Een leuke pittige pup van 14 weken.
Ik kreeg een halve zak van het puppie brok mee dat hij daar kreeg, zelf had ik 's ochtends bij de dierenspeciaalzaak hier puppiebrok gehaald. Deze twee soorten heb ik wat gemengd zodat hij niet ieneens hoeft over te gaan op ander voer.
Tot op heden eet hij de brokje niet (of nauwelijks). Ik heb al geprobeerd om hem alleen zijn oude vertrouwde brokjes te geven maar ook die hoeft hij niet.
De eerste en tweede dag dacht ik nog dat het misschien kwam door allen nieuwe indrukken die hij hier opdoet maar nu maak ik me er wel zorgen over. Mijn moeder woont naast ons en heeft een kruising herder/labrador van 1 jaar en een jack russel van 7 jaar. Toen ik daar van de week was met Banjer zaten er nog brokken in de bak en daar begon hij meteen van te eten
Ik heb ook van die bakjes Cesar gekocht (omdat je vanalles gaat proberen) en ook daar is 'ie helemaal gek op, hij eet de bak er zowat bij op, maar er staat op de bakjes dat het voor volwassen honden is.
Het probleem van niet eten is dus wel op te lossen maar er zijn toch niet voor niets PUPPIE brokken? Ik ben zo bang dat als hij die niet eet dat hij dat bepaalde 'dingen' mist die hij nodig heeft voor zijn ontwikkeling .
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, of mij hier tips over kunnen geven?