Ik ben erg bezorgd om het reutje.
Blijkbaar is er iets gebeurd, we zijn afgelopen vrijdag een dagje weggeweest en hadden hier wel oppas maar die heeft niets gezien.
Hondjes zitten overdag met het mooie weer op de veranda in een buitenkenneltje met daarin een bench en een paar keer per dag halen we ze daaruit en laten ze spelen op het terras enz.
Misschien heeft onze rottweiler (die verder super voorzichtig met ze is) op zijn pootje gestaan, of is hij gebeten, of heeft zich verstapt, maar sinds vrijdagavond/zaterdagmorgen liep hij kreupel rechtsvoor. Zaterdag even aangekeken, maar hij ging eigenlijk steeds slechter lopen....
Was ook erg down en sliep alleen nog maar, hij bleef wel eten en drinken.
Ik ben zondagmorgen met hem naar de veearts geweest, die heeft foto's gemaakt maar volgens hem was niets gebroken, hij dacht misschien een ontsteking in de knie en of schouder want daar heeft hij de meeste pijn. hij heeft ook sinds zondag verhoging, temp was toen 39.9 dus best hoog.
Hij heeft een pijnstiller gegeven en antibiotica dat ik hem 2x per dag moest geven. Dierenarts zei ook dat hij zo down kon zijn vanwege de pijn....maar hij ging eigenlijk steeds slechter lopen, tot dat hij alleen nog maar kan staan en daarna meteen door zijn pootjes zakt. Hij kan nu eigenlijk helemaal niet meer staan....
Omdat hij dus totaal niet opknapte ben ik gistermorgen weer naar de dierenarts geweest, en die heeft weer alles bekeken en een ander soort antibiotica gegeven, en meteen een afspraak gemaakt voor vanmorgen.
Hij wordt alleen maar zwakker..... blijft ook koorts houden, nu vanmorgen was het 40,3
Dierenarts heeft vanmorgen bloed afgenomen en daar krijgen we vanavond de uitslag van en ook weer een andere antibiotica ingespoten... hij zei ook dat ik morgen met hem naar de kliniek moet gaan als het nog niet betert...
Ik spuit elk uur wat suikerwater in zijn bekkie, en probeer hem wat te laten eten maar dat gaat erg moeizaam. Ook heb ik nog een soort van probiotica meegekregen wat ik hem moet geven.
Nu zit ik zelf te denken (na het nodige gegoogle) ze zijn vorige week dinsdag ingeënt en gechipt. Zou dat een probleem kunnen zijn? Hij vertoont dus echt verlammingsverschijnselen achter en als ik hem probeer neer te zetten dan valt zijn koppie ook naar beneden.... ik vind het zo erg en voel me steeds wanhopiger worden....
Wat een zorg weer.... vooral als je die andere 2 zo te keer ziet gaan.....

TARAK