Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Schijnzwanger?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Schijnzwanger?

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Die rare Jules weer.. ze heeft opeens geen rust in dr kont.. loopt met een groot piepbeest te sjouwen die ze normaal helemaal niet boeiend vind. Gaat lopen piepen als ze met dat beest loopt te sjouwen of als ze naast hem ligt. Heb het nu maar afgepakt, want werd wel erg irritant. Ze gaat ook opeens in de bench liggen die hier staat..doet ze normaal nooit :19: Ze is eind april loops geweest en alles is nog steeds wel opgezwollen :ugh: Kan ik nog iets doen, of gewoon negeren?
Afbeelding
britty
Zeer actief
Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
Aantal honden: 1

Re: Schijnzwanger?

Ongelezen bericht door britty »

Dan lijkt ze inderdaad schijnzwanger te zijn. Dat heeft onze Djina elke keer als haar loopsheid ongeveer een week of 8 geleden is. Ze pakt dan de piepbal van Djerbo, waar ze normaal helemaal niet naar omkijkt en loopt te piepen, wil niet meewandelen etc. Ik neem haar "pup" de piepbal dus af en zorg ervoor dat ze geen nieuwe "pup" ( ze heeft ook wel eens over de schoen van mijn man lopen moederen) kan pakken, dan is het het snelste weer voorbij.
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Re: Schijnzwanger?

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Wel irritant zeg haha.. ze loopt nu dr "baby" te zoeken... ik laat haar maar, hopelijk houd ze vanzelf op.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”