Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Camping om en nabij de Veluwe

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Camping om en nabij de Veluwe

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Voor onze vakantie ben ik op zoek naar een leuke camping waar honden toegestaan zijn. Graag om en nabij de Veluwe en als het kan in de buurt van zwemwater voor hond en mens. Het liefst zwemwater waar je niet met een grote hoeveelheid honden een strandje hoeft te delen, maar waar je lekker apart kan zitten van anderen en een beetje rust hebt. Wat de omgeving betreft, we houden van wandelen en aangezien we geen auto hebben is het handig als we op fietsafstand van een supermarkt zitten. We houden van lekker simpele campings, een boerencamping is prima, graag zelfs!
Heeft iemand tips?
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Camping om en nabij de Veluwe

Ongelezen bericht door Scooby »

Het ligt er aan wanneer je op vakantie wil gaan? Camping De Witte Wieven in Nunspeet is een absolute aanrader. Het zit op loopafstand van twee grote losloopgebieden en van een recreatieplas. Alleen zijn honden in die plas niet toegestaan van 16 april tot 16 september.
Winkels zitten ook op loopafstand (ongeveer 15 minuten lopen). Het centrum van het dorp zelf is tien minuten fietsen.
-Gaby-
Zeer actief

Scooby schreef:Het ligt er aan wanneer je op vakantie wil gaan? Camping De Witte Wieven in Nunspeet is een absolute aanrader. Het zit op loopafstand van twee grote losloopgebieden en van een recreatieplas. Alleen zijn honden in die plas niet toegestaan van 16 april tot 16 september.
Winkels zitten ook op loopafstand (ongeveer 15 minuten lopen). Het centrum van het dorp zelf is tien minuten fietsen.
Klinkt goed! Het zal om augustus gaan, enig idee of je dan ergens anders met de hond kunt zwemmen? We nemen waarschijnlijk wel een fietskar mee.
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

-Gaby- schreef:
Scooby schreef:Het ligt er aan wanneer je op vakantie wil gaan? Camping De Witte Wieven in Nunspeet is een absolute aanrader. Het zit op loopafstand van twee grote losloopgebieden en van een recreatieplas. Alleen zijn honden in die plas niet toegestaan van 16 april tot 16 september.
Klinkt goed! Het zal om augustus gaan, enig idee of je dan ergens anders met de hond kunt zwemmen? We nemen waarschijnlijk wel een fietskar mee.
Nee, niet op een fatsoenlijke fietsafstand.
-Gaby-
Zeer actief

Scooby schreef:
-Gaby- schreef:
Nee, niet op een fatsoenlijke fietsafstand.
Jammer. :( Voor de rest is het wel precies wat we zoeken. Toch bedankt voor de tip!
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

ik ken het niet en weet dus niet of er honden welkom zijn maar las iets over deze camping :wink:

http://pluimerskamp.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fenneke en Baloe
Afbeelding
basje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen en Franse buldog

Ongelezen bericht door basje »

Op de site http://www.hondentoegestaan.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. staan heel veel adressen. Misschien kun je daar eens kijken.
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”