Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Lekkere hete dag had je uitgekozen Ziet er goed uit! Ging het goed met de andere paarden? Want ik zie dat ze later toch even samen in de paddock gezet zijn?
Zal wel even rangen en standen bepalen zijn maar uiteindelijk is er denk ik niks lekkerder dan in een groep staan.
MARC_S schreef:Lekkere hete dag had je uitgekozen Ziet er goed uit! Ging het goed met de andere paarden? Want ik zie dat ze later toch even samen in de paddock gezet zijn?
Zal wel even rangen en standen bepalen zijn maar uiteindelijk is er denk ik niks lekkerder dan in een groep staan.
Dat is de "bak" Die is gewoon open als er geen gebruik van wordt gemaakt. Later ging de rest er ook staan. 1 van de Fjorden is de baas. Die stond ook als een gek te gillen elke keer.
Het is nog niet tot een confrontatie gekomen. Vanmorgen stonden ze met zn allen in de schuilstal. Het gaat echt vlekkeloos.
Lekkere plek voor het stel, mooi om te zien dat ze zich al zo snel thuis voelen (rollende Bliss).
Ik vind het wel doodeng hoe Loetje in de trailer stond, met de stangen op normale paarden-hoogte. Maar het is gelukkig allemaal goed gegaan.
LongFields schreef:Lekkere plek voor het stel, mooi om te zien dat ze zich al zo snel thuis voelen (rollende Bliss).
Ik vind het wel doodeng hoe Loetje in de trailer stond, met de stangen op normale paarden-hoogte. Maar het is gelukkig allemaal goed gegaan.
Heel veel plezier van je 2 nieuwe aanwinsten!
Ja dat vonden wij ook wel eng! We hebben wel geprobeerd om ze lager te zetten maar dat lukte niet. Aan de voorkant hadden we wel een halsterstouw gespannen hoor. Gelukkig kon mijn vriendin ze ook wel in de gaten houden vanuit de auto.
heerlijke foto's, ben blij dat het allemaal zo goed gegaan is. ik had ook eigenlijk niets anders verwacht. wie weet is het shetje wel een heel leuk speelmaatje voor loetje. ik denk dat ze die zo onder de duim heeft .
Nou, Jessica.....Goofy (shetje) is ook een behoorlijke donder hoor! Loetje heeft trouwens al geprobeerd om vakkundig de voerton te openen. Ze liep me gewoon achterna de zadelkamer in en begon doodleuk te beuken tegen die ton, hahaha!