Helemaal in de laatste kennel zat hij, met die lieve oogjes en die mooie snoet! Hij was stil en zat daar. Een zacht grommetje, dus ik bukte me op een meter of twee van de kennel. Toen ging hij dichterbij, en ik ook. Mijn hand werd besnuffeld, kreeg een zoentje, dat staartje ging opeens alle richtingen uit... Daarna mocht hij uit de kennel, naar buiten in de zon. Hij kakte direct de eerste de beste grasspriet onder en dat kon ik al gelijk opkuisen
Maar ach, daar buiten kon ik pas zien hoe die hond eruit zag. Te mager, verschrikkelijk lange nagels, en zijn vacht was dof. Het leek alsof er nooit langer dan 3 minuten mee gewandeld was. Zitten kan hij heel mooi, voor een snoepje. Pootje geven ook. Hij is dol op knuffels, en ook op tongzoenen
Anderhalf uur heb ik daar op een bankje gezeten voor het asiel, ik wou hem niet terug in die kooi doen. Maar hij was pas gisteren binnen gebracht en moet verplicht een week blijven. De dierenarts komt hem morgen checken, en dan worden alle vaccinaties enz nog gedaan. Ik kan niet wachten tot morgen, want vanzelfsprekend ga ik hem elke dag bezoeken tot ik hem mee krijg.
Hij heet Havana, en volgens de vorige eigenaars een kruising malteser
Morgen ga ik foto's maken, dan kunnen jullie zelf oordelen!
Ik kan niet wachten