Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Camping om en nabij de Veluwe
Moderator: moderatorteam
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Camping om en nabij de Veluwe
Voor onze vakantie ben ik op zoek naar een leuke camping waar honden toegestaan zijn. Graag om en nabij de Veluwe en als het kan in de buurt van zwemwater voor hond en mens. Het liefst zwemwater waar je niet met een grote hoeveelheid honden een strandje hoeft te delen, maar waar je lekker apart kan zitten van anderen en een beetje rust hebt. Wat de omgeving betreft, we houden van wandelen en aangezien we geen auto hebben is het handig als we op fietsafstand van een supermarkt zitten. We houden van lekker simpele campings, een boerencamping is prima, graag zelfs!
Heeft iemand tips?
Heeft iemand tips?
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Camping om en nabij de Veluwe
Het ligt er aan wanneer je op vakantie wil gaan? Camping De Witte Wieven in Nunspeet is een absolute aanrader. Het zit op loopafstand van twee grote losloopgebieden en van een recreatieplas. Alleen zijn honden in die plas niet toegestaan van 16 april tot 16 september.
Winkels zitten ook op loopafstand (ongeveer 15 minuten lopen). Het centrum van het dorp zelf is tien minuten fietsen.
Winkels zitten ook op loopafstand (ongeveer 15 minuten lopen). Het centrum van het dorp zelf is tien minuten fietsen.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- -Gaby-
- Zeer actief
Klinkt goed! Het zal om augustus gaan, enig idee of je dan ergens anders met de hond kunt zwemmen? We nemen waarschijnlijk wel een fietskar mee.Scooby schreef:Het ligt er aan wanneer je op vakantie wil gaan? Camping De Witte Wieven in Nunspeet is een absolute aanrader. Het zit op loopafstand van twee grote losloopgebieden en van een recreatieplas. Alleen zijn honden in die plas niet toegestaan van 16 april tot 16 september.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Nee, niet op een fatsoenlijke fietsafstand.-Gaby- schreef:Klinkt goed! Het zal om augustus gaan, enig idee of je dan ergens anders met de hond kunt zwemmen? We nemen waarschijnlijk wel een fietskar mee.Scooby schreef:Het ligt er aan wanneer je op vakantie wil gaan? Camping De Witte Wieven in Nunspeet is een absolute aanrader. Het zit op loopafstand van twee grote losloopgebieden en van een recreatieplas. Alleen zijn honden in die plas niet toegestaan van 16 april tot 16 september.
Groetjes, Karen
- -Gaby-
- Zeer actief
Jammer.Scooby schreef:Nee, niet op een fatsoenlijke fietsafstand.-Gaby- schreef:Klinkt goed! Het zal om augustus gaan, enig idee of je dan ergens anders met de hond kunt zwemmen? We nemen waarschijnlijk wel een fietskar mee.Scooby schreef:Het ligt er aan wanneer je op vakantie wil gaan? Camping De Witte Wieven in Nunspeet is een absolute aanrader. Het zit op loopafstand van twee grote losloopgebieden en van een recreatieplas. Alleen zijn honden in die plas niet toegestaan van 16 april tot 16 september.

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
ik ken het niet en weet dus niet of er honden welkom zijn maar las iets over deze camping
http://pluimerskamp.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://pluimerskamp.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fenneke en Baloe

- basje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen en Franse buldog
Op de site http://www.hondentoegestaan.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. staan heel veel adressen. Misschien kun je daar eens kijken.