Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hier net ook flinke schrik
Moderator: moderatorteam
- Jurre09
- Actief
- Mijn ras(sen): Friese stabijhoun een van de weinige bruine
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
hier net ook flinke schrik
Ben ik bij een vriendin , die heeft 2 engelse bullen, maxx de grootste had een splash balletje te pakken, maar hij wou hem niet afgeven.... En wat deed die gek, hij slikt m in.
Nu is zo`n splash balletje een balletje die een hoop vocht opneemt, dus meteen de DA gebeld, wat moeten we doen, eten geven, vinger in zn keel?
nou zegt de DA meteen komen,
wij daar heen in een bloedhete auto , Maxx krijgt eerst eten, dan kon hij makkelijker spugen.
daarna een spuit in zn kont en huppa naar buiten in de schaduw.
binnen 3 min was hij aan t kotsen en ja hoor daar was t groene splash balletje, wij opgelucht en maxx, die had nergens meer zin in en bleef op zn buik in de schaduw liggen , t baasje moest m maar in de auto tillen...
eenmaal thuis is Maxx weer vrolijk en gaat hij weer spetteren in zn zwembadje...
pfffffffffffffffff wat een opluchting....
Nu is zo`n splash balletje een balletje die een hoop vocht opneemt, dus meteen de DA gebeld, wat moeten we doen, eten geven, vinger in zn keel?
nou zegt de DA meteen komen,
wij daar heen in een bloedhete auto , Maxx krijgt eerst eten, dan kon hij makkelijker spugen.
daarna een spuit in zn kont en huppa naar buiten in de schaduw.
binnen 3 min was hij aan t kotsen en ja hoor daar was t groene splash balletje, wij opgelucht en maxx, die had nergens meer zin in en bleef op zn buik in de schaduw liggen , t baasje moest m maar in de auto tillen...
eenmaal thuis is Maxx weer vrolijk en gaat hij weer spetteren in zn zwembadje...
pfffffffffffffffff wat een opluchting....
- Jurre09
- Actief
- Contacteer:
Re: hier net ook flinke schrik
idd geen splashballetjes meer... zijn meteen bij thuiskomst in de kliko gegaan.....
de DA vertelde ons dat ze eens bij een hond ook zòn splashballetje vond, maar ook een stuk of 10 bierdopjes....
de eigenaren hadden daar geen weet van...
het blijft altijd opletten....
maar gelukkig waren we er snel bij en konden we ook meteen goed handelen.
de DA vertelde ons dat ze eens bij een hond ook zòn splashballetje vond, maar ook een stuk of 10 bierdopjes....
de eigenaren hadden daar geen weet van...
het blijft altijd opletten....
maar gelukkig waren we er snel bij en konden we ook meteen goed handelen.
- Sprokkeltje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 mopshondjes Sprokkeltje en Stampertje (pup) en Cody de beagle..drie paarden..
Jemig zeg..gelukkig is dat er weer uit..
Maar, hoe ziet een splashballetje eruit?
Maar, hoe ziet een splashballetje eruit?
-
S@ndr@
- Zeer actief
FU*K, willen al die honden nu eens even normaal gaan doen verdorie
fijn dat dat balletje er weer uit is
fijn dat dat balletje er weer uit is
- Jurre09
- Actief
- Contacteer:
is een klein balletje van stof, kleiner dan een tennisbal.
dit balletje wordt gebruikt bij waterspelletjes.
Het balletje neemt een hoop vocht op waardoor t extra gevaarlijk is voor de hond...
dit balletje wordt gebruikt bij waterspelletjes.
Het balletje neemt een hoop vocht op waardoor t extra gevaarlijk is voor de hond...
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Gelukkig is dat ding er weer uit. 
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
pffff daarom heb ik kleine gladde balletjes afgezworen.... die worden vaak ingeslikt...
ik was een keer met de herder van mijn ouders aan het spelen met zon rubberen bal.. zon gladde best nog een redelijk grote groter als een tennis bal.. dus ik gooi wil ie hem pakken slikt ie hem perongeluk door... blijft ie steken in haar keel.. luchtpijp natuurlijk ook dicht gedrukt.. ik helemaal in paniek.. hij zakte al door zijn voorpoten.. kwam pa er net aan... heb hem uit de auto getrokken.. en we hadden 1 optie of omhoog drukken of naar beneden... (je zag dat ding in haar keel zitten van de buiten kant) pa kon hem gelukkig omhoog duwen.. zodat ie er weer uitkwam.... pfff dat was eng.. ze was al half buiten bewust zijn en de DA zat 15 km verder
ik was een keer met de herder van mijn ouders aan het spelen met zon rubberen bal.. zon gladde best nog een redelijk grote groter als een tennis bal.. dus ik gooi wil ie hem pakken slikt ie hem perongeluk door... blijft ie steken in haar keel.. luchtpijp natuurlijk ook dicht gedrukt.. ik helemaal in paniek.. hij zakte al door zijn voorpoten.. kwam pa er net aan... heb hem uit de auto getrokken.. en we hadden 1 optie of omhoog drukken of naar beneden... (je zag dat ding in haar keel zitten van de buiten kant) pa kon hem gelukkig omhoog duwen.. zodat ie er weer uitkwam.... pfff dat was eng.. ze was al half buiten bewust zijn en de DA zat 15 km verder
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*