niet zo een type wat denkt goh een stamboom hond voor 100 euro halen meteen lekker goedkoop of een paard voor 1000 ja hoor meteen doen.
Maar die mensen zijn er helaas wel en zo wordt alles in toom gehouden. nu vraag ik mij wel is af hoe denken die mensen. gaan die met een hond net zo om als een wasmachine die ergens anders goedkoper is dus dan halen we hem daar. Ik ben namelijk van mening dat je dat met dieren niet zo kan vergelijken. heel vaag allemaal gewoon slachtoffers mogen hier gewoon niet gehoord word
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
- Aantal honden: 2
Nee hoor, mag ook niet. Maar die website komt vanuit de VS en daar schijnen dat soort zaken wel te mogen.Abby schreef:Eigenlijk belachelijk dat zoiets nog niet bestaat... Als je nagaat dat een website met waarschuwingen voor (vermeende) pedofielen wél mag, met naam en woonplaats zelfs...
Maar ja, daar wordt je na wildplassen geregistreerd als "Sex-offender"en mag je op een pedofielen en verkrachterslijst...
Dus laten we vooral de VS gaan na-apen