En Rowan, die geniet van dat half uurtje. En doet het allemaal super goed. Hij neemt ook echt zelf de tijd om uit te vinden hoe hij dat koekje kan verdienen. We zijn begonnen met de handtouch zittend en mijn hand voor mijn been. Volgende stap was hand naast mij. Dat vond hij maar raar. En bleef kijken naar mijn hand met de clicker en de snoepjes. Hij keek echt van, maar wat moet ik dan doen, snap het niet, ik wil een koekje. En toen opeens zag hij die andere hand en bingo! Oefening begrepen. Alley oop aanleren, gaat net zo. Eerst mij aan kijken dat hij zo goed terug gekomen is en dan zie je het kwartje vallen, o ja, dat ding moest ik aanraken. Nu is het bekend en raakt hij keurig de alley oop aan in zijn run op weg naar mij. Sta nu nog vlak achter de alley oop, dus ben benieuwd of als we de afstand gaan vergroten of hij het nog steeds snapt.
Voorzitten gaat ook al heel goed. Hij komt echt met een noodvaart naar mij toe en snapt nu dat hij zijn achterkant moet aanschuiven ipv achterwaarts te gaan zitten. Hier merk ik echt wekelijks/dagelijks dat ik mijn hand hoger moet houden. Hij moet maar even stoppen met groeien

Volgen vindt hij echt super! Staartje omhoog en kwispelen maar. Dit is echt de eerste hond die volgen leuk vindt hier. Maar ja, op deze spelenderwijze manier heb ik het dan ook nog nooit aangeleerd.
En het aller-allerleukste is toch wel het voedselcircuitje. Wat wil je nog meer, rennen en koekjes krijgen

Korte samenvatting, Rowan en ik vinden het geweldig