Wat kan ik eventueel geven? Ik heb traumeel in huis, dat krijgt ze al een langere tijd ivm de operatie kan ik haar daar nu meer van geven?
Edit, het lijkt erop dat juist dr niet geopereerde poot last geeft...
Moderator: moderatorteam
TARAKmaar ze heeft niks met dr kruisband(en)...Rosita Compagner schreef:Is het niet zo met kruisband problemen dat het vrij vaak voorkomt dat de tweede knie ook op gaat spelen? Ik hoop het niet voor je!
oh, sorry. Dan haal ik wat door elkaarlianne05 schreef:maar ze heeft niks met dr kruisband(en)...Rosita Compagner schreef:Is het niet zo met kruisband problemen dat het vrij vaak voorkomt dat de tweede knie ook op gaat spelen? Ik hoop het niet voor je!
hahha geeft niet, er was eerst wel sprake van gescheurde knieband maar tijdens de operatie kwam hij erachter dat daar niks mis mee was....Rosita Compagner schreef:oh, sorry. Dan haal ik wat door elkaarlianne05 schreef:maar ze heeft niks met dr kruisband(en)...Rosita Compagner schreef:Is het niet zo met kruisband problemen dat het vrij vaak voorkomt dat de tweede knie ook op gaat spelen? Ik hoop het niet voor je!'gewone' beterschapswensen dan maar.